Kilo problemi yüzünden annesiyle çatışanlar !!!!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve cicioz tarafından 29 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  1. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya Öss'ye hazırlanıyorum ve feci derecede iştahım açık,yalan yok yemek yemeyi seviyorum yaa!!!
    Tamam kilom var,hoş diil ben de biliyorum ama yapma anne yaaa!!!
    Tutturmuş kaç aydır "Dışarda yeme,mayonez ketçap yeme,abur cubur yeme,onu yeme bunu yeme,uyuma........!!!"
    Ya yeter ama yaaa ne yapıcam ben bu annemle!!!!!
    Hayır bazen öyle bi çileden cıkıyorum ki keşke bööle bi hastalığa yakalansam gözünün önünde eriiyip gitsem diyorum!!!
    Ya bir gün onca akrabanın yanında "Kızım kör topal olsaydı şişman olmasaydı" dedi yaaaa!!!
    Ben de hatırladıkça daha da kötü oluyorum daha da yiyorum!!!! senağlama senağlama senağlama
     
  2. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  3. minelne

    minelne afffettt Allahımm Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    592
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    anneler evladının kötülüğünü istemez oda sizin sağlığınız için söylüyor bende aşırı yediğim zaman annem beni uyarıyor yeme diye,o sinirle annenize kızdıysanız annenizde öle söylemiştir,bence alınma tamamm anneciğim de haklısın de annen böle tepki vermez
     
  4. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  5. MLS_

    MLS_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.287
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    haklı kadın ama yemek yemeği seviyosun anladık ama kiloyu bırak bir yana kalbine zarar bence sağlıklı yaşa annen senin iyiliğini istiyor yoksa istediğini ye kadının sana garazi yok amasende dikkat et
     
  6. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  7. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok canım yok hep böyle,her yolu denedim,olmuyo yahu!!!Alttan ala ala sinirlerim yıprandı,artık az önce patladım,yıllardır ilk kez patladım dedim ki yemiyorum!!Ya bezdim yaaa,dışarda yemem eve gelirim yemek yok,kendim yaparım onu yapma bunu ye der karışır.....
    Her sofra burnumdan geliyo yaaa.....
     
  8. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  9. ama annen haklı kilolu olunca nolcak ki

    yada çok yiyip bünyene işkence yapıcaksında nolcak..

    çıtı olmak varken neden kendine şişmanlığı kader seçiyorsun..

    bizlere bak bizler kilomuzu vermek için uyaran anneler arıyoruz ama sen "ANNENİN KIYMETİNİ BİLE BİLMEYİP"
    hastalığa yakalansam ölsem diyorsun ..


    Bak görürsün ilerde sen anne olucaksın evladınada annen gibi aynı uyarıları vermeye başlıyacaksın..


    Birde eminim şöyle düşünen insanlara güveniyorsundur "YÜZÜM GÜZEL KİLOM ÖNEMLİ DEĞİL"



    Hayır efendim önemli toplumda ne kadar yok desenizde ilk önce görünüşe bakıyorlar yarın aldığın kilolarla birinin alay etmesi ne kadar canını yakıcak..değil mi..


    Ya annen sana yeme demiyor ki ye ama tıka basa vücuduna işkence edercesine yeme diyor mantığına göre ye diyor yani midenin istediği kadar değil ne kadar yemen gerektiğine karar verde ye diyor
     
  10. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  11. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.297
    Beğenildi:
    17.154
    Ödül Puanları:
    488

    Evlilik catışamsı yüzünden buna yer bulamadık:nazar:
    Hoş cok yiyen tipde değilim. Cikolata pastayı birazcık abartıdım:eek:



     
  12. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  13. esmeralda_2286

    esmeralda_2286 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.394
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    bende de aynı dert var.....:nazar:
    benim 6 kg fazlam var ama o kadar bartıyorki anlatamam:çok üzgünüm:
     
  14. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  15. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım benim çok aşırı yiyen biri değilim zaten ama daha yemeye başlamadan başlıyor söylenmeye.Bi de bende migren var zaten,çok yiyince de rahatsız ediyor yemeyince de.....Bilinçsizce kıtlıktan çıkmış gibi yemiyorum yani.
    Şu da var ben de istiyorum zayıflamayı,çıtı pıtı bi kız olmayı ama uğraşamıyorum bu dönemde,hemen başıma ağrılar giriyor...
     
  16. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  17. Denemelisin başın ağrısıda demek ki kadın çok üzülüyor durumuna napsın
     
  18. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : cicioz
  19. cicioz

    cicioz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya denedim 2 ay kadar spor yaptım verdim de azıcık ama ilaçlardan filan yine aldım,olmuyor yani.Sağlıklı yaşam tarzı bişiler denemem lazım o da bana göre diil,yani enginarmış pırasaymış hayatta yiyemem.Pasta,börek,et,kızartma,ekmek....Bunları seviyorum yaaa :KK43: Yani ööle bi denge lazım ki....Oda benim dengemi kaybettiriyor gamyoncuiremsu