Kendi Yapabileceğiniz Çatlak Kremi

Konusu 'Çatlaklar; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve thuche_k tarafından 4 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  1. thuche_k

    thuche_k Guest

    EVET ARKADAŞLAR BUNU GÜVENİLİR BİR KİŞİDEN ELDE ETTİM VE BENDE BAŞLICAM NE DERSİNİZ HAPBERABAER BAŞLAYALIM VE SONUÇLARI BU SAYFADA PAYLAŞALIM...GELELİM FORMÜLE 2 TATLI KAŞIĞI GLİSERİN YAĞI YARIM ÇAY BARDAĞI KAKAO YAĞI YARIM ÇAY BARDAĞI BADEM YAĞI 1/4 ÇAY BARDAĞI ZEYTİNYAĞI BUNLARI KARIŞTIRIP NEREMİZDE ÇATLAK PATLAK VARSA SÜRÜYORUZ.SONRA İYİCE MASAJ YAPIYORUZ.EĞER İSTERSENİZ FISFISLI ŞİŞEYE KOYADA BİLİRİZ.SÜRDÜKTEN SONRA YIKARSINIZ AMA DEDİĞİM GİBİ ŞİŞEYE KOYUP EMİLİMİ RAHATLATABİLİRİZ BİRDE BANYODAN ÇIKTIKTAN SONRA VÜCUD NEMLİYKEN SÜRERSEKTE İYİCE EMER.BUARADA HAMİLELERDE ÇATLAK OLUŞMASIN DİYE GÖÖÖNÜÜL RAHATLINLA KULLANABİLİRMİŞSİNİZ..BENDEN SÖLEMESİ HADİ GELİN HEP BERABER DENEYELİM...BEN BAŞLIYORUM VALLA...Çok üzgünüm çoookÇok üzgünüm çoookÇok üzgünüm çoook
     
  2. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  3. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
    eğer sonuç alırsanız bende başlayabilirim
    çatlağım yok ama en azından bir bilgi olarak aklımda bulunur
     
  4. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  5. tahinpekmez

    tahinpekmez SeNTeTiK ZaMaNLaRDaYıM.. Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kolay gelsin canım umarım iyi sonuç alırsın..
     
  6. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  7. Lisa_

    Lisa_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bir uzmandan duyduğum bilgiye göre vücutta çatlak oluşmadan önce o bölge kaşınırmış ve çatlak oluşmadan çilek yağı kullanmak gerekirmiş
     
  8. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  9. chocotripi

    chocotripi çilek reçelim minik kızım Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar olusan catlakların maalesef caresi yokmus sadece olusumunu engelleyebilirmişiz
     
  10. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  11. pikolata

    pikolata taze evli Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.448
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    malesef çatlaklar beyaz renk olunca hiç bir formül kar etmiyormuş.sen genede dene,işe yarasa biz de başlayalım.bende de çok var.
     
  12. 9 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  13. pinkperi

    pinkperi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar mantıklı düşünelim,çatlak dediğimiz şey büyüme sırasında ve kilo alındığında(kilo verildiğinde değil) derinin yırtılması gibi bişeydir.önce kızarır,sonra da beyazlaşarak oturur ve bunun geri dönüşü yoktur.yani belki estetik cerrahinin bir yöntemi varsa da benim bu konuda bilgim yok.bazı insanlarda hamilelik sırasında bile çatlak oluşmaz,bu o kişilerin derisinin ne kadar esnek olduğunun(ve aynı zamanda şanslı olduklarının) kanıtıdır.çatlağa,oluşmadan önce çözüm bulunabilir,çeşitli yağlarla derinin daha elastik bir yapı alması sağlanarak.ama tabi deriniz az esnek ise bu da bir yere kadar..bazı gerçekleri kabul etmek gerekir.yoksa kozmetik pazarına yem oluruz.sonuçta herkes memnun olmadığı bir konuda ümit besler hep..
     
  14. 10 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  15. thuche_k

    thuche_k Guest

    elbette hepimiz mantıklı düşünceden uzak değiliz.nasılki kırılan vazo yapıştırıldında eski haline dönmezse bu çatlak olayıda aynı şey..bilgilerin doru ve güsel yalnıs ufak tefek eksikler var.ben ekliim en iisii 1.si bunu tüüüm doktorlar ve herbalistler söylüyoki çatlaklar başlamadan mesela en basidi hamilelik başında böle yağlara başlamak gerekiyor.2.eğer çatlaklar morsa ve daha çook tazeyse bu gibi karışımlar oldukça etkli.ama diğerler için yani beyazlaşanlar için de en azından o kötü görüntüyü oldukça hafifletiyor. bu yüzden de bunda MANTIK DIŞI tek birşey yok.. eğer her konuda hadi bu da başımıza geldi nasılsa geçmez dersek olan şeyler dahada fazlalaşırr bence....bilgilerinize duyuruluer arkadaşlarrr:kahve:
     
  16. 10 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  17. thuche_k

    thuche_k Guest

    buarada bu sölediklerim kozmetik değil ve oldukçada ucuuz ben burda buldum ve memnun oldumm bi formülü paylaşmak istedim MANTIK DIŞI bir durum varsa kullanmassanıs hepinize
    sevgilerle
     
  18. 10 Aralık 2007
    Konu Sahibi : thuche_k
  19. pinkperi

    pinkperi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle şunu belirteyim iki yerde büyük harflerle yazdığın kelimeleri bağırma olarak kabul ediyorum,ve gerçekten üzüldüğümü söylemek istiyorum.inan benim senden çok daha uzun zamandır çatlaklarım var..ayrıca eksik yazdığım bişey yok,yani senin yazdıklarından eklediklerinden farklı olarak.ne diyeyim kolay gelsin..