kıskançlık...

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve Summer tarafından 22 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  1. Summer

    Summer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba öncelikle 2 yıllık bir ilişkim var. ilk yıl böyle değildi istediğimi giyebiliyordum çok fazla hesap sorma yoktu şimdi ise son bir yıldır yani diz üstü elbise etek şort giyemiyorum denize falan giderken bile yani düşünün ve ben giyimime çok düşkün biriyim moda okuyorum bu durumu ona eger söylersem sevgisi azalıcak biliyorum o yüzden bir şey diyemiyorum miniyi seviyorum bu bir gerçek rahat giyinmek istiyorum eskisi gibi... ayrıca eger onunla çıkmadıysam mesela annemle olsa bile dakkada bir mesajla haber veriyorum ne zaman eve girdiğimi ne yaptığımı tamam bunda pek bir sorun yok ama güven eksikliği gibi geliyor. eskiden kimseyi dinleyemeyen ben şimdi kendimi tanıyamıyorum onu çok seviyorum onun beni sevdiğini biliyorum ama bunlar bana çok ters bilemiyorum :S :bbo:
     
  2. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  3. jenesuisquunechanson

    jenesuisquunechanson Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenildi:
    421
    Ödül Puanları:
    188
    Sevgisi azalacak diye kendinizden mi vazgeçiyorsunuz? Hani kendinize saygınız?

    Hiç mi demediniz "biz başlarken öyleydi de şimdi beni kafana göre değiştirme hakkını nereden buluyorsun?" diye.

    Kendi seçimlerinizi kendiniz yapacaksınız diye sevgisi azalacaksa bırakın bitsin sevgisi. Ayrıca öyle bir şey yaşanırsa o sevgisinin azalması değil burnunuzun sürtülmesi için araya koyulan mesafe olur, uzaklaşır ki pişman olup "tamam aşkım sen nasıl istersen öyle olsun" kıvamına gelesiniz!

    Kendinize bunu yapmayın, bugün bunlara karışan yarın kimbilir nelere karışır, size söz hakkı tanımaz. Bir şekilde "ben böyleydim, bundan sonra da böyle olacağım" mesajını verin yoksa daha çooook ezilir, aldığınız her nefesin raporunu daha çook verirsiniz.

    Bir arkadaşım vardı, zamanla sevgilisinin talepleri yüzünden karaktersiz, silik, bağımlı, asosyal bir şeye dönüştü. Bana yaptığı bir yanlış yok ama kıza saygımı o kadar yitirdim ki görüşmek, bir şey paylaşmak bile istemiyorum.

    Ha peki sevgilisi ona çok mu saygı duyuyor sanki, asla. Egolarını tatmin ediyor. Biraz daha yüz bulsa tasma takıp öyle çıkaracak dışarı.

    Lütfen daha fazla benliğinizden taviz vermeden tepkinizi koyun ortaya, kendiniz olun.
     
  4. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  5. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    sana tersse niye zorluyorsun mirmirmirmir
     
  6. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  7. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    kabahat sizde. sizi farklımı görmüş. nasıl gördüyse o şekilde kabul etmişki sizle beraber. neden sonra değiştirmeye kalkıyor. o zaman madem giyminizden rahatsızdı sizin gibi giyinen biriyle olmayacaktı yada baştan böyle olursan çıkalım diyecekti
    bu tiplere ben sahtekar diyorum. kızları kandırıp aşık edip sonra istedikleri şekle sokmaya çalışıyorlar. ama tabii en büyük hatada kızlarda. kendilerinden kişiliklerinden ödün veren onlar.
    hele eve ne zaman girdin yok ne yapıyorum diye devamlı haber verilmeside ne alaka. sanki siz askersinizde yüksek rütbeli subayınıza, komut veriyorsunuz her an.
    madem size ters bunlar o zaman resti çekeceksiniz. ha çekemiyorsanız her dediğini yapacaksınız. siz siz olmayacaksınız o da ayrı tabii.
     
