kendine bakmak

Konusu 'Makyaj Uygulama Teknikleri fırçalar, aplikatörler' forumundadır ve sensiz olmaz tarafından 15 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  1. sensiz olmaz

    sensiz olmaz Guest

    sevgili arkadaşalrım bu konyu nereye açacagıma karar veremedim onun için buraya açamayı uygun gördüm başlığımdam anlaşılacagı gibi ben kendime bakamaıyorum nasıl bakamak derseniz yani güzellik yönünden saçlar,yüz,kilo,makyaj vs çok çirkin biri değilim ama kendime bakamanın dogru yollarını bilmediğim için hiç çekici olmuyorum mesala kızlara bakıyorum harikalar benden eksikleri yada fazlaları yok ama o ana kendimi çok çirkin hissediyorum bu yüzden sevdiğim insanı bile çekemiyorum kendime yardım edermisiniz acaba ne yapmalıyımsenağlama
     
  2. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  3. aybukee

    aybukee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım bakımlılığın bence ilk adımı temizliktir. Kadın dediğin temiz olacak . hergün duşunu alıp , temiz kokular sürüp üstüne birde yaşına göre makyaj yap olsun bitsin. Saçda tabiki çok önemli yüzüne tipine giden saç modeli olacak tabi, ben iki gün önce bir kahkül kestirdim okadar değiştirdiki alt tarafı bir kahkül yani! güzellik ufak ayrıntılarda gizlidir. Renk de aynı şekilde ten rengine uyacak yüzünde cırtlamayacak saç rengi herzaman daha doğal ve bakımlı gözükür. Herkesin güzelliği kendinedir canım eminim çok güzel bir kızsın. Hiç başkalarıyla kendini kıyaslama BÜTÜN KADINLAR GÜZELDİR
     
  4. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  5. onetimes

    onetimes Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    773
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    kesinlikle temizlik konusuna katılıyorum. makyajı herzaman yapmak zorunda değilsin. ben sürekli makyaj yapan biri değilim ama dişlerimi fırçalamadan ve kaşlarım çıktığında kendimi kötü hissediyorum. bence kendini başkalarıyla kıyasladıkça kendini daha kötü hissediyorsun.. kimseyle kıyaslama unutma en güzel sensin a.s.
     
  6. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  7. perdedor

    perdedor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kesinlikle katılıyorum..
    o beğendiğin, alımlı bulduğun kızlara bi daha bak.. hepsinde bişiler yakalycaksın.. sana basit gelicek belki ama bi kolye bile tüm kıyafetin havasını değiştiriyo.. bi kemer, bi toka.. ya da yüzüne o kadar yakışan, o kdar doğal renkte bi allık buluyo ki sen neyin değişik olduğunu anlayamıyosun ama gözüne hoş geliyo.. tavsiyem gözüne hoş gelen ünlülerin resimlerini incele bi.. sonra kendine uyarlayabilceklerini not et..
    kendini bakımlı, güzel ve alımlı hissetmek için de önce kendine çok yakışcak bi saç kesimi bul.. daha sonra eğer yoksa bi bakım seti hazırla kendine.. yani bakım için elinin altında herşey bulunsun.. kremler, yüz temizleme jelleri, törpü, parfüm vs vs. hergün de aynaya bak, kendini güzel bul yerimseniben zamanla o kızlardan hiçbi farkın olmadığını sen de anlycaksın..
     
  8. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  9. princess.17

    princess.17 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlarıma katılıyorum tamamen bir de sunu eklemek istiyorum arkadaslarını ıstemeden de olsa kıskandıqında onlardan neyının eksık olduqunu dusunuyosan o yonlere doqru yoqunlas ve qercekten oyle mı olduqunu anlamak için kendine dısardan birinin qözünden baqmaya calış beqenmedıqın seylerde neyini eksik buluyosun ve nasıl olmasını istiyosun bizlerle paylaş sana fikirler verelim mesela oval yuz hatlarına sahibim aqzım burnum soyle nasıl bir kesim bana yakısır , ten qoz renqm su ne renk makyaj yakısır . . vb qibi =)
     
  10. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  11. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    benim olmazsa olmazım temiz saçlarımdır. Eğer zaman bulamamış ve saçlarımı yıkayamamışsam, yani hafif yağlanmış olsa bile kendimi çok çirkin berbat hissederim. Çünkü makyaj yapma alışkanlığım yok maalesef.

    Bir de şuna çok inanıyorum: kendine güvenen kadın güzel ve çekici oluyor. Yani aynı özelliklerde iki kadını yan yana koyun. İkiz olsunlar mesela, biri kendinden emin tavırlı, diğeri ise kendine güveni olmayan, omuzları düşük, tabii ki birinci çok daha çekici ve güzel gelecektir gözümüze.sengözlerimebaksanab
     
  12. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  13. Gozzy

    Gozzy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    346
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Kendi guzelligine once kendin inanman lazim kendini sevmen ve alici bulman lazimki baskalarida bulsun. Bazi kisiler kendini begenmis fln diyebilirler mesela bana cok diolar ama pekde umrumda diil. aynaya baktiginda gordugun kisiyi sevmen lazim ve o kisiyi sevdiginde zaten guzelliginden emin olursun.

    alici olmak icinde hos hafif bi makyaj yapabilirsin simdi zaten yaz aylarinda yuzunu nemlendirip bi allik sursen gozunun ustune hos seftali tonunda bi far bide parlatici al sana makyaj. kolyeyle kupeylede cok hos goruntuler yapabilirsin.
     
  14. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  15. aphraell

    aphraell Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Evet ilk olarak kendine güven,
    sağlıklı bir beden (kırmızı yanaklar, pürüzsüz bir cilt ve dinç bir vucudun anahtarı)
    temiz bir vücut cilt ve saçlar,
    tabii ki epilasyon: kaşlara ve vücuda,
    bunlar olduktan sonra makyaj gereksiz kalıyo ben çoğunlukla şeffaf bi rimel ve şeffaf dudak parlatıcısıyla kendimi mükemmel hissederim. Tabii ki kıyafet. Bedenine ve ten rengine uygun kıyafetleri tamamlayan hafif bi makyajlar kendini prensesler gibi hissedeceğine eminim. Ama ilk olarak kendine güvenmen gerekiyor!!..
     
  16. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  17. sensiz olmaz

    sensiz olmaz Guest

    tessekkür ederim canım aslında saçlarım çok uzuzn ve gzeldi kuaför mafetti zaten temiz olmasam hayata durmamam....
     
  18. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sensiz olmaz
  19. sensiz olmaz

    sensiz olmaz Guest

    kıyaslamıyorum tatlım bende sürkli mayaj yapamam ama mesela rejim yapsam en fazla 3gün dayanabiliyorum vermem gereken kilolarım var zaten küförler maffeetti saçalarımı