kireçlenmeye rağmen bebeğim kilo almış :)

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 20 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bugün 2 kere azar azar su geldi bende doktorumu aradım sordum gel hemen dedi gittim korkulcak bişey yok dedi alttan muayene yaptı bebeğin suyuna baktı normal gözüküyor plesentadaki kireçlenme harici dedi veee birden nasıl olur bu dedi ödüm koptu ne oluyo dedim bebek 3200gr olmuş nasıl olur bu dedi çünkü bebeğim haftasına göre 400gr zayıftı neyse çok sevindik tabi salı yine gidicez acil bişey olmazsa normal doğumu bekliyoruz..(daha dönmedi ama döner ümidiyle bizim kız hala ters duruyo)
     
  2. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. s_eker

    s_eker ŞükürlerOlsunAllah'ımSana Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    canım çok sevindim gerçekten tahmin edebiliyorum mutluluğunu.bizimde bebeğimiz 33 haftalık olması gerekirken 31 2 hafta gelişim geriliği var kilosu falan normalden az o günden beri çok kötüyüm,ve ters duruyor.korkuyorum karnımda acı hissediyorum sanki.nasıl kilo aldırmayı başardın ne öneririsin.Allah yardımcın olsun.
     
  4. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    inşallah döner canım benimkide öyle..dönmezse aysonu sezeryan olucam..1 hafta içinde nasıl bu kadar kilo aldı anlamadım bana göre mucize tabiki bu.doktor ne yaptın 1 haftada bukadar besledin bebişini dedi :) bende anlamaım çünkü elevit ilacını bıraktım ve yeme düzenim normale döndü hatta 1 haftadır tost ve ayran yedim ve hergün 1 tane portakal canım bişey istemiyordu çünkü nasıl oldu anlamadım bende..