kimyasal gebelik geçirenler, sonra ne zaman hamile kaldınız?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve EU1 tarafından 30 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    arkadaşlar kimyasal gebelik geçiriyormuşum :KK43: adet döneminden 10 gün sonra kanamam oldu böylece öğrendim, aranızda böyle bir durum yaşayan vermı?, ve ne kadar sonra hamile kaldınız ..
     
  2. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. kardelennnn

    kardelennnn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=141203&highlight=kimyasal

    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=162057&highlight=kimyasal

    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=160735&highlight=kimyasal

    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=164101&highlight=kimyasal

    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=174733&highlight=kimyasal

    http://www.kadinlarkulubu.com/showthread.php?t=178199&highlight=kimyasal

    tatlım bu linklerin hepsi sana fazlasıyla yardımcı olur...
    bütün arkadaşlar bi,şeyler yazmışlar yaşadıklarından....
    bu arada bende geçirdim ve tekrar hamiş kaldım üzülme....
    yaşadıklarını çok iyi anlıyorum bende senin gibi arayış içine girmiştim ve bu siteyide o zaman bulmuştum....
     
  4. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    canım çok saol, bende kendimce teselli bulmaya çalışıyorum en azından hamile kalabiliyomuşum diye, inş. Rabbim en kısa zamanda bütün çocuk sahibi olmak isteyenlere hayırlı evlatlar verir.
     
  6. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben kımyasaldan sonra 2 ay sonra hamıle kaldım sorun yok yanı uzme kendını kımyasal gebelık gelecek gebelıı etkılemez rahat ol kendını toparla hazır hissettiğinde tekrar gebe kal hiçbir sorun olmaz
     
  8. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    8 aydır istiyoruz o da böyle oldu, inş. bir 8 ay daha beklemem bende sizler gibi hemen bebeğe kavuşurum.
     
  10. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    baharcım kımyasal gebelık geçirenlerın doğurgan yapısı vardır onu geçırdım dıye çocuğum olmayacak mantığı yanlış senın doğurgan yapın varmışkı kımyasal bıle olsa çocuğun olabılıyormuş bekle canım stres yapma kımyasaşl gebelık onemsenecek bı durum değildir bunu unutma
     
  12. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    evet en azından böyle bi olaydanda hayırlı sonuç çıkıyor, en azından hamile kalabileceğimi öğrendim, inş. Mevlam en kısa zamanda sağlıklı bir hamilelik nasip eder. teşekkür ederim arkadaşlar.
     
  14. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. ecemim2001

    ecemim2001 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.019
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bir çok kadın kimyasal gebelik geçirir ve farkına varmayabilir bende hamile kalmadan bir ay önce kimyasal gebelik geçirdim ve çok üzüldüm bende 8 aydır 2. bebeğimizi istiyorduk ama ertesi ay hamile kaldım kesinlikle engel değil canını sıkma en kısa zamanda güzel haberlerini alırız inşallah
     
  16. 1 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    içimi rahatlattı bu cevaplar inş. bende sizin gibi en kısa zamanda bebek sahibi olurum. Allah tüm isteyenlere hayırlı evlatlar nasip etsin inş.
     
  18. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. crazybaby

    crazybaby Nerdesin Küçük Meleğim Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.760
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba
    ben 23 haftalıkken bebeğimi kaybettim 8 ay sonra kimyasal gebelik yaşadım.Kimyasal gebeliği zaten çoğu bayan yaşarmış ama benim gibi pırpırık olmadıkları için bunu fark etmezlermiş o yüzden üzülme eminim ki allah senin kucağını boş bırakmayacaktır.:1hug: