kimse yokmu bana iki satır yazacak.........

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve ceylinaz tarafından 8 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  1. ceylinaz

    ceylinaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    mrb kızlar ben hamilemiyim sizce şimdilik şu belirtiler var göğüslerimde şişlik ağrı ve kahverengi kısmında küçük bezecikler oluştu.dün sağ kasığımda batma vardı bugün yok.idrarımın rengi ve kokusu değişti.halsizlik,bi anda aşırı derecede sıkışıp tuvalete koşuyorum.karnımın alt bölgesinda hafif şişlik var.akıntım yok.test yaptım negatif çıktı.regle 3 veya 4 gün var.
     
  2. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  3. c_n

    c_n AŞK'sın sen... Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canim bunlarin hepsi ayri ayri hamilelik belirtileri ama en onemlisi adetinin gecmesi bence adet gununde yada sabredebilirsen adetin gectikten sonra test yap..ben adet gunu yapmistim gormustum ikinci kirmiziyi...hakkinda hayirlisi olsun canim.insallah seninledir bebisin...:Saruboceq:kaydirigubbakcemile5
     
  4. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  5. ceylinaz

    ceylinaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    çok teşekkür ederim canım inş.benimledir.negatif çıktı ama erken dediler artık beklicez yapcak bişey yok ama umudum yarıya düştü.
     
  6. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  7. oylum27

    oylum27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım benimde adetim nisan 5 te oldu 8 inde bitti..nisan 18 de kan testi yaptım negatifti..dün gece yaptm 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim..bencede bekle sabırlı ol..değerler değişebiliyo..
     
  8. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  9. ceylinaz

    ceylinaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    canım sağol yorumun ve desteğin için.bebeğin hayırlı olsun.inş.sağlıklı bi şekilde bebeğini kucağına alırsın
     
  10. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  11. ceylinaz

    ceylinaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    arkadaşlar lütfen okuyup geçmeyin fikirlerinizi paylaşın benimle
     
  12. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  13. mavi2505

    mavi2505 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    665
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    merhaba ceylinaz inşAllah bebişin seninledir bende bu ay bekliyorum bakalım herşeyin hayırlısı aynı belirtiler bende de var ama ümitlenmek istemiyorum
     
  14. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  15. ceylinaz

    ceylinaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    inşallah canım ya bende ümitlenmek istemiyorum ama elimde diil test yapınca biraz umudum kırıldı ama yinede küçük bi umut işte inş.seninde bebeğin seninledir ve seni hiç bırakmaz adetin ne zama senin
     
    Son düzenleme: 9 Mayıs 2010
  16. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  17. ozge_844

    ozge_844 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım inşallah hamileyizdirr bende perşembe hastalanmam gerekiyo
    kasıklarım sızlıyo göbek deliğim geçen hafta çok sızladı ve acaip çok gazım var:))
    bide karnıma sancı giriyo bu belirtiler umarım artık boşa değildir
    ikimizde hamileyizdir:))(Amin)
     
  18. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ceylinaz
  19. ozge_844

    ozge_844 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bide gögüslerim şiş ve elleyince yan taraflarının içi çok acıyo...