Kist ameliyatını yaptırmaktan çok korkuyorum

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve mirka tarafından 16 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  1. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hanımlar :çok üzgünüm:çikolata kistim varmış.ameliyat şartmış ankara da ameliyat olmayı düşünüyorum.ama çok korkuyorum.çok duydum bu ameliyatı olan ama yinede korkuma engel olamıyorum.doktorumu da kesinleştiremedim.nerde olacağımada karar veremedim.yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  3. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kimse yardım etmeyecekmii:1no2:
     
  4. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  5. _sanat_

    _sanat_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.559
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun, benim de kistim var ve ben de çok korkuyorum ameliyat olmaktan, üstelik ben de doktorumu kesinleştiremedimmafoldumben
    Allah yardımcımız olsun
     
  6. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  7. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım yorumunu yeni gördüm.buraya yazmamın sebebi deneyimi olan arkadaşlardan bilgi almaktı ama olmadı malesef.korkumuzla başbaşa kaldıksenağlama

    neyse allahtan iki kişi bari olabildik.ben bir 10 gün sonra ameliyata alınacam.laporoskopi olacakmış.kolay diyorlar ama ameliyatın yüzü soğuk bikere yinede gazetelerde televizyonlarda duyduğumuz hikayelere bakıp endişeleniyorum işte napıyım
     
  8. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  9. _sanat_

    _sanat_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.559
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    ben korkudan olmuyorum:1ninca:
    ayrıca doğru dürüst bi doktor da bulamadım
    her doktor farklı şey söylüyor
    biri dermoid kist diyor biri basit kist diyor
    çok sıkıldım artık her doktordan farklı hikaye dinlemekten
    bu sene üniversite sınavlarına gireceğim zaten, tek korkum sınava yakın bi zamanda patlaması ve ameliyat olmak zorunda kalmam..
    Allah korusunmafoldumben
    senin de inşAllah ameliyatın iyi geçer cnm
    şey bişey sorucam
    doktor bana demişti eğer yaşın büyük olsaydı evli olsaydın doğumda kisti de alırdık demişti
    evli görünüyorsun sen öyle bişey düşünemez misin?
     
  10. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  11. _sanat_

    _sanat_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.559
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    1 ay önce izmirde bi doktora gitmiştim kistin içinde bi yapı gördü o tehlikeliymiş işte dermoid kist dedi
    son gittiğim doktor da öyle bişey görmedi ve iğne ile içindeki sıvıyı çekebiliriz dedi
    off hangine inanayımmafoldumben
    yaşım çok genç olduğu için yumurtalıklarıma da zarar gelsin istemiyorumsenağlama
     
  12. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  13. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben hamileliği düşünüyorum ama işim gereği 6 ay ertelemek zorundayım yoksa işsiz kalacam.fakat bu arada kistim çok büyüdü ve artık hemen alınması şartmış .zaten bu durumda hamilede kalamazmışım.yumurtalıklara baskı yapıyomuş.ama içimden bir ses hamileliği dene ve bu ameliyatı olma diyor:2:
     
  14. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  15. aysegulyildiz

    aysegulyildiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    canım çok geçmiş olsun öncelikle...bence o kadar büyük bir kistin varken hamilelik denemesen daha iyi olabilir...hamilelik esnasında riskli olabilir bebek için, rahime de baskı yapabilir vs...bi de o sıkıntıyı yaşama...bence önce ameliyatını ol temiz temiz, sonra hamilelik dene...bana sanki daha doğru olur gibi geldi...çünkü o kistte sürekli bir büyüme söz konusu ise bi de hamileyken acilen alınması gibi bi zorunluluk oluştuğunu düşünsene, senin için daha zor olur...ameliyattan da hiç korkma, laparoskopik ameliyatlar gayet rahat ve açık ameliyata oranla çok daha basit ve eziyetsiz oluyor...bi an önce o kistten kurtul ki bebeğine sağlıkla kavuşasın, dimi:) çok çok geçmiş olsun ikinize de...
     
  16. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  17. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok teşekkür ederim canım.doktorda yumurtalığın 3.5 benim kistimin ise 5.5 santim olduğunu hamileliğin bu aşamada zor olduğunu fakat daha sonra tekrarlamaması için hamile kalmam gerektiğini söyledi.bense 1-2 yıl daha çocuk düşünmüyordum.
     
  18. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : mirka
  19. _sanat_

    _sanat_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.559
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    anladım canım hakkında hayırlısı olsun
    ama kistine çok büyük demişsin kaç cm? yukarıda yazmışsın 5.5cm miş galiba
    benimki 7.5 cm yani seninki o kadar da büyük sayılmaz