Kil aldm ama?

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve rosebatum tarafından 29 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  1. rosebatum

    rosebatum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar biraz önce aktardan kil aldım
    yüz maskesi için diyince adam bana yeşilimsi bir toz verdi
    kil denilen şey bumudur kızlar ne olur yardım
    kafamçokkarıştı
     
  2. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  3. Pink_U

    Pink_U Eğrilere eş misin dünya Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Evet canım odur bende aldım aynısını suyla karıştırınca kına gibi bi renk alıyor
     
  4. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  5. .......ceren.........

    .......ceren......... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben hiç aktardan almadım bizim köyde kil toprağı var hep ordan alıyorum kil harika bi maske devamlı kullanılırsa cildi harika yapıyo...ben baya ara verdim yaza artık kismetse
     
  6. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  7. rosebatum

    rosebatum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    üzerinde marka falan yoktu poşetlenmiş bir vaziyette aldım kahve-yeşil arası bi renk kızlar
    sizce iyimi yaptım
    pek güvenemedim ama cilt için bunu satıyoruz dedi adam
    ne dersiniz?
     
  8. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  9. .......ceren.........

    .......ceren......... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm aktardan hiç almadığım için bilmiyorum şimdi ne desem yalan ...bence sen kullan ii gelirse cildine devam et,gelmesse kullanma derim en fazla
     
  10. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  11. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    kil yeşil renkte bi toprak...bulunduğu bölgeye göre renk farklılıkları olabilir...bana sivastan gelmişti onu kullanıyorum...
     
  12. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  13. rosebatum

    rosebatum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    bide kaya gibi olanlar varmış kızlar farkı ne acaba?
     
  14. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  15. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    hiçbir farkı yok canım ya işte toprak diyorum sana kaya gibi değil...sertleşmiş toprak gibi düşün...ezip kullanıyosun..
     
  16. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  17. rosebatum

    rosebatum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    ama benimki sert deil:KK43:(((
    böyle toz gibi
    tarçın yada karabiber gibi işte kızlar
    yanlışmı aldımsenağlama
     
  18. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : rosebatum
  19. Pink_U

    Pink_U Eğrilere eş misin dünya Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım normalde kaya gibi oluyor o zaten.ılk önceleri ben ondan alıp dövüp kullanıyodum pütür pütür oluyodu.Sonra aktara gittim kil alabilirmiyim deyince maske içinmi dedi ve öğütülmüş olanı verdi.