Kibele haklıymışsın, Eşimde Varikosel çıktı:((

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve birebira tarafından 6 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  1. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Selam arkadaşlar, bizde 9 aydır deniyoruz ve hamile kalamıyordum. İlk ben doktora gittim, doktor herşey yolunda dedi, ondan sonrada iki ay ateş ölçerek denedik ama hamile kalamadım. Bu sefer eşim gitti doktora. Doktor sol yumurtalığında damar genişlemesi var demiş. Fiziksel muayene de birşey yok ama ultrasonda normali bir damarı 3 mm iken 3,5mm çıkmış. Yani varikosel, birde sperm örneği verdi eşim yarın sonucunu alacağız. İnşallah kötü birşey çıkmaz, çok korkuyorum arkadaşlar. Hayattaaaa aklıma gelmezdi eşimde bir sorun olacağı Kibele aklıma düşürmüştü ve eşime söylemiştim.

    Bir de sorum var, eşim 2,5 günlük perhizle örnek verdi, bu şekilde yanıltıcı olur mu acaba?? Cevap verirseniz çok sevinirim.
     
  2. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  3. ankakuxsxu

    ankakuxsxu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun canım. ama en azından artık sorunu biliyorsunuz ve bildiğim kadarıyla tedavisi de kolayca yapılıyor. yani çok kısa zamanda bebişine kavuşabilirsin artık. inşallah en kısa zamanda allah muradını versin.
    spermiyogram için de ben 3 gün beklenmesi lazım diye biliyorum ama neticede sonuçları değerlendirecek olan dr da 2.5 güne göre değerlendirir. zaten bildiğim kadarıyla bu gibi durumlarda biden fazla kez spermiyogram yapılıyo.
    hadi hayırlısı canım, allah gönlüne göre versin..
     
  4. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  5. ankakuxsxu

    ankakuxsxu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun canım. ama en azından artık sorunu biliyorsunuz ve bildiğim kadarıyla tedavisi de kolayca yapılıyor. yani çok kısa zamanda bebişine kavuşabilirsin artık. inşallah en kısa zamanda allah muradını versin.
    spermiyogram için de ben 3 gün beklenmesi lazım diye biliyorum ama neticede sonuçları değerlendirecek olan dr da 2.5 güne göre değerlendirir. zaten bildiğim kadarıyla bu gibi durumlarda biden fazla kez spermiyogram yapılıyo.
    hadi hayırlısı canım, allah gönlüne göre versin..
     
  6. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  7. nisafidan

    nisafidan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun arkadaşım değerleri aldınızmı nasıl.benimde eşim de varikosel var 3 hafta önce ameliyat oldu çok kolay bir ameliyat.sayı çok düşmüş bizde.artık 2.5 ay sonrayı bekliyoruz test yapılacak işallah düzelme olur.
     
  8. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  9. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim basligi okuyunca cok sasirdim birden duraksadim.

    keske hekli cikmasaydim. canim 2.5 gunluk perhiz etkiler mi etkilemez mi bilmiyorum ama bence doktorunuza soyleyin. boyle bir durum var. biz 2.5 gunlukken verdik deyin. o size ne yapmaniz konusunda yonlendirir. yeniden yapalim veya o perhiz suresi bu durumu degistirmez vs vs. diye.

    canim burada varikosel olup da cok da cabuk hem de normal yoldan hamile kalan cok arkadasimiz var. siz geregi neyse yapin. ve bol bol dua et. yer gok dua ile derler ya. Ben eminim yakinda ban de hamileyiiim diye acacaksin basligini.

    simdi internetten bakiyorum da bak ne diyor

    İlaçla tedavisi yoktur varikoselin. Dünyada en çok kabul gören tedavi şekli cerrahi tedavidir. Birkaç değişik cerrahi alternatif söz konusudur ama temel yaklaşım cerrahi tedavidir. İnfertil, yani çocuk sahibi olamayan çiftlere gelince de, buradaki yaklaşım zaten sperm tahlilinde bozulma olduğu takdirde tedavi edilir. Yoksa varikoselli bir erkeğin temelde tedaviye ihtiyacı yoktur.

    yani esinin spermlerini etkilemiyorsa demek istiyor ki tedavi edilmesine gerek yoktur. canim yani esinin sperm sonuclarini 2.5 gunluk perhiz etkileyebilir. onu doktora mutlaka soylemelisin.
     
  10. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  11. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    bak diyor ki baska bir sitede her varikosel interfil degildir diyor. yani eger spermlere etki etmedi ise problem yok. 9 aydir kismet olmamis demek.

    ama okudugum baska bir sey de min perhiz suresinin 3 gun oldugu. yarin bir sonuclari alin bakalim. sonra sonuclar iyi ise zaten problem yok. 2.5 gunde bu kadarsa 3 gunde haydi haydi iyi olur.

    yok eger kotu ise doktora once bir danisin. belki test tekrarlanir ve egergi neyse yerine getirilir. canim sebebi belli ise cozum de belli. Allah gercekten dermansiz dert vermesin. sebepsiz interfilite cok kotu.
     
  12. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  13. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Saol çok çok teşekkürler. Tek tedavisi varmış ameliyat, ama kolay diyorlar. Eğer değerleri normal çıkarsa ameliyata da gerek kalmazmış. Doktora da söylemiş 2,5 gün olduğunu, herhalde ona göre değerlendirirler.

    Allah hepimizin muradını verir inşallah canım..a.s.
     
  14. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  15. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yok güzelim, biz başka bir ülkedeyiz ve doktora ulaşamadığımız için öğrenemedik. Özel bi test olduğu için herkesegöremiyormuş sadece doktoru görebiliyormuş. Size de geçmiş olsun canım çok saol:)
     
  16. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  17. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canısı valla iyi ki aklıma düşürdün bi sorun varsa önceden bilmek daha iyi en azından gerekiyorsa tedavimizi oluruz.

    Bu arada doktor biliyor 2,5 günlük verdiğini, herhalde ona göre değerlendirir. Umarım kötü bişey çıkmaz ve ameliyata gerek kalmaz..

    Verdiğin bilgiler içinde çok saol canım Allah razı olsun.a.s.
     
  18. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : birebira
  19. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Testin sonucunu telefonda öğrendik. 2,5 günlük sonuç 18 milyon ve %33 hareketli imiş. Raporu göndermedikleri için başka bir bilgimiz yok.

    Deneyimli arkadaşlar yorumlarsanız çok sevinirim..