kaynanadan gizli msj lar!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve nightelf tarafından 17 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  1. nightelf

    nightelf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sizden gizli birşeyler konuşuluyor,kayınvalideniz eşinize bu konuyla ilgili ve sizin onu düşmanı olarak gördüğünden de bahseden ve en sonunda bu msj ı okuduktan sonra sil yazan bir msj atıyor.sizde bunu görüyosunuz.o msj ı alıp aynen kendi tel inizden kayınvalidenize yollayıp bilmesini sağlar mısınız,hiçbişey yapmaz mısınız,yada ne yaparsınız? ben ilkönce msj ı yollayacaktım ama kafam daha fazla ağrımasın diye daha uygun bir zamana ve uygun bir yola bıraktım ya siz ?
     
  2. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  3. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ben anlamadımm tam konuyu.ne yazmış sizin hakknızda eşinizemi yazmış,eşinizin cevabı ne olmuş.yada siz bunları hakedicek ne yaptını???bence zamana bırakınnn zamanı geldiğinde cevabınızı uygun bir şekilde dile getirirsiniz...
     
  4. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  5. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    şimdi, eşinizin telefonuna kayınvalideniz,
    sizin hakkınızda olur olmaz şeyler mi yazmış...
    aranızımı bozmak istiyor...
    bi açarmısınız konuyu...
     
  6. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  7. ben olsam belli etmez ama ona göre muamele ederdim kaynanama ve sesimi çıkarmaz eşime de söylemzdim bakalım eşim bana anlatacak mı diye ve eşimden ses cıkmaz da bana mesafeli davranırsa da evliliğimi gözden geçirirdim..sanırım sen eşinden önce gördün mesajı öyle mi ya da eşin silmeyi mi unutmuş ?
     
  8. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  9. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    eğer eşinizin telefonuna sizin hakkınızda kötü bir mesaj yazdıysa,
    eşinizin telefonundan,teşekkür mesajı atın ve
    sonuna da adınızı yazın...
    herhalde birşeyler anlar..
    en azından bildiğinizi bilmesi bile yeter ona...
    karşılıklı muhatap olmayın ama
    eşinize de anlatın...
    sevgiler...
     
  10. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  11. bayangraf

    bayangraf Guest

    Bencede, size katılıyorum.Ögrendiğinizi bilirse belki dediklerinden utanır.
     
  12. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  13. ilayda26

    ilayda26 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bunu yapan zaten utanmazin biridir:eek:klava:
     
  14. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  15. minikiz

    minikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    bildiğini farkettir,mesaja cevap ver bi de gerekirse ağzinin payını ver.sonrada saygılı ve mesafeli gelin çizgine geri çekil bence
     
  16. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  17. tuzluçerez

    tuzluçerez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben olsam önce eşime bişey belli etmem .itiraf etmesi zor ama yinede ondan duymak isterim. Diyelim ki etmedi eşime söyler, biraz acıtasyon yapar ve annesine ağzının payını verdirirdim. Oğludan duyması daha çok dokunur. :kahve: Ben hiç muhattap olma derim a.s.
     
  18. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nightelf
  19. nightelf

    nightelf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben konuyu açayım en iyisi.aslında ortada çok abartı bişey yok ama benim görmemem için silinmesi istenen bir msj var.şimdi dün akşam eşimin tel a baktım,hoş bişey değil diyebilirsiniz belki ama ara sıra böyle gizli şeyler olduğunu bildiğim için olayları böyle kendim öğreniyorum.kayınvalidemden benimde konunun başını bilmediğim ama sonradan altınlarla ilgili olduğunu öğrendiğim şöyle bir msj " senin çenen durmaz şimdi,annem altınlara bakmış dersin,zaten beni düşman biliyor bu msj ı sil".benim sinirimi bozan benden gizli birşeyler konuşabileceğini sanması,yüzüme gülüp sonra benden o falan diye bahsetmesi,benim herşeye rağmen birşeyleri güzelleştirme çabamı görmezden gelip eşime beni zaten düşmanı biliyor demesi oldu.ben bu msj ları bildiğimi bilmesini istiyorum,iki yüzlülüğü ortaya çıksın diye bir nevi..olay budur..:nazar:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.