ki ucu ... denek:( Ltfen bana akl verin...

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve sevgili tarafından 18 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  1. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    konuya nereden başlayacağımı bi türlü bilemiyorum. sanırım biraz uzun anlatacağım ama hepinizin yardımına ve fikirlerine ihtiyacım var arkadaşlar...
    sevgilimle birlikte aynı sokakta oturuyoruz ve ikimizde aynı köylüyüz. ailelerimiz birbirlerini uzun zamandır tanıyor. ama birlikte olduğumuzu bilmiyolardı. biz 1 seneyi geçkin birlikteyiz ve ciddi bir adım atmak istiyoruz. babam bi şekilde benim tuncayla birlikte olduğumu öğrenmiş ve annemi sıkıştırıyodu, ağzından laf almak için bi gece. annem bayağı söylemedi ama dayanamadı en sonunda dedi. o sırada bende kalktım ağlaya sızlaya bende anlattım dedim böle böle. biz çıkıyoruz sana gelip sölicektik ama herşeyimiz hazır olsun istedik. ev yapıyor tuncay o bitsin öle gelecektik. babam köpürdü yok bana dicektin, danışacaktın ben babayım, daha erken, ne gerek var görüşmene, tanıyoz işte falan filan. görüşme dedi. dedim hangi kız gidip babasına soruyo, baba ben tuncayla çıkabilirmiyim gibi dedim. anlamadı çemkirdi çemkirdi, bende ağlaya ağlaya gittim yattım. neyse ertesi gün biz ayrıldık dedim daha fazla uzamasın mevzu diye, şimdi bizi ayrı biliyor babam. tuncaya da dedim bu böle olmaz bayramdan sonra gelin isteyin diye.
    bunların hepsi ramazandan önce oldu.
    ben AÖF 4. sınıf öğrencisiyim. şimdilik tuncayın bir işi yok. babasının nakış makineleri var bi kaç tane onlarda çalışıyo bazen. tuncayda AÖF işletme mezunu. babam kesinlikle okulun bitmeden evlenemezsin, evlenirsende boynu bükük gider, hiç bişi yapmam gibi laflar diyomuş anneme. annemde gelip bana anlatıyor. biz en başından beri kurbandan sonra nişan, haziranın ilk haftası düğün diye düşünüyorduk hep. çünkü almanyada halaları var, haziranda hepsi bursaya gelecek ve tuncaya çok düşkünler. onlarda bu düğünü görsün istiyolar. eğer bitirebilirsemde haziranın ilk haftası AÖF sınavlarım var. yani bu durumda mümkün değil düğün gibi görünüyo. tuncayın tüm ailesi biliyo ve beni çok istiyolar, bir an önce evlenelim onlara göre. geçenlerde sevgilimin babası teyzemle konuşmuş kurbandan sonra kızı isteyeceğiz diye. teyzemde gelip anneme söylemiş dün. annemde bi güzel payladı beni. kesinlikle olmaz, babanla aranı yeni düzelttin bir daha bozma aranı. baban asla seni vermez. okulun bitmeden bu iş olmaz falan. delirtti beni. dedim ben öle bişi demedim, biz vazgeçtik. elli defa konuştum ailesiyle bekleyin daha zamanı var diye. annemde yok öle dememişsin, onlar geleceklermi. söle gelmesinler. tuncaya diyorum, oda ben artık aileme laf dinletemiyorum diyo.
    birde o kadar heveslendim ki ben. ilk defa evliliği bu kadar çok istiyorum. hiç aklımda yokken bile gittim çeyiz aldım bissürü kendime. bütün mutfak eşyalarımı tamamladım. annemin haberi var bunlardan. babama diyemedim çeyiz aldım diye. bilse çok kızar bana.

    ben bu kadar heveslenmişken bi destek bekliyorum annemden falan. hiç annemin umrunda değil. aldıklarımı getiremedim eve, babam görmesin diye. geçen cmrtesi istanbula gitti, o ara getirteyim dedim. annem bi ton laf söyledi. bende dayanamadım kızdım, hiç mi merak etmiyorsun anne dedim kızım ne almış diye. oda lafı çevirdi, ediyom da işte mırın kırın. :gitme:

    şimdi evde bu konu açılmıyor bile. hiç bişi yokmuş gibi konuşmaya çalışıyorum babamla, ama içim ,içimi yiyor. her dediği kelime bana dokunuyor. sürekli sabır diyorum. bazen sabrımda kalmıyor. zaman bırakayım diyorum, yaşadıklarım beni çok üzüyor:KK43: hep düşünceliyim acaba ne olacak. acaba nasıl olacak. ben haziranda olmasını çokkkk istiyorum. aileme de bi türlü açılamıyorum,çünkü benim fikrimi asla sormuyolar. onlar tamam dedi mi olacak bu iş.

    şimdi size soruyorum. bu durumda ben ne yapabilirim? ailemi bi şekilde ikna etmek istiyorum. eğer bayramdan sonra gelirlerse her şey daha da kötü olacak, babam çok serttir bu konuda. gelmeyin desem karşı taraf alınıyo, bizi beğenmiyomusunuz, istemiyomusunuz gibi. Derler ya iki ucu ..... değnek. Aynen o misal :çok üzgünüm:
     
  2. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  3. MargaRin

    MargaRin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    707
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    aah aahh canım tam 7 sene bekledik işi ciddiye bağlamak için...
    okul bitsin dedik bitirdik okulları iş bulalım dedik iş de bulduk hem de iyi işler maddi sorunda yoktu sırf benim yaşım biraz daha büyüsün diye bekledik..iş bulduktan 1.5 sene sonra istemeye geldiler beni..
    ben çeyiz bile hazırlayamadım korkumdan..hepsini nişandan sonra aldım.gözünüzde büyümesin bu aceleniz ne iş yok güç yok hayat tozpembe değil ki..sevgiliyken ii de evlenince gerçek hayat başlıo..bence babanı dinle ve hemen evlenmeye kalkma anladıım kadarıyla yaşınızda çok büyük değil arkanızdan kovalamıyorlar ya..
     
  4. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  5. SultanSena

    SultanSena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    459
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Baban seni kesinlikle onlara vermem dememiş anladığım kadarıyla okulun bitmeden vermem demiş.O zaman sende okulunu bitir bu yaz olmasın varsın seneye yaza olsun ne olurki yine gelir halalarıtatile.Bence hiç babanı karşına alma okulunu bitir sonra evlenin.
     
  6. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  7. chocolatestar

    chocolatestar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.683
    Beğenildi:
    221
    Ödül Puanları:
    153
    canim cok acele ediyor olabilirsin. 1 senedir berabermissiniz, bak ben 5 bucuk yildir beraberim sevgilimle, daha ufukta bir nisan gozukmuyor. sartlar ne gerektiriyorsa onu yap, birbirinizi iyi tanidiginizdan, iyi anlastiginizdan emin olun. cocugun da ciddi bir isi olsun. acele etmeye gerek yok bence.
     
  8. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  9. sevgilinin isi yokmus, nasil gecineceksiniz?
     
  10. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  11. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    adamın işi yok

    askerliğini yaptı mı tuncay?

    senin daha okulun var...

    evlenince ailesine söz geçiremeyen tuncay beyin anne babası ile aynı hane içinde mi yaşayacaksınız ?
     
  12. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  13. nesterin

    nesterin Guest

    bizim de 4 seneye yakın süredir bi ilişkimiz var.ben de evlenmek istiyorum.
    ama daha nişan bile yapamadık.
    üniversiteden yeni mezun olduk ve şu an ikimiz de yüksek lisans yapıyoruz.
    iş olmadan evlenmek çok mantıksızca olur bence..
    evlilik tatlı geliyo insana evet.hele ki sevdiğin biri olunca..
    ama mantıklı olmak lazım...nasıl geçineceksiniz?düğün dernek nasıl olacak?
    herşeyi aileleriniz mi yapacak?
    bence çok zor olur belki pişman bile olabilirsiniz..
    acele etmeyin bence..
     
  14. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  15. sevgili

    sevgili 20.06.2010 / Yeni HaYaT Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    adamın işi var, kendi işleri var.
    askerliğini yapalı 2 sene oldu
    ben 25 yaşındayım, okul benim gözümde bitti.
    aynı evde değil, kendi evi var ve herşeyi hazır.
    ailesine söz geçiremiyor olmasına hak veriyorum, çünkü çok hevesliler. ailenin ilk büyük çocuğu torun olarakta. bir an önce evliliğini görmek istiyolar.:çok üzgünüm:
     
  16. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  17. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    bence otur dogru duzgun babnla konus derdini anlat bu sene olmasada onumuzdeki sene evlenin veya okulun bitsin sonbaharda yada yaz sonu evlenin illa bu sene olcak diye diretirsen ailende inat yapar baban sadece okulun bitsin istiyor son sene birsey kalmamıs kendini uzme
     
  18. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevgili
  19. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Keske herseyi acik acik babanla sakin bir zamanda siniri yatistiktan sonra konussaydin canim.....:hulya:

    15 degil 25 yasinda genc bir bayansin....bazi kararlarina aileninde saygi duymasi gerekiyor....:nazar:

    Tamam baban iyligni istiyor, okulun bitsin ondan sonra evlilik gibi büyük bir sorumluluk alman bencede daha mantikli.....ama bu denli sert cikismasina gerek yok...cocuk degilsin cünkü:kahve: