kıskançlıkk!! ah erkeklerrrr vah erkekler..:)

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve cilek123 tarafından 16 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  1. cilek123

    cilek123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benım gıbı bı ınsan daha varmı cok merak edıyorum..sevgilisini bu derece kıskanan:s hemde 4 yıllık bi ilişkide birkere bile güven kırıcı bir hareket olmadığı halde...(bu huyumu gecmıste yasadıgım aldatılma olayına baglıyorum)..mesela sevgilimin çalıştığı daha doğrusu staj yaptığı yerde 5 bayan bıde sevgilim var..bende kendı kendımı yıyorum..benım gibi bu dertten muzdarip olan varsa gelin çare bulalım ben bıktım arkadaslarım :1no2:a.s.
     
  2. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  3. cilek123

    cilek123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç yok sanırım:KK43:
     
  4. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  5. lilalove

    lilalove Guest

    bennn
    az önce sevgilimin facebookuna girdim. 2007 de (daha biz tanışmadan)bir kıza gönderdiği hafif samimi ve flört tarzı mesajını gördüm. şu an kıskançlıktan ve sinirden çatlıyorum. kan beynime sıçradı. birisi arasa kız mı erkek mi diye düşünüyorum. bizim de 2 yıl oldu. 2 yıl içinde herhangi bi durumla karşılaşmadım. geçmişi hariç mafoldumben
     
  6. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  7. cilek123

    cilek123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :KK43::KK43: kendimize zarar ama ya.. ben kurtulmak istiyorum artık bu huydan kızlar yok mu bi fikri olan :eek:klava:
     
  8. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  9. lilalove

    lilalove Guest

    mafoldumben ben de kurtulmak istiyorum. kendi kendimi mutsuz ediyorum :a015:
     
  10. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  11. cilek123

    cilek123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    umarım ciddi fikir vercek birileri çıkar karşımıza tatlım :)
     
  12. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  13. EU2

    EU2 Guest

    seven kıskanır be anamzemuszemus
     
  14. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  15. meliss86

    meliss86 Guest

    ne ya bu kadar kıskançlıkkk bence kıskanclık birazda kendinize ve sevdiğinize olan güvensizlikkk hatta o kişiye hakarettt lütfennn bırakın su huylarıı eğer cok güzel bi ilişkiniz varsa bişeyleri didiklemeyi bırakınn lütfenn sizin gibi olan nişanlım yüzünden şuan ne büyük acılardaımm.sevgilinze sevginizi eksik etmeyn aşırı olmamak sartıyla ilgilenn yeterr ya nereye kadar onları kızlardan uzak tutucaksnzz toplumda iki tür çeşitiz zaten topu topu biri kız dieri erkekkk [azınlıkta ki cinsiyet hariç]siizn bu tür kısknclıklar ypmanz ve bunu ona belli etmenz ona sanki bunu yapmaya hakkı var gibi bi duygu olstrr ben de bi bayanm ben de sizler gibi kıskncm ama sevgilimi bogmadım bunlarlaa ..içimden kıskandm ve nadir belli ettimm sevilmediğini sanmasn diee cünkü hersey tadnda güzell ama o naptıı sizin gibi kısknclıkları yüznden düğünümüze ramak kala herseyee yeterrrrrr dedirttii..... lütfenn sevdiğinizi bi kuş gibi düşününn o kuşu kafese koysanz kapak acılır acılmaz kaçar gider ama sevgiyle muhabbetle yannda olursanzz o bütün duvarlar kalksada omuzunuzdan asla inmezzz bilmiorm ben böle hiisetio böle düşünüormm
     
  16. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  17. kokoshatun

    kokoshatun Guest

    ayy geçmişi nie takıyorsun cnmm çok hoşsunn ne diim sana kaydirigubbakcemile3 o zaman sen yoktun ki öyle yazması normal ne yazmalıydı ki karşı cinsten hoşlanıyor sonuçta elbette ki samimi tarzda konuşabilir sonuçta sen yoktun bunu kafana hiç ama hiç takma bence şimdi yapmıyorsa kendini nie mahfedesin ki önemli olan şimdi nasıl olduğu... bu kadar kıskançlık insanı sıkar cnm hele ki bunu karşı tarafa hissettiriyorsan.. eski ilişkilerinde yaşadıklarını silip atacaksın eğer atmazsan şu an mutlu ve huzurlu bi ilişki yaşayamazsın. unutma her erkek aynı değil eski ilşkinde bunu yaşadın diye bu ilşkinde de aynı şeyler olcak diye birşey yok kendine ve sevgiline bu yüzden haksızlık etme opuyorumnanaktan
     
  18. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cilek123
  19. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Benimkide beni kıskanıyor ya
    Amcamınoğlundan bile en basiti bende onu nasıl değiştirebilirm her seven bu derece kıskanır mı? Onunda bahanesi bu hee valla seviyorum işte seven kıskanır diyor kıyafetlerimi falan çok kıskanıyor..Her evlenen kıyafetlerine çeki düzenmi veriyor ben evlenipte askılı,kolsuz giyeni çok gördüm onlar sevmiyor mu yani diyorum susuyor:kızgın: