kendi bildiğini okuyan kuaförlerden muzdarip bayanlar

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve petite tarafından 18 Mart 2010 başlatılmıştır.

    18 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  1. petite

    petite luzumsuzisleruzmani Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar,konu saç modeliyle ilgili olunca burda açmayı uygun gördüm ama asıl amacım dert yanmak.
    belki görenler olmuştur yaklaşık iki hafta önce kendime,elbiseme uygun saç modelini bulmak için konu açmıştım,kendim de baya araştırdım ve bir modelde karar kıldım;kesinlikle basit değil ama çok sadeydi.
    Kuaföre gidip dağınık topuz istediğimi söyledim,aklımda önce saçımı nasıl yapacağını anlatmak sonra da fotoğrafı göstermek vardı ama kuaför bey buna gerek duymayıp kendi kafasındaki saç modelini yapmaya başladı.Bir de üstüne fazla sprey sıkmayın dedikçe sprey sıktı boyuna,en başta da düğün saçı gibi olmasın yalnız demiştim tam ortasında bir kadın gelip ben de kızıma bu saç modelinden yaptırmak istiyorum deyince benim moral iyice bozuldu :KK70:
    Sonuçta kuaförün yaptığı da güzel olabilir ama saçların sahibinin fikrine göre yapılması gerekmez mi?

    Eminim sizlerin de saçım şöyle olsun dediğinizde aklınızdakinin tam tersi bir modelle kuaförden çıktığınız olmuştur,
    Sizler de anlatın ,hepimiz rahatlayalım :KK70: olumunekankayizsmile
     
  2. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  3. wickergirl

    wickergirl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Evt katılıyorum, zaten bu da o kuaföre son gidişim oluyor :)
     
  4. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  5. luna88

    luna88 güller ve dudaklar Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    819
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet petite cim ben bu konuda çook muzdaribim

    15 yada 16 yasındaydım kuaföre gittik benden büyük kuzenimle saçımı küt istedim biraz da perçem olsun dedim bi kesti bnm saçı arkalar kısacık yanlar küt birde perçem allahım nasıl perçem küçüğümde sesimde çıkmıyor perçem 1cm di niye bu kadar kısa dedi ablam küt saça bu kadar kısa perçem gidermiş ağlayarak çıktım kuaförden ve bnm saç kesimlerim hep öyle olmuştur ama 4 5 yıldır artık böyle değil ama saç modelleri konusunda ne dersen de bildigini okuyorlar

    misal saçımı boyatmaya gittim 1 sene olmamıştır beyazlarım vaardı düz renk istedim sen gençsinde falanda sana balyaj yapalım saçının 1 kaç ton açığı ışıl ışıl olur dedi beyazlara getiririm kapanır dedi tamam dedim bir yaptı o bir kaç ton açık renk açık kahve sarı arası iğrenç bir renk beyazlarım kapanmamış arkayı ben görmüyorum arka nasıl olmuş biliyomusun yan sınıftaki kız geldi söyledi tanımıyorum kızı bi kaç kere görmüşlüğüm var bitarafı baştan baslamış diğer tarafı yamuk yapmış kız bide orta yaşlı kadın gibi olmuşun dedi gittim boya aldım boyadım saçımı kuaföre gittik yengemle bak banada sormuyo yengeme "aaa bunun saçını niye boyadınız yaaa" diyo bide allahım kalk boğazla

    neyse ben pek hazetmiyorum kuaförlerden saç kesiminde bi prob yaşamıyorum artık kendim boyuyorum ama model konusunda yapabileceğimiz birsey yok artık:tomato:
     
  6. 19 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  7. petite

    petite luzumsuzisleruzmani Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet yaa hele sen gençsin sana şu modeli yapalım dediklerinde korkucaksınn ama şanssızlık iştee:KK70::KK70: bize anlaşabilceğimiz bi kuaför düşmedi henüz:KK70:
     
