kestane kebap acele cevap=))))

Konusu 'Pudra, Fondöten, Kapatıcılar' forumundadır ve blackgirl3434_34 tarafından 10 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  1. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar benim fondotenle ılgılı bı sorunum var. :çok üzgünüm:sureklı en ıyı fondotenlerı kullanıyorum..dior, estee vb.. fondotenı surunce yuzumde sankı bellı oluyo yanı kalın duruyo gıbı. ve de 1 saat sonra gozeneklerım acılıyo gozeneklerım belırgenlesıyo.. :kızgın:yuzumde fondoten oldugu cok bellı oluyo ve kalın duruyo gıbı.:teselli:. ne yapıyım kızlar ya bı akıl verın..neden boyle oluyo:çok üzgünüm:
     
  2. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  3. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kimsenin fikri yokmu
     
  4. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  5. inspectorgadget

    inspectorgadget Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben avondan şeffaf fondoten diye 1 şey aldım ben daha çok kapatır diye düşündüm ama o fondotenin altına baz oluşturdu yani sen de bu tarz 1 şey kullanabilirsin. fondoten daha kolay sürülüyor hem sanki altına nemlendirici sürmüşsün gibi
     
  6. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  7. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ama nemlendırıcı surunce gozenekler acılıyo fondoten ıgrenc duruyo sankı
     
  8. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  9. inspectorgadget

    inspectorgadget Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bu nemlendirici değil sanki nemlendirici sürmüşsün gibi kolay sürülüyor dedim sadece. bu daha katı bir şey fondotenden de biraz katı hatta ciltte astar gibi bir tabaka oluşturacak bir ürün kullanmalısın bence
     
  10. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  11. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hımmmmCADIARZU
     
  12. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  13. melishhe

    melishhe Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    939
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    resmini koyabilir msn cnm? ilk defa duydum. seffaf fondeten. genelde avondan bi cok sey alırım hep katalog getirirler ama gormedim hiç bole bişi.
     
  14. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  15. Bihter06

    Bihter06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benim de cildim karma yağlıya dönük,kullanmadığım fondoten kalmadı,son olarak The Body Shop aldım çok memnun kaldım ,güzel kapatıyor ve kalıcı,parlama da yapmadı,:lepi:daha önce clarins kullandım o da çok güzel ama sivilce yaptı, :KK43: estee double wear kullandım o da çok yoğun doğru rengı de bulamadım,günlük makyajda ağır kaldı,köpük fondotenler da parlama yaptı bende,şimdilik the body shop a devam etcem tavsiye ederım vereliniortak
     
  16. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  17. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ne guzel kendıne uygun bı fondoten bulmussun
     
  18. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  19. inspectorgadget

    inspectorgadget Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar kusura bakmayın mesajı yeni gördüm avonun 1 ayki kitapçığında gördüm ben sadece bunu ekliyorum hemen

    $11102009150.jpg

    $11102009149.jpg