  8. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  9. scheker

    scheker herseyin hayirlisi... Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenildi:
    143
    Ödül Puanları:
    163
    ben bu konuda erkekleri anliyorum
    gecen öglen yemegi icin disari cikarken esnaf artkadaslar disarida oturmus
    short giyen bir kiza öyle bir bakislari vardiki allahim resmen
    salayalari akiyordu öyle sinir oldumki
    erkekler o gözle baktiklari icin
    sanirim arkadasiniz hemcinslerini iyi tanismis
    bu yüzden sizi uyAriyor olsa gerek
     
    Son düzenleme: 22 Temmuz 2010
  10. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  11. cveo

    cveo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Bence çok normal.çünkü bendede aynı durum var. ben şuna inanıyorum eğer sevmese bukadar üstüme düşmez,kıskanmaz.. yani anlatabiliyormuyum güzel bir kızsan kii eminim çok güzelsindir sevgilin o yüzden seni dışardan sakınıyor . sadece ona güzel olman yeterli. bendede aynı herşeyime karışır zaten tartışmalarımız hep giysi konusuna. ama ben artık bıraktım kimin için süslenicem giyinicem. mini etek giyen ben artık etek giymiyorum. o öyle istiyor çünkü. alttan alıyorum tartışmıyoruz artık. sende bu duruma alışmaya bak bence.eğer ciddi düşünüyorsan tabi.. eğer ciddiysen seni beğenen beğenmiş zaten mini giymesende olur. ya ben böyle düşünüyorum. sevgiline hak veriyorum tabi kıskanıcak seni. seven insan kıskanırda karışırda.ama çok ileri gitmeden. bence bu konuda sevgilinle oturup konuş.orta bir nokta bulun. moda okuyosun senin işin bu çok ileri gitmeden istediğini giymen için onu ikna et bence. herşey giysi değilmiş ben bunu anladım boşuna tartışmışız. ben evet nasıl istersen desem sorun çıkmıcakmış ama ben öyle yapmadım. tamam desem zaten o kadar karışmıcaktı. ben hayır dedikçe o inat etti onu giymicen diye. bende en sonunda tamam dedim ama giyeceğimide giydim.sonradan orta bir nokta bulduk. göğüs açıklığı olmıcak. diz üstü etek olmıcak. ayrıca çok dar pantolon giyersem kiii hep öyle giyiyorum üzerine uzun bişe giyicem.giymesemde o uzun şey yanımda olacak.onunlayken istediğim gibi giyinicem ama onunla değilsem uzun şey mutlaka üstümde olacak. ama sonradan alıştım uzun giymeye.yani popomu göztermicek cinsten uzun. zaman ilerledikçe karışmamaya başladı çünkü artık onun istediği gibi giyinmeye başladım. mini eteği giymesemde olur ama aşkımı üzmek olmuyormuş. acısını ben çektim gene :KK1: eve ne zaman girdim nezaman çıktım söylerim.ya tabiki söylicem niye itiraz ediyimki sonuçta 8senedir beraberiz ondan gizli bişeymi yapıyorum.. oda öyledir evden çıkarken girerken kiminle,neyapıyor,nerde..herşeyi söyler sonradan sorun olucağına o anda söyler. biryere gideceği zaman mutlaka söyler arabasına bindiğini zaten telefonda konuşuyorduk herdk.biliyorum. bana kimse diyemezki şu tarihte sevgilin kızlarında bulunduğu biryerde oturdu diyemez çünkü ben önceden biliyorum zaten.demek istediğimi anlatabildiysem ne mutlu bana .
     
