kimyasal gebelik sonrasi hamilelik belirtileri

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve banu13 tarafından 17 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : banu13
  1. banu13

    banu13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    gunaydin kizlar..ins hepiniz iyisinizdir.oncelikle cevap verecek herkese cook tessekkur ediyorum.kizlar ben 3ay once kimyasal gebelik gecirdim.neyse 3aydir deniyoruz ama bi gelisme yok.bu ay biraz umutlu gibiyim yani icimden bi ses tuttu gibi diyo ama kimyasal gebelikteki belirtilerim 10 gun once baslamisti.goguste sisme vb. ama simdi bu belirtiler yok.:çok üzgünüm:.benim gibi kimyasal gebelik gecirip sonra hamis kalan arkadaslara soruyorum yada 2. defa hamile kalanlar arkadaslar ikisinde de belirtiler ayni olur mu yada olmak zorunda mi?ya cok uzattim cok tesekkur ediyorum simdiden.opuyorum hepinizi..a.s.
  2. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : banu13
  3. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım yaaa ben doktora gitmemiştim o gün ama galiba bende yaklasık 3ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim. bir çok belirtim vardı ve o aykı reglim müthiş sancılı olmuştu sanki resmen doğum yapmış gibi, ve istifra da etmiştim. sendede boylemi olmuştu. bende bu aydan cok ümitliyim ama benimde hiç belirtim yok. ama 14, 15, günümde sanki çok çok az pembemsi bir akıntı geldi. zaten ümidimde bundan dolayı. bazı arkadaslar yumurtlama kanamalı olabiliyor diyor. ama bazılarına görede yerleşme kanamasıdır dediler. bense hala dr gidemedim. işten izin alamıyorum canım yaaa :KK43:((((
    ama hiç belirtim yok ancak çok acıkıyorum ve hemen yemem gerekiyor hiç açlığa tahammul edemiyorum. reglimede bir hafta kaldı. neyse ben çok konuştum sen gelişmeleri yaz mutlaka. insallah iyi haberler verirsin :)
  4. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : banu13
  5. geist

    geist Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At

    merhaba canım bende 2 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım...ama hemen ertesi ay hamiş kaldım :) süpriz oldu...belirtileri farklıydı kimyasal gebelik yaşadığım hamişliğimde kasık sancılarım çok fazlaydı..ama bunda olmadı bunda sadece içime şüphe düştü test yapayım dedim pozitif çıktı ama yine de heveslenmedim yine kimyasaldır diye sonra 1 hafta geçti adetimin üzerinden -ki günü gününe adet olurdum hiç aksamazdı- doktorumu aradım oda hemen gel dedi gittim ve hamişsin dedi şimdi 8 haftalık oldu :) gönlünü ferah tut ve hiç bir şeyi kafana takma olur mu...doktor cinsellik yaşayan her 6 kadından biri kimyasal gebelik yaşıyor ama adet gecikmesi olarak biliyorlar bazı hassas hastalırımada ben de öyle söylüyorum dedi...ben iyi takip ettiğim için adetimi 2 gün gecikince test yaptım sonra gittim bir de kan testi yaptırdım ikisindede pozitif çıktı ama sağlıklı değilmiş vücut tutmadı...ama şimdi cenabı hak bana da nasip etti inşallah bir aksilik çıkmazsa doğurup büyütmekte nasip olacak...allah sana da tüm isteyenlere de nasip etsin..sadece stresten uzaktur canım o çok önemli bir faktör...
    adet günlerini takip ediyormusun?
    yumurtlama günlerini falan?

