keşke yüzüm şişmese

Konusu 'Nisan Anneleri' forumundadır ve elma xsxekeri tarafından 22 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  1. elma xsxekeri

    elma xsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar ben kilo takıntılı biri olarak hamileliğimin sonuna kadar öyle yüzüm burnum ve dudaklarım şişsin istemiyorum bunun için tuz tüketmemem gerektiğini biliyorum bunun dışında sizinde bildiğiniz ve bana önerebileceğiniz formüller varmı paylaşırsanız sevinirim şimdilik sabahları sanırım sadece yüzümde oluyor sonradan geçiyo
     
  2. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  3. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benimde özellikle yüzüm ve parmaklarım şişiyo ama tansiyon probleminiz yoksa tuzu kesmeyin sadece azaltın çünkü vücudumuzunda tuza iyota ihtiyacı var. birde benim gibi tansiyonu çook düşük olanlar varsa tuzu kesmeyin derim sadece azaltın. ben zaten çok tuzlu yiyen biri değilim oyüzden kesmiyorum ama siz genede ödemizin oldugunu dr'nuza danışın ve tuz kesme konusunda durumunuza göre bilgi edinin.
     
  4. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  5. EU1

    EU1 Guest

    Valla masallah diyeyim ne yuzumde ne burnumda nede ellerim ve ayaklarimda sislik olmadi.O kadarda tuz tuketiyorum yani cok tuzlu yiyen bir insanimda hemde.Doktora her gittigimdede tansiyonum 12 ile 14 arasi oluyo.Yani sanirim sorun yok.Iste herkesin bir derdi var benim derdimde catlaklarim cok fena catladi ya aglicam her gordugumde.Artik esimden kose bucak kacar oldum.O benim gibi sorun etmiyo Allahtan yoksa yandim valla senağlama
     
  6. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  7. elma xsxekeri

    elma xsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    her ne kadar genetikte deseler ben kremlerin çok etkili olduğunu düşünüyorum çatlak kremleri doğru teknikle uygulandığında çatlak oluşumunu önemli ölçüde azaltıyo ben çok zayıf bir yapıya sahiptim hayatım boyunca ve şimdi üzerime ilk defa 9 kilo fazlalık bindi çatlamamam mucize o kadar suda içemem ama kremleri sabah akşam düzenli olarak kullandım ve uygulamadan sonra en az yarım saat giyinmedim ayakata yapabileceğim işleri yaptım hele duştan sonraları bebe yağı kullandığım için en az 1buçuk saat ööle ayakta dikildim evet çok canım sıkılıyodu bacaklarım ağrıyodu belim koptu ama hala aynı uygulamaya devam ediyorum çok şükür henüz çatlak yok
     
  8. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  9. Emine54

    Emine54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benimde bazı günlere yüzümün şiştiğini söylüyorlar.ellerim daha önceden şişmişti yüzüklerimi kullanmıyorum.fazla ayakta kalırsam sağ ayağım şişiyor ve ağrıyor
     
  10. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  11. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    benımde sabahları sısıyor yaa

    tuzuda kestım ama
     
  12. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  13. elma xsxekeri

    elma xsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ee napıcaz kızlar canım sıkılıyo düne kadar kızım kopucan artık yemek ye diyenler bugün oy tombulum tombulum die seviyolar yaaaa
     
  14. 25 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elma xsxekeri
  15. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benimde ayaklarım şişiyor akşmalrı.iki ayak üst üste konmuş gibi.doktor tuzu hamur işini azalt dedi.zaten hamur işi yemiyorum tuzuda azalttım ama.tansiyonun yüksek çıkmadığı sürece sorun yok dedi