Kınıyorum...!

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve lotus_ tarafından 25 Mart 2009 başlatılmıştır.

    25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  1. lotus_

    lotus_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    589
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Geçen gün duşakabin bakmak için bir dükkana girdim..İlk defa duşakabin alacağım için çok fazla soru yönelttim görevlilere (2 kişilerdi..) Ben soru sordukça birbirlerine bakıp bakıp gülüyorlardı..Ben pek anlam veremedim böyle gülmelerine..Kartlarını alıp çıktım..

    Çıktıktan sonra kendi kendime düşününce acaba bende mi bir gariplik vardı ya da bu kadar gülmelerine sebep olan neydi diye geri döndüm ve gayet kibarca az önce neden bana bu şekilde davrandıklarını sorum ..

    Herhangi bir sorun yok dediler , ben de davranışlarının yanlış olduğunu benim orada müşteri olduğumu ve elbette alacağım ürünle alakalı sorular yöneltme durumunda olduğumu söyledim..

    Gayet ukalaca bizim yaklaşımımız bu şekildedir diye konuyu kapatmaya kalktılar..

    Ben de böyle davrandığınız için sizden alacağım varsa da artık almam dedim

    Bayan da almazsan alma dedi..Ben de kartlarını yüzlerine fırlatıp çıktım...

    Bir prensip vardır "müşteri herzaman haklıdır diye " Ben işyerimde nelerle karşılaşıyorum ..Ama hepsini alttan alıyorum..Daha da öte alttan almak ZORUNDA olduğumu biliyorum..Bu nedenle , böyle bir davranışa maruz kaldığım için o satış görevlilerini KINIYORUM !!


    Biraz uzun yazdım ama hala yazınca bile sinirleniyorum..

    Sizce ben mi çok agresif davrandım ? Yoksa onlar mı hatalıydı ?? :enbuyukkk:
     
  2. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  3. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Var öyle ukalalar sıkmayın canınızı...Satış görevlileri ile muhatap olmak yerine keşke müdürleri yada işverenleri ile direk olarak görüşseydiniz....
     
  4. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  5. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Müdüre şikayet maili atabilirsin..Ben olsam yaparım..Satış temsilcileriniz müşteri kaçırıyor gibi gibi..

    Hatta bölge müdürlüğü vs. varsa oraya kadar gider bence..Ben yapardım..

    En tahammül edemediğim konudur.
     
  6. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  7. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Hayir hicte agresif davranmadin....gülmek vardir birde gülmek vardir...insan anlar bunun farkini...rahatsiz oldugna göre vardi demekki isin icinde bir is...:nazar:

    Bir müsteri olarak alacagimiz ürün hakkinda 1000 tanede soru sorsak bu en tabi hakkimiz bir saticida bu sabirla elinden geldigi kadar cevaplamya calismali bana göre...:kahve:

    Keske herkes isini dogru düzgün yapsa arkadasim..bosver takma kafana kaybeden onlar oldu...bir müsteri ve senin tavsiyenle oraya kesinlikle gitmeyecek potansyel müsteriler..
     
  8. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  9. Sahra_Deniz

    Sahra_Deniz lay lay lay :) Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    517
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben olsam ben de müdürlerine söylerdim.
     
  10. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  11. kate_34

    kate_34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.878
    Beğenildi:
    891
    Ödül Puanları:
    238
    Kesinlikle haklısın canım ya.Müşteri her zaman haklıdır.Böyle esnaflar ne yazıkki var en güzel ders tanıdık herkese o firmayı söyleyip müşteri kaybetmelerini sağlamaktır.Gör bakalım bi daha böyle yapabiliyorlar mı?Firmanın müşteri temsilciliğini arardım şikayet ederdim senin yerinde olsam.
     
  12. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  13. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Birde şuna inanıyorum, kimse beni yanlış anlamasın kendi görüşümdür...
    Mağaza gibi benzeri dükkanlarda çalışan satış elemanlarının eğitimine çok dikkat edilmesi gerekiyor bence...
    Çünkü firmayı müşteriye tanıtan kişi, firmanın dışa açılan kapısı bir nevi...
     
  14. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  15. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Katiliyorum canim...cok dogru...benimde dikkatimi cekti bir kac kez...:kahve:

    Cidden magzasina iki kelimeyi bir araya getirip dogru düzgün konusamayan birini satici olarak koymak pek mantikli degil..:nazar:
     
  16. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  17. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Çok küçük bir örnek vereyim; bir fabrikaya işçi olarak girmek için bile lise diploması şartı aranıyor günümüzde....
    Ama satış temsilcisi tezgahtar olmak için sadece dış görünüş...Hiç te adil değil....Çok üzgünüm çoook
     
  18. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : lotus_
  19. buse zeynep

    buse zeynep Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İyi yapmışsın