kendimi aptal gibi hissediyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve starstruk tarafından 24 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  1. starstruk

    starstruk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Benim hoşlandığım bi çocuk vardı ben hep görüyodum bunu takıldığım yerde sonunda biyerden ismini öğrendim facebookta aradım taradım buldum bunu.. işte kabul etti hemen eklediğim gibi 2 gün önce saat 1 suları faceteydim yine..baktım online cesaret edip yazdım (hiç tanımıyodum kendisini) meraba naber hangi okula gidiyosun filan kendisi üni. 1.sınıfa gidiyomuş ben daha 16'ma giricem..ertesi gece onu bekledim facebookta..(hep gece giriyor.) işte günün nasıl geçti filan dedim iyi güzeldi gezdim dedi bana konuşmam seni rahatsız ediyomu dedim hayır canım rahatsız etmiyo dedi (bende ipler koptu canım diyince o ayrı bi mesele..) işte fotoğrafımı filan beğendi..eeesi bu gece yine bişeyler yazıyım dedim maksat bişeyler konuşıyım arayı açmıyım..nerelisin dedim boşver nereli olduğumu dedi.. neden soruyosun dedi. bende:seninle konuşmak istiyorum ama havanda değilsin galiba dedim. o da dedi ki : beni tanımıyosun niye soruyosun dedi. bende:tanımaya çalışıyorum dedim. o:arkadaş gruplarımız farklı bizim filan işte anlarsınız ne demek istediğini.. bende dedim ki:senin böyle bi insan olduğunu düşünmemiştim dedim face'imden sildim..hala şaşkınım birden ne değişti anlamadım..keşke hiç konuşmasaydım eklemeseydim kendimi aptal gibi hissediyorum..

    sadece paylaşmak istedim..kimse anlamıyo halimden..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 8 Aralık 2010
  2. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  3. _masal_

    _masal_ ... Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.962
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    tipik erkek davranışı işte..

    ekledin konuşmak istedin o da seni bi güzel reddetti..
    erkeklerin ne zaman ne yapcağı belli olmaz,2 gün önce canım cicim deyip de 2 gün sonra hiç tanımamazlığa vurabilirler..

    senin yapman gereken şey; sil faceden,muhattap olma.. bi daha da hiç bir erkeğin egosunu tatmin etcek şeyler yapma..
     
  4. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  5. BuzlarUlkesi

    BuzlarUlkesi aşkım oğlum ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    7.303
    Beğenildi:
    345
    Ödül Puanları:
    188
    "arkadaş gruplarımız farklı bizim filan işte anlarsınız ne demek istediğini" dese biri ben anlamam sahsen,anlamadigim birsey icin sinirlenmem,ne anlasiliyor bu konusmadan ben anlamayadim eger seninle arkadas gruplari farkliysa bunu anladiysan yine kizmam ayni olmadigi asikar 16 yasindaki bir kizla üniversiteye giden birinin ortami zaten ayni olmaz, ama yasin 16 ve sen sadece hoslandigin birini facete takip ediyorsun gecelere kadar bekliyorsun, derslerine yogunlas bu islerle ugrasma bence,haddime degil belki ama insanlar üniversiteye girmek icin senin yasinda yaz tatilerinde deli gibi haril haril calisiyorlar,sana abla tavsiyesi suanda sadece derslerine yogunlas zaten zamani gelince seversinde,tanirsinda ama simdi bence zamani degil

    ama sunu yazsan nasil bir insanmis yani bu dedigi seyden ne anlamamiz gerekiyorda ben anlayamadim hala
     
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2010
  6. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  7. gi.em

    gi.em Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Hala şaşkınım birden nasıl değiş anlamadım demişsin,bikaç gün hadi yine yüzyüze konuşmayı geçtim facebook gibi sanal bi ortamdan konuştuğun bi çocuğu hemen tanıdığınımı sanıyorsunki.Onunla böyle konuşunca hakkında tuz tanesi kadar fikrin oluşabilir ancak zannımca.Sen bu konuşmayla hemen onu tanıdığını sanıp birde üstüne şaşırmışsın.İnsanları tanımak bukadar kolay değil,bence bukadar kısa süre konuştuğun insanlar hakkında hemen fikre kapılmamalısın.Dengesizmiş işte bukadar basit boşver üzme tatlı canını :)
     
  8. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  9. ..MELEK..

    ..MELEK.. O artik 3. sinifta =) Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Cocuk senin niyetini anlayip kirmadan reddetmeye calismistir bence. Sacmalamis biraz ama , aklina baska birsey gelmemis demek ki.
    Senin tepkin fazla olmus. Cocugun dediginden birsey anlasilmiyor tamam ama bu "senin böyle bi insan olduğunu düşünmemiştim" denilecek ve derhal arkadas listesinden silinecek kadar buyuk birsey degil bence.
    Beklentilerin cok farkli oldugu icin boyle tepki vermissin, niyeti hepten belli etmisin valla.
     
  10. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  11. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    16 bile değilsin. oda üniversitede. yaşının çok küçük olduğunu öğrenince yapması gerekeni yapmış . çokta doğru yapmış.
    doğruda söylemiş.arkadaş gruplarınız farklı. yaştan dolayı.
     
  12. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  13. kirmizicilek16

    kirmizicilek16 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.580
    Beğenildi:
    253
    Ödül Puanları:
    163
    ben bir erkek olsam aynı şekilde davranırdım..üniversitede çevresinde zaten bir sürü kız var niye faceden ekleyen bi kızla konuşayım ki...hemde yaşı küçük olan biri...
    dikkatini başka bir şekilde çeksen daha iyi olurdu..seni çok iyi anlıyorum ona bi şekilde ulaşmak istedin ama olumsuz olmuş canım olsun boşver yaşın küçük karşına ondan daha iyileri çıkar merak etme...zemuszemus
     
  14. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  15. eylos_25

    eylos_25 Oglum abi oluyor.... Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    942
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    Aynen katılıyorum....
     
  16. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  17. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    aynen katılıyorum bende..
    canım demesinin sebebi kur yapmak değil bence zaten..bende çok canım kelimesini kullanırım..ama bu kur yaptıgım anlamına gelmez..sen hoşlandığın için canım dediği an kopmussun doğal olarak..ama senin tahmin ettigin sekilde canım değil o..
    şimdi bunun tersi olduğunu dusunelim..
    cocuk seninle muhabbete devam etseydi,konuşsaydı..ve sen böyle bir konu acsaydin,o zamanda yorumlar 'bu cocuğa güven olmaz,hemen atlamis' vs olacaktı..
    aklı basında bir cocukmus bence,atlamamış..
     
  18. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : starstruk
  19. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    acın cok buyuk canım ya anlıyorum seni hayırlsı olsun:sinifsinif:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.