kimyasal gebelik

Konusu 'Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (' forumundadır ve flower84 tarafından 28 Mart 2009 başlatılmıştır.

    28 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  1. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kimyasal gebelik yaşayan arkadaşlar.deneyimleriniz neler acaba?
    yani kaç kere yaşadınız,düşükten sonra korundunuz mu,ardından sağlıklı bir hamilelik yaşayabildinizmi?

    mutlaka vardır birileri değilmi,birçok kadının başına geliyormuş.
    ben üç kez yaşadım bunu ama en son doktor 5,6 ay beklememi söyledi bana çok geldi allah ne zaman nasip eder bilinmez tabi.sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda...

    Allah isteyen herkese hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip etsin:KK46:
     
  2. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  3. xxxxxangel

    xxxxxangel GÖBÜŞÜ BEBİŞLİ:) Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım gecmıs olsun ben 6 martta kımyasal gebelık sonucu düşük yaptım,daha once bu terımı hıc duymamıstım cok sasırmıstım,dr um bana korun demedı sadece 2 ay sonra gek dedı bence oncelıkle senın psıkolojık olarak hazır olman gerek ama unutma hersey Allahtan ve her serde bı hayır vardır bı de drunla konus ve gereken testlerı yapsın daha once dusuklerının arasında ne kadar sure vardı
     
  4. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  5. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ilkinde 3 ay 2. de 5 ay vardı.artık 3 kere böyle birşey yaşadım diyemi o kadar beklememi söyledi bilemiyorum ama araştırmaması bana saçma geldi inşallah hiç kimse yaşamaz böyle şeyler bizde.
     
  6. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  7. muzurperi

    muzurperi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende yaşadım kimyasal gebeliği doktorum korun demedi bana ama tekrar hamileliğe hazır hissettiğinde önce gel araştıralım neden böyle bişe yaşadın dedi.
     
  8. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  9. edam_y

    edam_y üç kişiliğiz artık:) Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.964
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bende geçen yıl yaşamıştım.ama hiç doktorum korun felan dememişti. zaten ondan sonraki ayda hamile kalmışım.şu an sağlıklı bi oğluşum var.Allah sizlerede nasip etsin ihşallahhhkaydirigubbakcemile5
     
  10. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  11. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aaamiiiinnnnn........ayy maşallah Allah bağışlasın evladınızı.bana da 5,6 ay çok geldi hem araştırmıyor hem o kadar süre veriyor.acaba 3 kere yaşandı diyemi bilemiyorum.
     
  12. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  13. edam_y

    edam_y üç kişiliğiz artık:) Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.964
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım 2-3 aylık bebeğini kaybedenlere doktorlar 2-3 ay korun diyolar ki
    sonuçta senin kimyasal.okadar bencede uzun bi süre ama tabi yinede dr. daha iyi bilir.sonuçta senin mtobilizmasnı yapını tanıyan o ..
     
  14. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : flower84
  15. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aynen bende sizin gibi düşünüyorum kaç aylık olanlara o kadar süre veriliyor.birde benim bünyemi ve psikolojimi zayıf mı gördü ne.ard arda yaşanması neden diye düşündürüyor insanı.
     
  16. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : flower84
  17. maviruya

    maviruya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    685
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    113
    bende de bu ay oldu..şuan hala kanama var..uzun sürdü biraz..bir haftadır devam ediyor..umutlanmıştık ama kısmet değilmiş..hiiiçç korunmayı düşünmüyorum..doktor bişey demedi zaten..bence kürtaj durumu olmadığı sürece hiç beklenicek bişey yok..tam gaz devam edicem çalışmaya:içelim:
     
  18. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : flower84
  19. flower84

    flower84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah en kısa zamanda güzel haberi alırsınız ve bu sefer sorunsuz olur dilerim.