Kilo vermek için ipuçları

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve PamuKSekeR tarafından 4 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

    4 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : PamuKSekeR
  1. PamuKSekeR

    PamuKSekeR artık anne Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.979
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    • Adaleli olmaya çalışın, neden? Adale daha fazla kalori yakar hem de 24 saat boyunca.
    • Diyet yapmayı bırakın çünkü diyetlerde sürekli "hırsızlık" yapmak için fırsat kollanır. Yasaklanan şey cazib hale gelir. Kendinize hiçbirşeyi yasaklamayın, yalnız, "onlardan" daha az yiyin.
    • Kilo vermede başarılı olanlar günde beş öğün yemek yiyenlerdir. Yani sık yiyin, ama az yiyin.
    • 90'a 10 kuralını takip edin; yediklerinize %90 dikkat ederseniz, %10 problem yaratmaz.
    • Bol bol su için, yemek aralarında atıştırmanızı kesecektir.
    • Kilo vermeyi hem kendiniz isteyin, hemde kendiniz verin birisi sizi sürekli kontrol altında tutarsa, bu iş yürümez!
    • Arkadaşınızda başarılı olan bir diyet, sizin için başarılı olmayabilir. Kilo verme hedefinizi minik adımlarla gerçekleştirin. Yani 15 kilo vermeniz gerekiyor veya istiyorsanız, ilk etapta 5 kilo vermeyi hedefleyin.
    • Akşam yatmadan kendinize bir sorun "bugünkü yediğim içtiğimle hayatımın sonuna kadar bu şekilde yaşayabilir miyim?" Cevabınız hayır ise gerekli değişiklikleri yapın.
    • Porsiyonlara dikkat edin! Ne az ne de fazla, 100 gram ise 100 gram.
    • Daha çok sevdiğiniz yemeklerde / yiyeceklerde porsiyonlara dikkat edin.
    • Yorgun bir günün sonunda boş bir buzdolabının maliyeti bir pizza veya Mc Donalds şeklinde yüksek olabilir.
    • Yemeğe çıkmamazlık etmeyin ama seçici olun.
    • Kendinize uygun, hobi olarak yapabileceğiniz egzersiz seçin. Örneğin, dans etmek.
    • Aklınıza yemek yemek geldiğinde, sevdiğiniz başka birşeyi yapmaya başlayın. Zamanla yemek yemeyi o kadar sık düşünmemenizi sağlayacaktır.
    • Eğer seviyorsanız, çikolata, cips, dondurma gibi yiyecekleri almayınız. ılk etapta iradenizi alışverişte gösteriniz. (Bunu şayet porsiyonları kontrol edemiyorsanız yapın !)
    • Kullanabileceğiniz 500-600 kalori varsa, en sevdiğiniz yiyecekleri yiyerek bu limitinizi doldurun.
    • Yiyecek malzemelerinin teker teker sarılmış veya küçük paketler halinde olanlarından alın.
    • Hangi durumların sizi yemek yemeye sevk edeceğini bilip, bunları başka birşeyler yaparak atlatın.
    • Yerken sürekli kendinize sorun; "Ben hala açmıyım?"
    • Yürüyün, bol bol yürüyün. Günün birinde koşmayı da deneyin. Pes etmeyin!
    • Kilo verme ile ilgili zorluk çeken fakat sonunda başaran insanlarla ilgili ne bulursanız okuyun.
    • Kendinizi nasıl görmek istediğinizi hayal ederseniz, hayal ettiğiniz kişi olursunuz.
    • Kilo vermeyle ilgili negatif düşünce ve komentlerde bulunmayın.
    • Tartının ne dediği o kadar önemli değildir. Önemli olan nasıl gözüktüğünüz. Kas yağdan daha ağırdır, ama insanı ince gösterir.
    • Su,su,su! Bazen susuzluk da açlık olarak yorumlanabilir!
    • Canınız mı sıkılıyor? Yalnız mısınız? Kızgın mı? Unutmayın ki bu tarz modlara yemek yemek çözüm getirmez.
    • Unutmamanız Gerekenler
    • Açlık diyetleri metabolizmanızı yavaşlatır, vücut az kalori yakar.
    • Gerektiğinden fazla yemek yemeyin. Doyduysanız yemek yemeyi kesin.
    • Çok acıkmanıza fırsat vermeyin.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 28 Mayıs 2009