keltoş ettin kuzum beni.....

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Mev*Can tarafından 5 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  1. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    üff canım çok yanıyor moralim çok bozuk..kafamda nerdeyse saçım kalmadı...kaydirigubbakcemilekaydirigubbakcemile
    kızım tam bi saç hastası..durmadan eli saçlarımda sımsıkı tutup bi yoluyor..bakıyor eline saç gelmemişse bir daha bir daha yoluyor..durdan yapmadan da anlamazki..kim kucağına alırsa alsın ilk yaptığı şey saçlarını yolmak...bide saçlarımı yolup eline saç gelince bi sırıtışı var görmeniz lazım..
    yanlız bu durum böyle giderse naparım bilmiyorum..cıss diye bağırıncada ağlıyor..sizin yaramazlarda böylemi yoksa benim kızmı eccük anormal...
     
  2. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  3. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    yerim onu ben kendinde uzun sac yok kiskaniyor tabi milleti uzum gozlu ........vallahi arkadasim sacini guzel bir ortuyle bagla guzelce birkac hamlede yapsa tutturamaz saclari zamanlada huyundan vazgecer belki
     
  4. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  5. gulce2008

    gulce2008 zeynep Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bencede canım nuray arkadasımız haklı sacını ıyıce toplasan ortsen bulamayınca vazgecer belkı cok tatlı masallah yerım ben onu
     
  6. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  7. burcu_ege

    burcu_ege Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benımkıde tam bır sac hastası o yuzden sureklı sacımı toplamak zorunda kalıyorum toplamak ve bır ortuyle baglamak bu ısın cozumu yoksa kel kalabılırız:sm_cool::dance:
     
  8. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  9. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Nuray arkadaşımızın tavsiyesi mantıklı bence denemelisin.
     
  10. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  11. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar saçım sürekli topuz zaten..açmamım imkanı yok..buna rağmen tepeden yada tokadan tutuyor..örtüyüde denedim..sıyırıp atıyor..yine yoluyor...
     
  12. 6 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  13. melser

    melser Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    benim kızımda 6 aylık açık saç görmesin hemen yapışıyo birde sımsıkı tutunuyo yoluyo zaten saçım emziriyorum diye dökülüyo birde oo yoluyo tam oluyo birde arada kendi tepesindeki iki tutam saçını yoluyo babası onun saçı uzun olmadığından kıskanıyo annesi ondan yoluyor diyo
     
  14. 6 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  15. SEHER YILDIZI

    SEHER YILDIZI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.487
    Beğenildi:
    878
    Ödül Puanları:
    238
    Ah kizlar ah ayni sorun bendede var benim oluşumda 5 buçuk aylik saça dayanamiyor sürekli yolmak istiyor hele bide sinirlenirse iki eli yanda yumruklarini sikiyor sanki dişlerini sikiyomuş gibi iiiiiii ses çikariyor bide bu yezmezmiş gibi uyurken dudaklarla oynuyor kim uyutursa bütün parmaklariyma tirnaklarini geçiriyor resmen sürekli kesiyoz ama yinede dudaklarimin içi hep yara
     
  16. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  17. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ayy sorma arkadasım benımm oglumda yola yola bı hal oldu abbasının sacını cekıyor gelmıyınce tutamıyımcada aglıyo benı ıstıyor bana gelıncede benı yoluyor valla nasıl bıtıcek bu bılmıyorum
     
  18. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Mev*Can
  19. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Yok yoook canım aynı hıkaye bızde de var YALNIZ degılsınız..:KK66:
    Kızımızın en buyuk hobısı sac yolmak;sabahları bızım saclarımızı cekmezze rahat edemıyor mutlu olamıyor:KK66:))))))))))))))
    Bu onlar ıcın buyuk bır keyıf canım..
    Saclarınız yolunurken uyanmak nasıl bırsey ;* ben bunu cok ıyı bılıyorum..

    BIz tepkı verdıkce onlar guzel bırsey sanıp devam edıyor
    O yuzden tepkı vermemek gerek bır yapar ıkı yapar sıkılır..