kilo

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve yexsxilxoxzen tarafından 23 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  1. yexsxilxoxzen

    yexsxilxoxzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar 27+2 günlük hamileyim 63 kiloyla hamile kaldım şimdiki kilom 78 çok hızlı kilo alıyorum hergünde 1 saat yürüyorum haftada 1 kilo alıyorum doguma kadar böyle giderse yandımm sizlerde böyle hızlımı alıyosunuz acabaaKötü Kazen
     
  2. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  3. dilek_286

    dilek_286 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yeşilcim bende haftada 1 kilo alıom:dance::dance::dance:çözüm bulan varsa yazsın arkadaslar nasıl durdurcazzz
     
  4. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  5. EU3

    EU3 Guest

    Canim Bünyeyle Alakali Sanirim Ben Normalde çok Hizli Kilo Alirdim Ama Hamile Kaldigimdan Beri 5,5 Kilo Aldim( Aşermede 6 Kilo Vermiştim Zaten) Pek Düzenli Besleniyorum Sayilmaz Sabah Kahvaltiyi 11 De Yapiyorum öğle Yemegini 3 Da Falan Yiyorum Ama Aralarda Hiç Boş Dumuyorum Meyva Salata Yada Bol Bol Ayran Içiyorum Akşamda 6 Da Falan Yiyorumm Herşeyden Yiyorum Hergün Dondurma Mutlaka Yiyorum Haftada 2-3 Gün Ancak Yürüyüş Yapabiliyorum Oda Yarim Saat Bende Anlamiyorum Nie Fazla Kilo Almadim Die ..ama Kizimin Kilosuda Gayet Normal 26+4 De 953 Gr Di...
     
  6. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  7. 19KasimBhr

    19KasimBhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Canım aynı kader ikimizinkikafamçokkarıştı yahu hamile kalmadan öncede aynı şeyleri yerdim şimdide aynı ama bende fazla gidiyorum 62 ile hamile kaldım şuan tartıldım 76 kiloyum geçen ay muayenede 73tüm ayda 3-4 kilo alıyorum bende çıldırıcammm..

    Kızların dediği gibi bünyeyle alakalı olsa gerek..Doğumdan sonra veririrz evelallahta garibime gidiyor
     
  8. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  9. mavixsxxsxxsxxsxxsx

    mavixsxxsxxsxxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar kilo meselesi bünyeyle alakalı bence...alıcağın varsa alıyosun .ama dikkat etmek önemli dikkat ettiğim halde 8-9 kilo aldım.dr dikkat etmelisin diyo.inşllh 14 kiloyla bitiririm:)
     
  10. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  11. adiloxsx

    adiloxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar yine şanslısınız ben şu ana kadar toplam 4 kilo aldım ama zaten hamile kaldığımda çok kiloluydum bu 4 kilo bile bela oluyor. İnsanlar 7-8 kilo aldım zannediyo doktorum çok memnun ama etraf patlıycakmışım gibi davranıyor bu arada 29. haftadayım
     
  12. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  13. Biromur

    Biromur ``Birömür`` Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.601
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canım herkesin yapısı farklı oluyor bende yaklaşık 6 kilo aldım şuan 29+3 üz

    hamur işi yememye çalışıyorum:eek:tatlıda yemiyorum.ama hemen hemen hergün dondurma yiyorum:icecream:havalarda ısındı, meyva çok yiyorum karnımı öyle doyuruyorum bol su içiyorum.:dance:

    en son 27 haftalıkken gitmiştim bebeğim1 kilo 100 gr dı.

    takmayın kiloları kafanıza hamilelikte alınıyor.inş sonra verriz :içelim:
     
  14. 25 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  15. EU2

    EU2 Guest

    kızlar bende çözüm bulamadım bu kilolara ama doktorum bulduu :1no2::1no2:şeker tuz yasak tuzsuz ekmek yiyomsebze ve meyve yiyecekmişimm hamur işi kesinlikle yasak pilav makarnada yasakk günde parmak ucu kadar çikolataya izin var yani anlıcanız çok kötüyümm şeker yüklemesi yaptı çok şükür yüksek çıkmadııı...açım aççççççççççç:bbo::bbo:
     
  16. 25 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  17. wrose

    wrose MURAT & DEFNE Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ilk başta başlığı görünce dedim araba markasımı diye :roflol: :roflol:allah iyiliğini versin yeşilözen varya güldürdün beni , allahta seni güldürsün emi
    bu konu ile ilgili zaten başlıklar vardı kızlar yaa sürekli yeni başlık açmayalım böyle zaten kilo konusu hiç sevmediğim konu hem kim severki aldıkça alıyoruz walla
    tabi diğer almayan anne adaylarımızı kutluyorum maşallah yani ben su içsem yarıyor kızlar kafamçokkarıştı bebişimede yarıyordur inş :KK46: