Kına Gecesi İçin Gerekli Her Şeyi Kim Alır?

Konusu 'Kına Gecesi' forumundadır ve maviayy tarafından 19 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  1. maviayy

    maviayy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar sizinle bir üzüntümü paylaşacam. belki bazılarınıza üzüntüm yersiz gelecek.ama insan evliliğe girdiği bir yolda her şeyin güzel ve kendisi içinçok özel olmasını istiyo ve bu konuda karşı taraftan çok ilgi bekliyo.konu şu:kayınvalidem.geçen gün evlerine gittim.kına için bir şeyler_işte tepsi kınalık örtü mörtü bunları kastediyorum_
    almyın ben kızıma almıştım dedi.kızının kayınvalidesi de getirince de onun aldıkları kalmış.bunları kullanırız dedi.almadık zaten dedim.brnim bildiğim kınalık tüm malzemeleri erkek tarafı alır.bir de üstelik baktığımda dikkat ettim kına tepsisinin üzerindeki mumlar kullanılmıştı.yani kendi de almamış.kızının kayınvalidesi alımş.ama bana böyle söylemesi çok zoruma gitti.sonuçta yine kullanılır ama ayy siz almayın da ben aldım demesi ve kullanılmış olması beni salak yerine koydu.aradan bir süre geçti yine evlerine gittim bu sefer ,zaten bana alacaklarının konusu hiç geçmiyo,kaftan dedim.ayy dedi kızım dediki onun kaftanını giyebilirmişsin.bu sefer hepten sinir oldum giymem diyebildim sonunda.onun kayınvalidesi özenmiş almış bir de benim kayınvalideye bakk.işte böyle arkadaşlar bu durum beni çok üzdü.sizce üzüntüm yersiz mi. bir de kına gecesi için malzemeleri sizler mi aldınız yoksa erkek tarafı mı?
     
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  3. kader06

    kader06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    440
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bak canım öncelikle şunu söyleyim kına malzemesi herşeyi dahil bizde erkek tarafı alır ama sana şunu söyleyim biz insanoğlu asla elimizdekiyle yetinen insanlar degiliz senin kaynan en azından kızının malzemelerini getiriyim de giy demiş benim kaynanam bugune kadar bana bir iğne yapmadı keşke banada kullanılmış getirseydi inan senin durumda bile degilim bana deseki kızım elimiz sıkışık alamıyacaz ona bile razıyım hiç birşey yapmıyorlar canı sagolsun ailemin ve nişanlımın hepsini onlar yaptı bu arada benimde kına tepsim bile yok sepetimde ablamdan kalanı kullancam aman boşver o kargaşada kim onları görcek boşver sen bu ayrıntıları sen nişanlınla iyi ol mutlu ol bunları küçük işler beni bir kere aramazlar aman ben derdimi kime anlatıyım bilmemki şurda 3 ay sonra evlencem kızım senin neyin eksik diyen bile yok nitol fotolarına bakınca içim gidiyo bugünler bir kere oluyo sende benim gibi herşey güzel olsun diyosun ama olmuyo be güzelim bak çevrene kimin istedigi herşey yolunda olmuşki boşver eğer imkanını varsa onun agzına bile bakma derim o utansın sen bi genç kızsın seninde hayallerin oluyor ama anlayan kim sıkma canını derim ayyyy senin derdine çare ararken kendimi kaybetim boşver gitsin ama kıyafette bişey demem nişanlını aklını çel istegini aldır bi bindalı 300 maloluyo seni mi kıracak takma kafaya derim ailenle geçireçegin günlerin tadinı çıkar bence
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  5. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    benimde bildigim erkek tarafi alir canimcigim
    durumuna üzüldüm inanki ne desem bos bu durumda allahim gönlüne göre versin insallah
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  7. EU2

    EU2 Guest

    bunları erkek tarafı yapıyo yapmasınada işte.... benimde yaklaşık 4 ay sonra düğünüm var kayın validem hiç aramıyo bn aradığımdada buzdolabı gibi konuşuyo:KK43: ama napçan katlanıyoz aşkımı gerçekten sevmesem çoktaaan ayrılmıtım, bn kuzenimin eşinin bindallısını gicem kına örtüsüde onunki olcak bn sana eskiyi kullan demiyorum yanlış anlama benimkiler herşiyi nişanlıma ödettikleri için onunda bütçesi kısıtlı olduğu için bn hiç al demeden yengeminkini gicem dedim. Ama bnce sn aldıra biliyosan aldır içinde kalmasın sonra hepaklına geldikçe üzülceksin. Ben kınada giyeceğim abiyeyi nişanlıma aldırcam sadece. Neden böyle yapıyolar anlamıyorum ya akrabamız gelin aldı sanki kız çeyizi yaptı gelinine yepyeni dağireyide döşedi balayındalarken mutfağı donattı bütün lazım olabilecek erzaklarını aldı temizlik malzemeleride dahil nasıl özendi herşeyine bizimkinde heves bile yok ya:KK43: gördüğün gibi yalnız değilsin bizde senin gibiyiz böyle bu erkek tarafı malesef :çok üzgünüm:
     
  8. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  9. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    canım ya üzme kendini.bizde de bunları erkek tarafı yapar.
     
