Kirpikler uzarm?

Konusu 'Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme' forumundadır ve firegirl tarafından 1 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  1. firegirl

    firegirl Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kirpiklerin uzayıp uzamadığını çok merak ediyorum
    ama sormak istediğim ...kirpikleri yanlışlıkla yaktıktan veya kestikten sonra uzayıp uzamaması değıl
    yani standart bir uzunluğa sahip kipriği dahada uzatabilinirmi?
    tecrübesi olan.. evet uzadı diyen arkadaşlar bilgilerini esirgeyin lütfenyerimseniben
     
  2. 1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  3. firegirl

    firegirl Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :1rolleyes:esirgemeyin olacaktı orası-tatlicadiarzu-
     
  4. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  5. Elif

    Elif Onur Üyesi Yönetici Editor

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    16.789
    Beğenileri:
    325
    Ödül Puanları:
    83
    Bademyağı sürüyorum ben duşdan önce yarım bir saat önce sürüyorum duşda saçımı şampuanlayınca oda akıp gidiyor fayda ediyor
     
  6. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  7. Rapunzel4

    Rapunzel4 bal küpüymüşüm :) Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.957
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende arada bazıgeceler bademyağı sürerim etkilide farkediyo insan gürleşiyo uzuyo falan..
    sürüp yat yoksa biraz rahatsız edici olabiliyo..kullanmadığın bir rimel fırçasını temizle onu kullanarak uygula rimel sürer gibi canım
     
  8. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  9. lavender

    lavender Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    780
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    ılk başlarda soğumuş çay suyu sürüyordum pamukla,daha sonra rimel fırçasıyla hint yağı sürmeye başladım.Eskisine göre kirpiklerim daha gür,parlak görünüyor ve çok yavaş da olsa uzuyorlar.
     
  10. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  11. nemida

    nemida Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benimde kirpiklerim uzadı. sabırla devam etmelisin bademyağı kullanmaya..
     
  12. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  13. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim dökülmüş bi tane kirpiğimin yerine yenisi çıktı eski boyutuna geldi.. ben de şimdi kirpik besleyici yağ sürüyorum daha fazla uzar mı bekleyip görecem kaydirigubbakcemile5
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  15. pnxx

    pnxx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    en etkılı yağ hangısı?badem yağımı yoksa hınt yagımı?benım kırpıklerım kırıldı ve sımdı cok uzuluyorum cabuk uzasın,gurlessın ıstıyorum:KK43:yardım edermısınız kızlarr
     
  16. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  17. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben kendime bi tane karışım yağ aldım ondan sürüyorum bakalım ne olacak gerçi benim kirpiklerim uzundur zaten bakım olsun diye sürüyorum :nazar:burda da onla ilgili bi konu vardı aratırsan bulursun.. gerçi benimki o marka değil ama içerik olarak aynıdır heralde..
     
  18. 4 Nisan 2011
    Konu Sahibi : firegirl
  19. bennebileyim

    bennebileyim oFFFFFF Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.911
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben badem yağının kirpiği uzattığı,hint yağının da koyu renk verip gürleştirdiğini duymuştum.İkisini birleştirip sürün.Rimele gerek kalmadan koyu kirpikleriniz oluyor.Bayağı iyi.
     
Benzer Konular: Kirpikler uzarm
Forum Başlık Tarih
Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme Kirpiklerinizde İstediğiniz Etkiyi Nasıl Alabilirsiniz? 11 Ağustos 2014
Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme Kaş ve kirpikler için argan tatlı badem ceviz 2 Temmuz 2014
Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme Kirpikleri Gürleştirmek İçin 8 Doğal Yol 7 Mayıs 2014
Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme Uzun Kirpikler İçin Doğal Çözüm: 21 Nisan 2014
Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme kirpiklerini boyayanlar yardım eder misiniz lütfen.. 1 Mart 2014