Kilo faktörü hamile kalmada önemlimi

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve ceydat tarafından 16 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  1. ceydat

    ceydat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ARKADAŞLAR BOYUM 1,63 KİLOM 43 BENDE BEBEK İÇİN YANIP TUTUŞANLARDANIM 18 AYLIK EVLİYİM 7 AY KORUNDUM ODA EŞİMİN YÜZÜNDEN AMA ŞİMDİ ODA ÇOK İSTİYOR BU İLİŞKİ SIRASINDA BELİN ALTINA YASTIK KONULMASI FALAN DOĞRUMU YARARINI GÖREN VARMI BİDE BENİM ADETİM 28-29-30 OLARAK DEĞİŞİYOR YUMURTLAMA GÜNÜMÜ NASIL HESAPLIYCAM ENSON 10.OCAKDA HASTALADIM YUMURTLAMA GÜNÜM NEZAMANmirmirmirmir
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  3. ceydat

    ceydat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kimse yokmuuuuuuuuuuuuuu
     
  4. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  5. benimsin

    benimsin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm arkadaşin bende aynen senin gibi bir bebek ALLAHIMDAN dileyim inşallah RABBİM bizlerede isteyen arkadaşlarda sagliklı ALLAH yoluna bebek nasip eder ben 3 aylık evlıyım hiç korunmadım ama sabırsızca bir hediye bekliyoruz RABBİMDEN hayırlısı inşallah
     
  6. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  7. ceydat

    ceydat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Inş canım benim ya bize yardımcı olacak kimse yokmu
     
  8. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  9. aycank

    aycank Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    canım zayıf olmanın kilolu olmanın sanmıyorum bi etkisi olacağını okadar zayıf ve kilolu arkadaşlar vardıki hamile kaldılar kaç kez, adet döngün 28-30 arası ise adetin bittikten sonra 2 gün arayla başla çalışmalara 10, günden itibaren 16, güne kadar hergün çalışın sonra tekrar 2 gün arayla çalışın.ama eşinin sperm sorunu varsa hep 2 gün arayla çalışın adetin 10-12-14-16 günleri özellikle kaçırma
     
  10. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  11. ceydat

    ceydat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Siz hamilemisiniz
     
  12. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  13. haticesu

    haticesu hoşgeldin prensesim Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende bebek için yanıp tutuşanlardanım ağlamadığım gün yok neredeyse yemek yerken dışarıda rabbime bıraktımartık gitmiyorum doktora falan ç
    hiçbirşeyin yok diyorlar ama olmadı 2 yıl oldu elbet olacak
     
  14. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  15. aycank

    aycank Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    hayır canım bende uğraşıyorum
     
  16. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  17. ceydat

    ceydat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hımmm nkadardır bizdaha yni başladık
     
  18. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceydat
  19. lanse

    lanse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Haticesucum,
    benim dr da anlattıklarına gore eger bir rahatsızlıgın yoksa %80 hamile kalamamanın sebebi stress , relax ol akışına bırak gerilme düşünme takılma. Allah kollarını boş bırakmasın inş.a.s.