    bunlarda önemli sağlıklı bir kadının sadece %25 hamile kalma şansı varmış,düşünsene hemen tutması beklenemez o yüzden sadece kendini rahat bırak...sevgiyle kal..hayırlı haberlerini bekliyorum a.s.
  6. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : banu13
  7. banu13

    banu13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canim benim ben de kimyasal gebelik sonrasi sancimda asiri agri vardi ve yogun ve uzun sureliydi.ins senin bu ay tutmustur ben de iyi haberlerini bekliyorum..a.s.
  8. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : banu13
  9. banu13

    banu13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canim cok sevindim senin adina.rabbim saglikli bir sekilde kucagina almayi da nasip etsin ins.cevabin bana super moral oldu cok sagol.ins bende bu ay hamileyim diyebilirim...:Saruboceq:a.s.
  10. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : banu13
  11. brontes

    brontes Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    siteye az önce üye oldum çünkü içimdeki acıyı birilerine anlatamazsam boğulucam..8 aylık ewliyim..hiç bebek aklımda yoktu ,1 sene diyorduk eşimle, tatile bir kere daha birlikte çıkalım iki kişilik aile olmanın tadını çıkaralım sonra bebeğimiz olsun .. arkadaşlarımın çocuklarını seviyordum ama iş ciddiye binince korkuyordum.. bu ay regl döneminde olmam gerekirken 12 gün gecikti .. normal değildi doktora gittim.. test istedi hamilesin dedi.. ağladım emin değildim çünkü.. test 19,78 çıktı ..çok yeni dedi ve 5 gün verdi yeniden yapacaktık testi..eşim havalara uçtu,dünyalar onun oldu..ewde annecik diye seslenmeye başladı ama benim anneliğim sadece 2 gün sürdü..kimyasal gebelikmiş...Allah beni cezalandırdı ben duyunca ağlamıştım istememiştim...eşim ben üzülmeyim diye boşver zaten hazır değildik diyor,ama içten içe istediğini hissediyorum..ona üzüldüğümü belli etmemek için odaya çekilip ağlıyorum.. ben sanki benim suçummuş gibi hissediyorum.. nolur bana akıl verin ben napıcam şimdi?bu durum nasıl atlatılır? ya bundan sonraki gebeliğimde böyle olursa ?offff sağlıklı düşünemiyorum artık :KK43:((((
  12. 18 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : banu13
  13. kelebeklikuzu

    kelebeklikuzu SANA EMANETİZ RABBİM... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.229
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    brotanes bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. ve bende çok korkuyorum içime bi korku yerleşti. ama forumdaki arkadasların yazdıklarını okuyunca rahatladım. allahın izniyle olur içini ferah tut. dularını eksik etme.
  14. 23 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : banu13
  15. 06asuman

    06asuman Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    351
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    slm kızlar bende 4 ay önce kimyasal geçirdim bu ay adetim 8 gün geçti çift çizgi çıkıyo ama kanda değerim 31.3 çıktı yarın tekrar bakılcak galiba yine kimyasal çok korkuyorum :KK43:(
  16. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : banu13
  17. denizce29

    denizce29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Beb de kimyasal gebelik geçirdim.kanamam yeni bitti.şimdi çok korkuyorum bir daha aynı şeyi yaşamak istemiyorum.rabbim yaşatmasın.25 günlüktü düştüğünde.beta hcg 88,69,du.2 gün sonra kanamam başladı.hcg 35 e düştü.çok ağrılı oluyor.sırtımdan bıçaklar saplandı düşerken.şimdi bebeğim yok!Allah isteyen herkese bebek nasip etsin.
  18. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : banu13
  19. anadolukizi

    anadolukizi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bende böyle bişey yaşadım ama bilemiyorum kimyasal gebelikmiydi düşükmü sanırım kimyasal gebelik adetim gecikince test yaptım pozitifti kan değerim düşükçıktı 2 gün sonra dahada düştü ve kanamam başladı bebek istiyordum ama korunmayı yeni bırakmıştık hemen tuttu diye çok şaşırmıştım boşa sevinmişim:KK43:(
Benzer Konular: kimyasal gebelik
Forum Başlık Tarih
Gebelik kimyasal gebelik(düşük)ten sonra bekleyis neyapmaliyim 6 Ağustos 2014
Gebelik Dis gebelik mi gec dollenmemi kimyasal mi 16 Mayıs 2014
Gebelik Kimyasal Gebelik Mi? 5 Mayıs 2014
Gebelik kimyasal gebelik mi 14 Nisan 2014
Gebelik kimyasal gebelik yaşayanlar bana yardimci olurmusunuz 16 Şubat 2014