Kendimi anlamıyorum,beni anlayacak birileriyle konuşmaya ihtiyacım var...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve SIKINTILI tarafından 16 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  1. SIKINTILI

    SIKINTILI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    LÜTFEN OKUYUN KIZLAR YARDIMA ıHTıYACIM VAR...


    Kızlar çok üzgünüm.üzgün olmama 2 sebep var;
    1-)dün eve hırsız girdi.ben evde tek başımaydım.uyuyordum.saat 14.00-14:30 civarlarında girmiş.zile basmış ilkte zilin sesini duydum ama annem evde sandım kalkıp açmadım.evde kimse varmı diye yoklamış.daha sonra girmiş.hırsız evdeyken uyandım heralde ses duydum.telefonuma baktım yastığımın oralara baktım yok!yere baktım yok!o sırada hırsız görmüş heralde beni ve hemen gitmiş.annemin ve benim telefonumu çalmış çok üzgünüm.annem hırsızla karşılaşmış,hırsız yüzsüzce iyi günler diyip kaçmış hemen annem anlamış tbi hemen balkona koşmuş hırsızı kaçarken görmüş.odaya girdi bana bakmaya zor zor nefes alıp veriyordu.uyandım.neyse dedim uyudum.halsizdim zaten.annem babamı aramış eve hırsız girdi demesin mi!fırladım yataktan.polisi aradı.polis geldi falan.hırsızın ayak izini gördüm.off bende çok büyük etkisi var olayın.aklıma geldikçe ağlayasım geliyor.sabahtan beri bişey yemedim.sinirlerim çok bozuk.dersane vardı gitmedim.çok durgunum.dertleşecek beni anlayacak biri istiyorum.
    birde bu olayın üstüne:
    2-)beni bi kaç gün önce seven birisi arkadaşıma beni hiç sevmediğini söylemiş.başkasıyla aldatmayı düşünüyormuş beni.bende onu bi ara sevmemiştim ve aldatmıştım.ama benim yaptığıma aldatmakta denmezki!onun yaptığı daha kötü olacak.yapmasın istiyorum nolur yapmasın.başka kız bulamasın...bide bu olay oldu...

    canım çok sıkkın 2.sebep hadineyse hallolur diycem ama 1.sebp çok iz bıraktı bende...çok kötüyüm...aklımdan çıkmıyor o an.aklıma geldikçe korkuyor ve ağlıyorum. :KK43::KK43::KK43:
    :a015:
     
    Son düzenleme: 16 Mayıs 2009
  2. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  3. bir_bulut_olsam

    bir_bulut_olsam öLüMüNe "ATATÜRKCÜYÜM" Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım gecmis olsun..bu ara cok cogaldı hırsızlıklar..cana gelecegine mala gelsin üzülme.sen ve ailen iyisiniz ya gerisi kolay :teselli:

    ikinci sebebe gelince;canım ya seni sevmedigini söylemişse ve en kötüsü aldatmayı düsünüyorsa onun için üzülmeye deger mi hiç..üzülme hayatta en degerli sey saglıgımız ve ailemiza.s.
     
  4. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  5. MATMAZEL87

    MATMAZEL87 kızını büyütmekte... Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.895
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    cok geçmiş olsun canımmm
     
  6. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  7. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148

    hırsızlık olayı için geçmiş olsun, denecek çok da birşey yok.
    inşallah tekrarı olmaz.

    yalnız altını çizdiklerim ne demek oluyor ki??
    bu kişiyle birlikte değilsiniz sanırsam. çocuk da sizden farklı biriyle birliktelik planlıyor. bunun adı aldatmak değil ki..

    hem nasıl siz bir ara onu aldatmıştınız??
    pardon ama aldatmak ne demek sizce?
    sanırım bunun kelime anlamında bir sorun yaşıyorsunuz..
    tek anladığım bu benim..
     