  8. 19 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  9. nursall

    nursall Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kuaförlerle anlaşmak mümkün değilkiii hep kafalarına buyruk. hiç bizi dinlemiyorlar zaten.. ya birde soğuk bir halleri var muhabbet bile etmek istemiyorsun. mecbur olmasam gitmemde ahhh iştee
     
  10. 19 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    tam benlik bir konu mafoldumben
    nikahımda yıllardır arkadasım olan kişinin kuaförüne gittim :kızgın: tabi aylar öncesinden model secmeye basladım iyiki öyle şatafatlı bir model istememişim senağlama
    neyse gelelim nikah gunune de nikah vardı biz 11 de gittik dedim prova yapalım '' ya gerek yok basit bir model zaten 15 dk da yaparım '' dedi iyi dedim guvendim arkadas ya kötü bişi yapmazdı :1closedeyes: ve sonuc ilk foto istedigim model 2. benim sacım bakın yorumu siz yapın bahaneside ''ee senin saçların kısa'' ve göğsümdeydi saçlarımki postişlerim bile yanımdaydı (duvagımıda yırtmıs 2.defa kullanacagımı bile bile )Çok üzgünüm çoook ilk defa hakkımı helal etmedigim bir insan benimle dalga gecer gibi ''nazar deymesin diye yırttım'' dedi bide ama iyiki düğünümde yaptırdıgım sacım içime sindi yoksa ömür boyunca hayal kırıklıgıyla yasardım evlenecek olan kızlar aman siz siz olun prova yaptırın


    [​IMG][​IMG]
     
    Son düzenleme: 19 Mart 2010
  12. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  13. Dilal2a

    Dilal2a Psikolojik Danışman Pro Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ya benim gibi dalgalı saçlı kızlar çok daha fazla yaşamıştır bu olayı.. çunku kuaförler batırdıkları saçları fönle bi şeye benzetirler aa o kadarda kötü olmadı dediğin saç yıkayınca kabusun olur.. ben genelde kuför değiştirdiğimde bunu yaşamıştım.. ama sizi tanıyan saç yapınızı bilen bir kuaförünüz varsa bunu pek yaşamazsınız sırf hatır için ya da duyumlarla kuförünüzü değiştirmeyin kızlar benden söylemesi
     
  14. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  15. simorgh

    simorgh Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    yıllardır gittiğim kuaförü bırakıp, akrabamızın yeni açtıgı kuaföre gittim (gitmez olaydım) sacıma güzel az katlı bir model verelim dedim bana katalogtan bir resim gösterdi ( bir sac ancak o kadar acınası duruma sokulabilir) kesinlikle bunu istemiyorum dedim...neyse bana bırak dedi bende manyak gibi tamam dedim oturdum önüne ama hala sakın ha o resimdeki gibi kesme diyorum diyorum saka ile karısık...vee kesim bitti benim sac o resimdekinin aynısı oldu benim tabi sinirden gözler doldu aglayacagım nerdeyse kadın demez mi simdi bide aglıyormus kahkayı bastı kendi kendine. ay cok güzel oldun canım filan dedi ama kanarmıyım benmafoldumben ...saclarım yaklasık 2 ay baglı gezdim hala da alısamadım bu saclaramafoldumben
     
  16. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  17. petite

    petite luzumsuzisleruzmani Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    570
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ah canım yaa ,bide yeni kuaföre gidince şimdi ay senn saçını kim böyle kesmiş der suçlu gibi seni azarlarlar birde üstüne onlar da yine kötü keserlerr :S
     
  18. 21 Mart 2010
    Konu Sahibi : petite
  19. luna88

    luna88 güller ve dudaklar Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    819
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    haha gerçekten ayy bu saçın hali nee falan derler burun kıvırırlar

    çok züldüm kızlar ama en çok you_know a üzüldüm düğününde yaşamış bu kotu durumu ama you_know ben senin diğer fotolarınıda görmüştüm diğer saçın çok hoştu hele çiçekler çok yakışmıştıyerimseniben