kayra bebek geldi

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve burcu_arda tarafından 2 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  1. burcu_arda

    burcu_arda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    4 nisan 2009
    ve 9 aydır beklediğimiz gün gelmişti,oğlumla tanışma zamanımızdı.oğluşum biraz bizi üzüdü karnımdayken ters duruyodu,kordonu dolanmıştı o yüzden korkuyoduk bayağ.ve mecburen sezeryan olmam gerekiyodu,o gece eşimle sarılıp uyumaya çalıştık artık yanlız son gecemiz olucaktı inşallah yarın 3 kişilik bir aile olucaktık eşim acayip heycanlıydı uyuyamadı bayağ bi süre.saat 7 de uyandık ben genel anestezi olucam için bişey yiyemiyodum.eşimde heycandan pek bişey yiyemedi,hazırlandık ve zaten hazır olan bavulumuzu aldık ve bu eve allahın izniyle 3 kişi dönücez diye eve son kez baktık.ve hastanedeyiz ben o ana kadar pek heycanlanmadım ama odaya yerleşip ameliyat kıyafetlerini giyince kalbim çarpmaya başladı.bizimkiler annem ablam abim teyzem eşimin tarafı anlıcanız herkes gelmişti ufaklığı beklemeye.ve dr bekliyoruz ben o saate kadar yine iim ve beni götürmeye geldiler sedyeye uzandım herkes hadi hayırlısyla gel dediler ama ben gözyaşlarımı tutamıyodum allahım biryandan asansöre gidiyorum biryandan hıçkıra hıçkıra ağlıyorum ve oğlumun sağlıkla olması için dua ediyorum.eşim ameliyathane kapısına kadar elimi bırakmadı öptü ve yolladı.gözlerimi açtığımda minik kayra m ordaydı o kadar küçük ve güzeldiki 2.500 doğdu oğluşum.kucağıma verdiler o ağrılar hepsi geçiverdi sanki o benimdi işte ona baktım çok minik dedim ama çok güzeldi sıcaklığı kokusu meleğim mucizem o benim... şimdi karşımda yatıyo ve ben allaha hergün şükrediyorum onu bize verdiği için
     
  2. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  3. incitanemm

    incitanemm oyunu sen bozuyosunnn Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    allah analı babalı büyütsün cnm.. walla çok duygulandım anlattıklarına doğum öykülerinin okurken benim çok gözlerim doluyo çünkü bende o günün hayal ediyorum inşallah oğluma kavuşmaya 13 haftam kaldı
     
  4. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  5. lllalll

    lllalll b@rış ve @loş'un @nnişi:) Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.032
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    canım allah anneli babalı büyütsünn....yerimseniben
     
  6. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  7. salihas

    salihas herşeyim Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.575
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım allah analı babalı sağlıklı ömürler versin.
     
  8. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  9. butterflydsd

    butterflydsd oğlum kayram herşeyimsin Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    allah analı babalı büyütsün.gülegüle büyüt canım.ismide çok güzel.
     
  10. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  11. sarxixcivciv

    sarxixcivciv Kıymetlimizsin meleğim... Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.813
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    allah analı babalı büyütsün tatlım..herşey gönlünüzce olsun.gözlerim doldu saglıkla gelmiş bebegin ne mutlu sana darısı benim başıma..bende her ay hamile kalırım diye eşimenasıl bir süpriz yapıta söyleyiğm diye hayal kuruyorum...inşallahhh
     
  12. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  13. ibolya

    ibolya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.232
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    allah analı babalı büyütsün, çok güzel bi duygu değilmi, ameliyathaneye giderken acaaba bu kapıdan çıkabilecekmiyim bebeğimi görebilecekmiyim korkusu oluyo, ama ayılıp da bebeğini ilk gördüğündeki hazzın tarifi mümkün değil, ben de ilk kendime geldiğimde gık mık diye bi sesler geliyodu, anne o benim bebeğimmi die sormuştum anneme, sonra onu bana göster demiştim, elimi uzatıp yanağını okşamıştım, çok güzel bi an, ilk dokunuş ilk karşılaşma, ilk zamanlar biraz zor oluyo bebek hiç tanımadığı bi dünyaya geldiği için ama bi süre sonra öyle oyunlar yapmaya başlayacak ki işte bebeğini büyütmenin asıl zevki o zaman başlayacak, üçünüz birlikte nice mutlu yıllara canım,, kayra bebeği öp benim için
     
  14. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  15. sila66

    sila66 ceviz kabuguna girmisim Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    o duyguyu cok iyi bilirim,cok güzel canim allah anali babali büyütsün.
     
  16. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  17. c*a*n*d*y

    c*a*n*d*y herşeyim cnm kızım alaram Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.084
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Allah analı babalı büyütsün cnm ömürlü olsun
     
  18. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : burcu_arda
  19. denizkxixzxixl

    denizkxixzxixl o bir bücür cadı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    allah evladınızı size bağışlasın, darısı başımıza...