    Son düzenleme: 22 Temmuz 2010
  12. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  13. sweet_angel90

    sweet_angel90 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    valla ben de normalde izmirliyim ankaraya geldim 1 bucuk yıllık bir ilişkim var erkek arkadaşım aynen çok kıskanç ama hepsinin orta yolunu bulmaya çalış kendinden taviz verme sadece bazı konularda fedakarlık yap atıyorum etek giyme diyor rahatsız olduğu 3 etek varsa 3 tanesini giyme başka 3 tane giy yanı orta yolu bulmaya çalış biraz da gözünü korkut seni kaybetme duygusunu da hissetsin=)
     
  14. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  15. _sanat_

    _sanat_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.559
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    bazı arkadaşların dediği gibi ortayı bulmaya çalışın
    eğer gerçekten seviyorsanız kavga etmek yerine anlaşmayı deneyin
    o bişey dediğinde ters cevap verip diretmek yerine tatlı dille kendi düşüncenizi söyleyin hem sizin istediğiniz olsun hem onun istediği:)
     
  16. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  17. Summer

    Summer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    700
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar hepinize öncelikle çok teşekkür ederim yorumlarınız için.

    biz aslında oturup konuştuk ben mini etek sevdiğimi falan söyledim ben tayt çok giyerim o da tayt a takmış durumda giymiyorum artık anlaştık sayılır ama şöyle bişi var ki her yeni aldığım şeyi acaba kızar mı diye alıyorum ona aldıklarımı gösteriyorum üzerimde deniyorum ama artık öyle bişey ki diz üstüne çok kızıyor kafayı yemek üzereyim ona bunu nasıl açıklayabilirim nasıl kırmadan bozulmadan anlatabilirim bilmiyorum
    sana tersse niye zorluyorsun demişsiniz onu çok seviyorum eskiden rahat giyindiğimde geleceği düşünmüyordum onunla çok da umurumda değildi şimdi ise geleceği düşündükçe ona uymak zorunda olduğumu hissediyorum bana karışma dediğimde ise tamam diyor fakat bu seferde söyle açıklayabilirim şimdi bana uymazsa evlensek hiç sözümü dinlemez gibi bir düşüncesi oluyor önceden onu o kadar çok sevmediğimi biliyordu şimdi ise ben ona bağlandıkça sanırım beni değiştirmeye çalışıyor :S
     
  18. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Summer
  19. jenesuisquunechanson

    jenesuisquunechanson Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenildi:
    421
    Ödül Puanları:
    188

    Senin bir şeyine karıştığında "Ben bunu böyle seviyorum" dedin mi hiç?

    Eğer sen teşhircilik yaptığını düşünmüyorsan, yaptığını, giydiğini kendine yakıştırıyorsan öyle yapmaya devam edersin, kimsenin kafasındaki kalıba uymak zorunda değilsin. Hele ilişkinin başında rahatsızlığını dile getirmeyip sonradan ota boka karışmaya başlayan, üstüne iki parça kıyafet giyecekken bile hatırlayıp gerilmeni sağlayacak birinin kalıplarına asla.. Tabi bu benim düşüncem.

    Kimse kimseye uymak zorunda değildir, insanlar tanışır zaman geçirir şu olur bu olur, elbet farklılıklar fark edilir, karşılıklı hoşgörü ortamı sağlanabilirse mutlu mesut devam edilir, "yok ben buna gelemem" diyen varsa da kendi bilir. İşine gelirse yani. Kimse çıkıp da "ben böyle yapmanı istemiyorum, şöyle olmayacaksın diyemez. Karşı tarafın kişiliğini, iradesini, seçimlerini yok saymaktır. Buna maruz kalıp da kendine yakıştıran devam eder, kendisine saygısı olan da restini çeker.

    Benim de böyle bir insana toslamışlığım, ilk zamanlar bir müşterekte buluşuruz sanmışlığım ama zamanla daralıp mutluluklar dilemişliğim vardır, hiç işim olmaz. Sonra tabi aylarca afedersiniz peşimden ayrılmadı "tamam sen nasıl istersen öyle olurum artık" diye. Yani anlatamadım herkesin kendi olması gerektiğini, başkasının şekillendirdiği insana asla saygı duyamayacağımı....

    Keşke sen de en baştan tavrını koyup hiç taviz vermeseymişsin ama geç değil. Sen ne yaptığını biliyorsan sana bir şey dediğinde "ben bunu böyle istiyorum, benimle ilgili bir şey" diyebilirsin, "ben buyum, işine gelirse"ye kadar yolu var. Olmalı.