kayseri tekden hastanesinde bebeğine sünnet yaptıran varmı???

Konusu 'Sünnet' forumundadır ve dtk tarafından 18 Kasım 2012 başlatılmıştır.

    18 Kasım 2012
    Konu Sahibi : dtk
  1. dtk

    dtk ömrümün miladı.. Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar 4.ayımız dolacak.aslında daha önceden yaptıracaktık ama fırsatımız olmadı ev tasıdık falan.suan yaptırmayı düşünüyorum.musa bey varmıs tekdende.lokal anestezi yapıyormus sanırım.genel aneztesi zaten istemiyorum ama lokal olunca bebeğimi cok üzerlermi?forumda okudumda bacaklarını falan tutuyorlarmış.oğlumun bezini bile zor değiştiriyorum cok hareketli.acaba benide alırlarmı yanına sadece ellerinden tutup konusmak için:KK5: bu hastanede yaptıran varsa tecrübelerinizi bekliyorum lütfen
     
  2. 7 Aralık 2012
    Konu Sahibi : dtk
  3. tontilik

    tontilik Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    canım sünnet yaptırdın mı bilmiyorum eğer yaptırdıysan hayırlı olsun :) biz 2 temmuzda Musa beye yaptırdık sünneti oğlum 3buçuk aylıktı. sünnetine babası girdi ben dayanamam diye girmedim. hatta kuzum babasına biraz küstü gibi ilk başta yardım etmedi diye.sünnet süresinde ağlamış sonrasında da ilk idrarını yaparken ağladı bir daha da sıkıntı yaşamadı biz gayet memnun kaldık. sünnet lokal anestezi ile oldu küçük çocuklara genel yapmıyorlar sanırım zararı olmasın diye. en güzeli erkenden sünneti yaptırmak çabuk iyileşiyor. hayırlı uğurlu olsun sünnetiniz.
     
  4. 15 Aralık 2012
    Konu Sahibi : dtk
  5. dtk

    dtk ömrümün miladı.. Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sağol canım evet gecen hafta yaptırdık.esim girdi yanında aynen bende senin gibiyim dayanamzdım.doğuma girerken bile korkmadım inan.lokal anesteziyle yapmıslar.hiçbişey hissetmemiş bi dikiş atılırken ağlamış sancıdan yada yatmaktan sıkıldığından yavrummm.1 haftada cok sükür iyilesti.tırtılı bamya kadardı şimdi bişey kalmamış:KK9:
     
  6. 15 Aralık 2012
    Konu Sahibi : dtk
  7. tontilik

    tontilik Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    çok geçmiş olsun ve hayırlı uğurlu olsun. kesilmeden önce azıcık vardı evet ama şimdi yok gibi olmuş saklanıyor :)) Allah daha güzel günlerini de gösterir inşallah.
     
  8. 3 Nisan 2013
    Konu Sahibi : dtk
  9. hilalarda

    hilalarda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimde oğlum 4 aylık bende musa beye sünnet ettirmeyi düşünüyorum ama çok korkuyorum ve tedirginim daha 7 yaşındaki oğlum bile sünbnet olmadı o korkuyo yaza yaptırcaz onuda bebeği bari yaptıralım unutsun diyoruz anlatırmısınız bana kaç dakika sürüyo çok dikiş oluyo mu ne kadar sürede iyileşiyo çok korkuyorum acaba uyuşlturuken kaç iğne yapılıyomuş nolur içimi rahatlatın biraz yoksa vazgeçicem..
     
  10. 6 Nisan 2013
    Konu Sahibi : dtk
  11. ulkemm

    ulkemm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım sırf sana cevap yazabilmek için üye oldum. ben 2 aylık oğlumu yaklaşık 1ay önce musa beye sünnet ettirdim tekdende. çok korkuyodum önce, ağrısı sancısı olur mu diye ama iyi ki yaptırmışım musa bey çok kaliteli ilgili bi doktor sünnet yapılırken istersen bebeğinin yanına girebiliyosun benim bebeğim hiç ağlamadı ne sünnet olurken ne de sonra. önce bi uyuşturucu krem sürüyolar yaklaşık 45 dk bekledikten sonra uyuşuyo ve sünnete alıyorlar. bikaç sefer de iğne yapıyo ama bebek hiç hissetmiyo zaten uyuşmuş olduğu için korkma yani:) benim oğlumu oyuncaklarla oynata oynata sünnet ettiler hiç haberi bile olmadı:)) 1 hafta sonrada dikişleri düştü tamamen iyileşti çok rahat oldu canım. sünnet yaklaşık 15dk sürüyor 15 dk da hastanede bekliyosun her ihtimale karşı ve sonrasında eve gidebilirsiniz.
     
  12. 7 Nisan 2013
    Konu Sahibi : dtk
  13. hilalarda

    hilalarda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok çok teşekkür ederim cevabınız için bu hafta aşımız var haftaya yaptırmayı düşünüyoruz inşallah hayırlısıyla atlatırız..
     
Benzer Konular: kayseri tekden
Forum Başlık Tarih
Sünnet Kayseri'de yaşayan arkadaşlar çocuk cerrahı önerilerinizi bekliyorum 5 Şubat 2011