Kimse Yokmuuuuuu

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve XIXBXIXARU tarafından 3 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  1. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Banada Yazin Yaaaa Nerfdesiniz Yalvarim Mi Size
     
  2. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  3. sweetler

    sweetler sen=ben demek Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    309
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yazalım canımda ne ile ilgili yazalım CADIARZU
    bize biraz açarsan iyi olur yazın demeklede yazılmıyorki canııımmm:sm_confused:
     
  4. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  5. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Biri Yazsa Derdimi Anlatacam Saol Yazdiğin Için Bende Bebek Istiyorum Ama 4 Aydir Olmuyo Sorun Yok Sadece Bunu Paylaşmak Istiyorum
     
  6. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  7. BEBISIM

    BEBISIM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canim Sitres Yapma Bende Cok Sitreslendim Inan Insanin Pisikolojisi Bozuluyo Iyi Bisey Degil Kafana Takma En Az 1 Sene Normal
    Ben Korundugum Halde Etrafimda Bebisi Olmayan Arkadaslarim Oldu
    Ne Kadar Kafaya Taktiysam Aceba Gunum Gecermi Hamilemiyimdir Diye Dusunmeye Baslamistim
    Aslinda Biraz Daha Beklemek Istiyordum Baktim Olmuyo Aklimda Fikrimde Bebis Var Ve Kocisle Konustum Oda Sanki Benim Soylememi Bekliyomus
     
  8. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  9. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ewet Ben De Başlarda Stres Yaptim Tabi Bilmiyodum Etkilediğini Bu Aya Hiç Takmadim Aklima Bile Gelmedi Adet Olmaqma 7 Gün Var Inş Olmam Saol Tavsiyelerin Içinde
     
  10. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  11. mujdes

    mujdes osmanınmüjdesi :)(: Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.405
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    ay allah isteyen herkese bebek sahibi olmayı nasip etsiinnn
     
  12. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  13. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Tşk Ederim Amin Hepimize Inş
     
  14. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  15. canım sabır allahtan hayırlısı neyse o olsun inşallah umurım bi gün bebiş haberini alırız
     
  16. 3 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  17. ranagul

    ranagul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    allahtan hersey canim dua et bol bol sukur et olacagi zaman var iste napalim bende bekliyorum sabir sabir allah saglikli sihhatli evlatlar nasip etsin canim benim stres sikinti yapma optum
     
  18. 4 Şubat 2008
    Konu Sahibi : XIXBXIXARU
  19. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tşk ederim ranagul inş dediğin gibi olur senin yazılarınıda uzun zamanbdır okuyorum allah gönlüne göre versin duaların kabul olur inş hepimiz bebiş sahibi oluruz inş