Kilo Alırsam Ayrıntılı Anlatıcam

Konusu 'Kilo Almak İsteyenler !' forumundadır ve samyelii tarafından 27 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : samyelii
  1. samyelii

    samyelii papatya Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Özel bi dahiliye doktoruna gittim ve bir sürü tahlil yapıldı p.tesi sonuçlarını alıcam. Doktor dediki eğer tahlil sonuclarından normal olmayan bişey çıkmazsa size beslenme diyeti hazırlayacağız dedi. Bende dedimki ben zaten yiyemiyorum yazdığınız listeyi düzenli bir şekilde uygulayamam. O da dedi ki zaten beslenme listesinde yemek yok, özel bi çay varmış ve günde iki defa içeceğim meyvesuyu tarzında bi içeçek... Bu dediklerimizi kullandıktan sonra biz istemesekte siz hep yiyeceksin sürekli aç olmaya hazırmısınız dedi:dance: Çok sevindim:) Bakalım p.tesi alıcaz. Etkisini görürsem mutlaka bilgilendiricem sizi:1hug:
     
  2. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  3. angelnr*

    angelnr* Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    838
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    Canım selam, ne testi istedi isimlerni yazabilir misin ?
     
  4. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  5. puff

    puff KK Pro Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    gecen kışın 44 kiloydum 1.73 boy.. 3 ay içinde 15 kilo aldim (hiç kilo alamayan ben).. nasil mi ? normal öğünlerimi yiyip ekstradan öğleden sonra yarım ekmek arası Chokella.. bide gece yatmadan yarım ekmek arası Chokella.. benim midem kaldirmaz diyosaniz XXX şurup içerek deneyin.. mesela yemeden 1-2 saat once 2 kaşık prakten.. sonra 1-2 saat sonrasında ekmek arası chokella.. kilo almazsaniz dövün beni tekme tokat. :)
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Ocak 2010
  6. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  7. izmirin_birtanesi

    izmirin_birtanesi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    keşke bende de fayda etse bunlar çok yiyorum ama nafile.. )=
     
  8. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  9. berfinbilgen

    berfinbilgen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.097
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    samyeli buraya ugramamıssın sonucları almıssındır herhalde bıze gelısmelerı bıldırırsen sevınırız.
     
  10. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  11. samyelii

    samyelii papatya Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Eveeett sonuçları aldım hiç birşey çıkmadı doktor zayıflığımın genetik (ırsi) olduğunu söyledi.. Bana 3 ay kullanmam gereken bir meyve suyu yazdı. Şimdi hergün yatmadan önce bir tane içiyorum. Kilo almaya başladımm ilk önce annem farketti sonra iş arkadaşlarımda kilo aldığımı söyledihihoyyyt Ama bu meyvesuyu kilo birden aldırmıyor yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ama aldığım kilo 750 gr gibi bişeydir. Zaten bence önemli olanda bu sağlıklı bir şekilde kilo almak... Doktor bu meyvesuyunu 1 yıl kullanmam gerektiğini söyledi...a.s
     
  12. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  13. xesinx

    xesinx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    517
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Şu meyve suyu nasıl bişey? İsmi ne? Herkes burda o şurup adını verdi bir sürü b vitamin adı verildi, vs vs..Bence sen de yaz
     
  14. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  15. puff

    puff KK Pro Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    bende merak ettim şu meyve suyunu :)
     
  16. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  17. sulesliiii

    sulesliiii şans meleğim geldi Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    943
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o şurubu kullandım ben bi süre ama uyutuyo o çok fazla bide neymiş bu meyve suyu yazın arkadaşlar adını ben doktora gittiğimde bu yıl zayıflık moda deyip geri yolluyolar beni daraldım artık çok zayıfsın sen lafından:KK43:
     
  18. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : samyelii
  19. puff

    puff KK Pro Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    ilk 2 gundur genelde uyuma etkisi ama tabi bünyeden bünyeye degisiyo.. ama sen şu cikolata ekmek olayını bi düşün derim :)