Kilo verebilmek için mutfak dekorasyonuna dikkat!

Konusu 'Mutfak Dekorasyonu' forumundadır ve Adivar tarafından 5 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Adivar
  1. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
    [​IMG]

    Sağlıklı bir kiloya ulaşmak için hayatımızda birçok değişiklikler yaparız. İşte bu yüzden mutfağınızı sadece stil olsun diye dekore etmeyin. Aynı zamanda derhal bir diyet programına başlamak ve kilo vermek için dekore edin

    Renkten ışıklandırmaya kadar birçok değişiklik yaparak iştahınızı kontrol altına alabilir ve küçük adımla atıp büyük faydalar kazanabilirsiniz.

    İhtiyacınız Olanlar:

    • Ayna
    • Meyve kâsesi
    • Yavaş ve romantik müzik

    bulletRenk Değişiklikleri

    adim1Mutfak duvarlarınıza renk seçerken içine maviyi katmayı unutmayın. Araştırmalar gösteriyor ki mavi, menekşe ve çivit mavisi tonları iştah kapatıyor. Bu muhtemelen doğada bulunan mavi ve menekşe renkli çiçek ve meyvelerin zehirli olmasından gelen içgüdüsel bir tepki. Mutfak duvarınızı maviye boyayın ya da mavi tabaklar çanaklar ve peçeteler kullanın.

    adim2Mutfağınızı kırmızıdan, portakaldan ve sarı tonlarından uzak durmaya çalışın. Bu renkler sinir sisteminizi uyararak iştahınızı açarlar. Bu yüzden birçok fast food zincirinin logo ve dekorasyon renkleri genelde kırmızı ağırlıklıdır.

    adim3Kahve fincanları, perdeler, tablolar ve sandalye minderlerinde yeşil kullanmaya çalışın. Yeşil renk rahatlatır ve denge sağlar. Mutfağınıza daha fazla saksı bitkisi ve çiçek koyun. Sağlıklı gıda ürünleri satan birçok firma yeşilin bu etkisi yüzünden kutularının üzerinde mutlaka bu rengi kullanır.

    bulletAksesuar Değişiklikleri

    adim1Mutfağınızı aydınlatın. Işık altında yemek yemek psikolojik olarak size yemek yediğinizin hatırlatır. Daha doğrusu yemek yediğinizin daha çok farkında olacağınızdan ipin ucunu kaçırma ihtimalini azaltır.

    adim2Mutfak duvarlarınıza ayna asın. Hem ışığı arttırmış olursunuz hem de devamlı kendinizi göreceğiniz için kilonuza odaklanmanıza ve fazla yememek için çaba sarf etmenize yardımcı olur.

    adim3Sağlıklı beslenmeniz için cesaret vereceğinden kocaman bir meyve kâsesini mutfak masanızın üzerine koyun ve içinin her zaman meyve ile dolu olmasına dikkat edin.

    adim4Yemek yerken slow (yavaş) müzik çalabileceğiniz bir CD çalar ya da teyp edinin. Çalışmalar müzik sesinin insanın tüm havasını değiştirdiğini, depresyonu azalttığını ve acıyı dindirdiğini gösteriyor. Klasik müzik (özellikle Vivaldi’nin “Dört Mevsim” albümü) en fazla tavsiye edilen müziklerin başında geliyor.