  10. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  11. asgd

    asgd Guest

    canım be üzme kendini bosver oda böyle olsun sen mutlu ol bosver boyle seylerın senı yıpratmasına ızın verme .kaftanı gıymem demıssın anlamıstır ordan bıraz da olsa ..üzeme canım kendını mutluluklar dılıyorum sana bır omur
     
  12. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  13. maviayy

    maviayy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim arkadaşlar paylaşımlarınız için.işte dediğiniz gibi herkes aynı şansta olmuyo.beni asıl ürküten konu bu davranışlarını sürdürmesi.ve böylesi davranan bir insanı hayatıma katmam.bu sadece bir kaç örnekti.bir örnek daha vitrininde 30-35 yıl sakladığı ve üstelik bunlar bana babaannem ve kayınvalidemden kaldı diyerek bana vermek istedği tabaklar.mutfakta çok ihtiyaç oluyo böle şeylere dedi.ilkinde bi şey diyemedim.salaklığıma denk geldii.ikincisinde bir daha dedi o kaftan olayının yaşandığı gün ve ben ona yanlış anlamayın ama almıcam dedim ve belki hiç tarzım değil ama artık gerçekten sinirlendim ve hatıralarınızı siz kullanın dedim.ailemden uzakta yaşayan bir öğretmenim.ben şu anki evimdeki tabaklarımı eşyalarımı ihtiyaç sahiplerine vermeyi düşünürken bana onları layık gördü.ben yeni evlenecek biri olarak her şeyin en güzelini almaya çalışrkenbana bu şekilde bir muamele yaptı.benim sanki ihtiyacım var vereceklerine.Allaha çok şükür kazanan bir insanım.aileme de anlatmak zorunda kaldım.bizimkiler onlarla çok seviyeli ve hiç bir konuda talepte bulunmadı.sadece babamın dediği şey gençler için her şeyin en güzeli olsun dedi.ailem şimdi onlarla konuşmaya gelecek.daha fazla üzülmek istemiyorum çünkü.sevdiğim adam uğruna bunları yaşamam ne kadar doğru bilmiyorum.çünkü her şey zmanla ortaya çıkıyor.
     
  14. 21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  15. sermest

    sermest hoşgeldin nazlı kelebeğim Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8.185
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    normalde kınada alınacak herseyı gelinin kıyafetı de dahıl erkek tarafı alır..gel gör ki ıstısnalar harıc cogu kaynana hıc böyle bı adetın varlıgından haberdar degılmsm gıbı davranarak ayıp edıyorlar cok..durumu olmaz sıkısır hadı elbıse alamaz belkı bı derece ama bır basörtu eldıvenı tepsısını de almayacak kadar acız olacak degller herhalde..
    benm de kaynanam hıcbsy yapmadı..zerre coplerını görmedım..zaten bız kız vermedk oglan aldık..elbısemı de kendım almstım..basörtusu eldıvenı tepsısı falan da bır arkadstan ödunc almstık..napcan bıseklde ıdare etmek zornda kalıyorsn..böyle ıste..arsız olacaksn bıraz ısteyeceksn acık acık da dıyeceksn ben sızın gelınınz deglmym bana özel hazrlgnz yok mu falan gıbılerne..aman gercı sevıyelerne de baglı bıraz..zor ısler ama ıcınde kalacak gıbıyse konus acık acık sonra yıllarca hatrlayp sınırlenmek daha kötu oluyor..
     
    Son düzenleme: 29 Haziran 2009
  16. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  17. a_seyma

    a_seyma İki prenses annesi Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.483
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım benım ya nası uzuldum anlatamam.. ama kayınvalıdenın yaptıgı ayıp buna bısey dıyemem ınsan usuletende olsa bı ıstermısın demesı lazım..nişanlına sordun mu alcaz mı dıye bence ılk nişanlınla konus aranızda halledın.. kayınvalıden bısey yapmaz herhalde ondan sonra..bı bındallı dedıgın nedırkı aslında bunun ıcınde canını sıkma hersey onun gıbı olsa keske.. ama kayınvalıdenın yaptıgı ayıp sende omrunde bıkere evlenıyosun inş alınması lazım ıstıyosan tabıkı
     
  18. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : maviayy
  19. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    bizim oralarda da erkek tarafı alır...madem almıyor düğüne kadar para biriktir kendin al
    o da utansın..zaten çok birşey tutmaz bindallıyla tepsi alcaksın altı üstü..