Kendine göre normal boyutların üstünde protez taktıran arkadaşlar lütfennnn bakınnnnn

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve esmeralda788 tarafından 10 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  1. esmeralda788

    esmeralda788 latin Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    kendi vücuduna göre normal bir boyutun daha üstünde yani alabileceğinden haddinden fazla büyük protez taktıran arkadaş var mı? olumsuz bir durumla karşılaştınız mı? ya da doktorunuz bunu takarken sizi uyardı mı? bu çok büyük olur dedi mi? yurtdışında özellikle de Amerika'da kadınlar sütyenlerinin içine protezleri deneyerek bu boy istiyorum diyorlar sanki pazardan meyve alıyorlar yani bunu hepimiz isteyebiliriz ama bir de insanın derisinin elastikiyeti ve alacağı bir kapasite-limit var bizim doktorlar bence bu yüzden büyük protezlere çok sıcak bakmıyorlar ama ben böyle protez taşıyanlar varsa özellikle yaşadıklarını merek ediyorum bilgi verirlerse sevinirim
     
  2. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  3. esmeralda788

    esmeralda788 latin Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    üstelik Amerika'da doktorlar hasta ben bunu istiyorum dedikten sonra onu yapıyorlar ama nasıl yapıyorlar hiçbirimiz bilmiyoruz çünkü o anda masada uyuyoruz.mesela kas altı olacaksa ve ben illede 400cc istiyorum diyorsa daha mı çok kas kesiyorlar bilemiyorum. Örnek:pamela Anderson çok büyük protezlere sahip fakat hepimiz biliyoruz çok ince bir kadın nasıl onları taşıyor göğüs kaslarının çoğu alındı mı ben düşünmeden edemiyorum? insan bu şekilde nasıl yaşar ki yaşayamaz mutlaka çok ciddi sağlık sorunları çıkar!!
     
  4. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  5. abcj

    abcj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    537
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    onun ameliyat olmadan onceki hali de buyukmuş. yani ameliyatsız halı bızım ameliyatlı halımız gibi . dolayısıyla onunkı kas ustu . veeee meme dokusu ne kadar çoksa o kadar buyuk protez konabiliyor. dokunun buyuklugu protezin buyukluguyle dogr orantılı olarak artıyor.
     
  6. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  7. armine85

    armine85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ben goguselrımın buyuk oldugunu dusunuyorum ya suan tabı cok sısler 5cı gunumdeyım ama sısler ınsede buyukler bence gercı ben ıstedım buyuk olmasını ama bıraz pısmanlık duymuyorda degılım 375 cc hıgh profıl yuvarlak kasustu takıldı e gogus dokumda vardı halıyle buyuk olcaklar sısler bı ınsın bende cok merak edıyorum sonucu suan aynaya bakarken korkuyorum mesala cunku bayag sıs
     
  8. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  9. esmeralda788

    esmeralda788 latin Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benimki 325cc kas altı benim de 2 haftam çok kötü geçti bende daha büyük istiyordum ama hoş olmaz çok büyük olur dediler bakalım 3 ay içinde nasıl olacaklar...
     
  10. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  11. miks

    miks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    41
    Benim 4 ncü günüm 270 cc Damla takıldı bana olabilecek en büyüğü bu olmuş çünkü almamış derim yetersiz kalmış yani daha açık bi ifade ile ameliyattan sonra 48 saat öyle bir gerildiki patlayacak sandım normalmiş düşününki 300 falan konsa halim ne olurdu zaten 1.70 boyda 49 kilodayım şu an şiş ve umarım inecek ve küçülsün die beklemekteyim sabırla....
     
  12. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  13. soncicek

    soncicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    88

    canım aşağı yukarı aynıyız.kilo ve boy olarak.yapı olarak da aynıyızdır kanımca. doktorumun da bana uygun gördüğü cc bu ayarlardaydı.270 cidden küçük olmadı mı yani :bbo: :1rolleyes:
     
  14. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  15. miks

    miks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    41
    Hayır tatlım Küçük olmadı çünkü öle iri yapılı değilim manken zayıflığındayım görüntü açısından böyle Örneklendirebilirim 300 cc denemiş Ahmet Hoca Lakin olmamış deri olarak yetersiz kalmış kapanma ve hacim yetersiz kalmış zaten müthiş bir gerginlik yaşıyo insan hele ilk 2 gün tavan yapıyo şişlik had safhada yaşayınca anlarsın ağrı sızım olmadı gerginlik şişliğim inse bir an önce daha mutlu olacağım bu gün tam 1 hafta oldu 1 haftadır bomba göğüslere Sahibim Hehh heeeeehhhh :KK1:
     
  16. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  17. soncicek

    soncicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    88
    bende aynı öyleyim.0 beden manken yanımda halt etsin kaydirigubbakcemile3 iskelet gibiyim :KK70: bikac doktorla daha görüscem bakalım onlar kac cc dicekler bana
     
  18. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : esmeralda788
  19. soncicek

    soncicek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    88
    bu arada,uzun süredir dövüş soruyla uğraştığım icim omuzlarım cok genis.o acaba nasıl bi etki yapcak cok merak ediyorum