  8. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  9. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    SANIRIM : sıkıntılı adlı kullanıcı bir kere aldatmış yani ondan ayrılınca başka biriyle sevgili olmuş.ama aralarında geçen birşey yok.eski sevgiliside bunu öğrenmiş ve kız elden gidiyor demiş.sıkıntılı'ya geri dönmek istemiş,buda sevmediği için yok demiş.yazıyo orda.e şimdi intikam almaya çalışıyormuş eski sevgilisi sıkıntılı'yı üzmek,yakmak istiyormuş.bi aralar sıkıntılı adlı kullanıcıda üzmüş diye bi aralar dediğine göre aradan baya bi zaman geçmiş demektir heralde bunları demek istiyordur
     
  10. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  11. frezya_34

    frezya_34 kimse vazgeçilmez değildr Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hırsızlık olayı için geçmiş olsun canım.. fazla düşünmemeye çalış bu olayı çık gez eğlen keyfine bak unutmaya çalış :teselli:
    yanlız bende diğer olaya takıldım
    sen bu insanla birlikte değilsen
    ömrünün sonuna kadar seni beklemesini dileyemezsin demi yasakkelime
    yani eğer seviyorsan bi şekilde birlikte olmaya çalış
    ama yok olmaz diyorsan kimsenin mutluluğunada engel olamazsın :nazar:
    anladığıma göre sanki yedekte tutmak ister gibi hep beni sevsin der gibi olmuş
    yanlış bi düşünce tarzı değiştirmelisin bu düşünceyi canım :enbuyukkk:
     
  12. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  13. bursefa

    bursefa Mutlu olmak istiyor..... Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    824
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok geçmiş olsun canım... bizde buna benzer bir olay yaşadık... müstakil içten merdivenli evde üst kata hızrsız girmiş ve biz evdeyken odayı dağıtmış... ablamda yukarı çıkmış odaya saklanmış görmedi Allahtan ablam inince kaçmış ama altın para gitti baya... ablama birşey olmadı ya giden para olsun dedik ama korkusu gitti... günlerce çıkamadık üst kata... demir falan taktırdık her yer kapalı şimdi ama hala bile tek başıma çıkarken korkuyorum... aylarda geçse zamanla yavaş yavaş atıyor insan.. zamanla alışıyorsun mecburen.. önlemlerinizi arttırın.. devir çok kötü... kapıya sürgü falan takın yarım aaçılan zincirlerde iyi oluyor.. kilitleri hemen açıyorlar...

    ikinci sorununu ben anlayamadım... yorum yapan arkadaşların dediği gibiyse istiyorsan izin ver hayatınna girsin... yok istemiyorsan bırakta oda yolunu çizsin.... mutlu olmak herkezin hakkı...
     
  14. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  15. strawberry35

    strawberry35 тнє נσкє& Pro Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    938
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım,ben 2 ci meseleyi,birinciden daha vahim gördüm üzülerek.
    Tamam hırsız olayı,kötü pskolojini alt üst eder ama biri vardı ben onu aldatmıştım ama o beni aldatmasın nasıl bir cümle inan çözemedim
    Sana söyleyebileceğim tek şey var

    RÜZGAR EKEN,FIRTINA BİÇER
     
  16. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  17. SIKINTILI

    SIKINTILI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar 2.olay şöyle:
    şimdi ben bununla çıkıyordum.ayrılmak istedi.önce yok falan sonra mecburen tamam dedim.aradan 1 kaç hafta geçti.baktım bundan ümit yok!başkasına aşık oldum.oda beni seviyormuş.kabul ettim,sevgili olduk.bu bana sordu"beni hala seviyormusun"diye.bende yok dedim,başkası var dedim.başladı:ayrıl falan diye.pişman oldu yani.bende yok dedim.kendi yine ayrılır,yine üzerdi beni.ders olsun dedim.sonra yok sen beni aldattın,şöyle böyle demeye başladı.buna aldatmak mı denir?yoo...şimdi diyorki arkadaşıma:başka kız arıyorum,o kızla onu kıskandıracağım yani intikam almaya çalışıyor.ben ona böyle yapalı 2 ay oldu.biz yeniden sevgili olmuştuk 1 kaç hafta önce ama olmadı.niye intikam almak istiyorki sebep yok ortada
     
  18. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SIKINTILI
  19. strawberry35

    strawberry35 тнє נσкє& Pro Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    938
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ayrılmam dediğinize göre,hala o ikinci çocukla berabersiniz sanırım.Öyle ise sizi ilgilendirmez onu başka bir kızla beraber olması yada olmak istemesi
    Şayet ayrılıp tekrar beraber olduysanız............:uhm:
    Vallahi buraya yazacak bişey bulamadım
    2 ay içinde kalabalık aşklar hakkında hiç bir yorumum yok maalesef.
    :uhm::uhm::uhm: