Kendimi beğenmiyorum ve kimse beni sevmiyor

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve tavananna tarafından 23 Aralık 2012 başlatılmıştır.

    23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  1. tavananna

    tavananna Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle şunu bilin ki ergen değilim.yakında 21 yaşıma basacağım.okuyan ve çalışan sorumluluk sahibi bir insanım.benim sorunum kendimimi beğenmemem ve kimsenin beni sevmemesi.fiziksel olarak kendimi beğenmiyorum dudaklarım çok ince ve küçük.yüzümün estetiğini bozuyor.sonra miyopum bu yaşıma kadar hep gözlük takmaya mahkum kaldım ve daha da kalacağım gibime geliyor.gözlüğün de zaten pek güzel olmayan yüzümü iyice gölgelediğini düşünüyorum.ayaklarımın ise bir kıza göre büyük olduğunu düşünüyorum.zarif ve tatlı ayakkabılar bana hiç olmuyor olsa da yakışmıyor.bazen allah a isyan ediyorum açıkçası.herkese verdiği (belirgin dudak,normal gören gözler,küçük ayaklar) özellikleri bana vermediği için.sanki herkesi özene bezene yarattığını beni ise adil yaratmadığını düşünüyorum.
    ha diyebilirsiniz haline şükret eli kolu tutmayan, gözleri görmeyen senden daha beter durumda olan insanlar var diye.ama ben de şöyle düşünüyorum.benden daha iyi yaratılmış insanlar varken ben niye benden kötü durumda olanları örnek alayım ki.herkes kendinden daha iyi durumda olanları örnek almalı değil mi sonuçta? ee öyleyse...

    bir başka sorunum da beni hiçbir erkek sevmiyor.çevremdeki kızların peşinden bir sürü erkek koşuyor ama beni şimdiye kadar hiç seven benden hoşlanan olmadı.dediğim gibi ben kendimi bazı yönlerden eksik hissediyorum ve erkeklerde dört dörtlük ve havalı kızları tercih ediyorlar.ama havalı olmak, giderli olmak, aktif ve aşırı konuşkan olmak da benim tabiatıma aykırı.istesem de olamıyorum ne yapayım.işte bu da kendimde beğenmediğim başka bir yönüm özgüvenli olmamak...

    makyaj yap, bakımlı ol da diyebilirsiniz ama çok afedersiniz makyajla g.tüm bile güzelleşir.önemli olmayan makyajsız ve duru bir güzelliğe sahip olmak.ona da herkes sahip değil işte.doğuştan makyaja ve bakıma çok gerek duymadan güzel olanlar var.işte ben de onlar gibi olamadığıma isyan ediyorum.
    sonunda içimi döktüm ve rahatladım arkadaşlar.en azından şimdi mutlu oldum...
     
  2. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  3. asyares

    asyares Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    8
    napıcaksın yani böyle mutsuz yaşamaya devammı ediceksin.sen kendini sevmezsen kendine gereken önemi vermezsen kim napsın kim sevsin seni.bence bi an önce kendine gel ve önce kendini sevmekten başla sonra gelir gerisi
     
  4. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  5. tavananna

    tavananna Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilmiyorum.kendimi sevmeye çalışsam da olmuyor.kafam çok karışık...
     
  6. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  7. hel_in

    hel_in Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.544
    Beğenileri:
    76
    Ödül Puanları:
    48
    Bız bayanların az da olsa hafıf evdeyken bıle bı makyaj yapmamız lazım cnku yuzumuz soluk gozukuyor
    Acıkcası o duru guzeelıge sahıp ı olan ulkemızzzde cok cok ınsan var. Yanı bu kadar kadın ne yapsın. Sence benım elım yuzum duzgun cok sukur ama takıntım su estetık yaptırmak ıstıorm neden dıyorm sonra vazgecıyorm yaptırmaktan

    Neyse bu ınsanın gıyım tarzı konusması arkadas cewresıı ıle alakalı

    Sız ne kadar kendınızıden sıkayet edersenız cevrenızdekılerde sıkılır kacar bu tawrınızdan. Bu bır gercek
    Mesela lens degerlendır. Ayakların ıcın aklıma bısı gelmedı cunku bu durum boyla alakalı bendede bu vardı ayaklarım boyuma gore ınce ve uzun. Bı gun alıswerı s yaparken cok begendım bı ayakkabınoldu topuklu pnt oranıda yuksek allahım bu kadar guzel duramazdı dedım

    Yanı bısılerden bıraz da sen ıyı sonuc cıkartmalısın. Mız mız olamamkla basla kendını degıstır bu konusman olur kulturun olur hafta sonları arkadasların senı davet etmıyosa sen bı yerde bulusalım de yanı care tukenmez kesınlıkle
     
  8. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  9. mnbskn

    mnbskn Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2011
    Mesajlar:
    184
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım öyle düşünme benimde gözlerim bozuk hemde 3.5 derece miyobum.asırı olmasa fazla kılolarım var ayaklarımda kücük sayılmaz 39 numara ama beni cok sevdiğine inandıgım dunya tatlısı bi sevgilim var saydıgın özellikler kendını sevmene engel degil :) unutma sen kendini sevmezsen kimse seni sevemez karsına doğru insan cıktıgında birbirinizin ufakta olsa kusurlarını bile seveceksin buna emin ol sadece sabret ve olumlu düsün :) hakkında hayırlısı olsun :KK3:
     
  10. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  11. VivaLaJuicy

    VivaLaJuicy film noir Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    30.243
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    113
    İsyan etmeyi bırak ve yüzüne Allah korusun bir yanma kazası gelse naparsın onu düşün.
    Ya da kezzap atılan kadınların suratına bir bak. Onlar napsın?!
    İsyan edersen elindekilerden de olursun.

    Ayrıca lens tak. Gözlerin lens takmaya uygun değilse bilemem tabi.

    Bir de şu erkeklerin ilgisini çekme mevzusuna, aşk ilişkilerine sakın güzelliği katma.
    Çünkü alakası yok. Çevremde en dikkat çekmeyen kızların da çok güzel ilişkileri var ve seviliyorlar.

    Sen kendini sevmezsen kimse seni sevmez.
    Çünkü enerjin düşüyor bu kötü düşüncelerinle birlikte.
    Kötü enerji yayan bir kızı istemezler ki.
     
  12. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  13. Dumadumadum

    Dumadumadum Verdiğim değer kadarsın.. Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2010
    Mesajlar:
    5.420
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle kendine güvenmelisin.
    Özgüven eksikliği var sende hem de bu nikin gibi tavan yapmış durumda...
    Özgüven eksikliğinin altında yatan ana sebep negatif düşüncelerdir.
    Çok karamsarsın bi kere.
    Doğuştan makyajsız güzellere özeniyorsun isyan ediyorsun.
    Rabbim seni öyle yarattı diye sakın isyan edip günaha girme.
    Herkesin bi kusuru vardır.
    Allah korusun ya bedensel bi kusurun olsa idi o zaman napacaktın.
    Lütfen haline şükret.
    Ve bi psikologtan destek al.
     
  14. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  15. VivaLaJuicy

    VivaLaJuicy film noir Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    30.243
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    113
    Bu arada makyaj çirkini güzel yapmaz.
    Makyaj yapsam bilmem nerem bile güzel olur lafı züğürt tesellisine benziyor. :KK66:)
    Yok öyle bir dünya.
    Sen makyajla daha iyi olacaksan yap makyajını.
    Makyajı öcü gibi görmeyelim. Hem doğal halinle sev kendini hem de istediğin gibi makyajını yap.
    Sevmiyorsan süsü, olduğun gibi kabullen kendini.
     
    Son düzenleme: 23 Aralık 2012
  16. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  17. breathin

    breathin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    21 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    derdin özgüvenin olmaması mı yoksa erkeklerin sana bakmıyo olması mı?

    bence güzellik biyere kadar..allahın gücüne gitmesin de o kadar çirkin kızlar gördüm ki ne erkeklerle evlenip ne hayatlar yaşıyolar.bu örnekleri gördüğümde allah çirkin şansı versin demeden geçemiyorum.evleneceği kızın özellikle güzel olmamasını isteyen çok erkek tanıyorum.çok çirkin kızların çok yakışıklı erkeklerle gezdiğini görüyorum.

    uzun lafın kısası erkek ayartma olayı güzellikle ilgili değil işve cilve yapabilme kapasitenle ilgili bişey.çirkin olabilirsin ama bazen bi bakış bile yeter bi erkeğe..

    gelelim özgüven olayına.özgüven güzellikten geçmez, allah sana istediğini vermemiş olabilir.buna isyan etmektense sende olan şeyleri geliştirmeyi dene.mesela çok iyi bi kariyer yap, master doktora falan yap.kariyer düşkünü erkekler de var.40 yaşına geldiğinde güzellik değil bunlar kalıyo elinde.

    bunlara kitlenmek seni sadece mutsuz eder..elindekileri kabul edip onlarla devam et yola.
     
  18. 23 Aralık 2012
    Konu Sahibi : tavananna
  19. Dionisa

    Dionisa Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    8.171
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Aza kanaat edemeyen, çoğu hiç bulamaz diye bir söz var...
    Ne bu isyan? Seni yüceltir mi zannediyorsun
    İsyan edip iyilere özenmekle ele ne geçer? En iyisi olmaya çabalamadıktan sonra

    Sen bir şeyler için çabala kendine bak ki güzel olasın
    Tekrar baştan yaratılmayacağına ve birden bire duru güzelliğin olmayacağına göre
    Bir yerlerden başla bence
    Bu şekilde hiç bir yol katedemez sızlanır durursun.