Kıvırcık Saça Perçem Olur mu?

Konusu 'Kıvırcık Saçlara Özel' forumundadır ve AttaQue tarafından 19 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  1. AttaQue

    AttaQue Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saçlarım kıvırcık ve uzun , alnım çok dar değil , perçem bıraksam bırakılır gibi yani..
    Ama perçem kestirirsem sürekli düz durmalarını sağlamam gerekiyor,
    diğer yandan da saçlarımın arkası kıvırcık olacak ama perçemlerim düz..
    Sizce garip durur mu?
    Saçlarını böyle kullananlar var mı aranızda?

    Depresyona girdim , saçlarımla oynamaya başladım :KK43:
    Bana değişiklik lazım acilen..
     
  2. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  3. shiftcan

    shiftcan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.781
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bence yaptırma saçların çok kıvırcıksa bi garip duruyo önler düz arkalar kıvırcık. onun yerin katlı kesim uygulat. depresyona girip deişiklik yapacaksan tırnak boyunla oyna:D kısaysa uzat her gün oje sür uzunsa kısalt falan. saç emek ister ya:KK43:
     
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2008
  4. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  5. katılıyorum tırnak gene daha çabuk uzuyo saç uzamıyo yaa :KK43:
     
  6. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  7. AttaQue

    AttaQue Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok kıvırcık değil hani böyle kuzu kıvırcığı gibi değil , su dalgasının biraz daha sık hali sadece..
    Kime sorsam olmaz dedi , belki bir mucize olur diye umut ediyorum aslında ama..
    Sizde haklısınız kızlar , teşekkür ederim a.s.
     
  8. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  9. bride_

    bride_ vARmı NaZo GibiSİ Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.246
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bence olmaz arkadaşım, perçem düz saça olur..Fönde çeksen kabarık durur...
     
  10. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  11. yaa bende istiyorum :KK43: ama kıvırcıkta olmuyo işte yaa :KK43:
     
  12. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  13. bdbu

    bdbu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim bi arkadaşım aynen dediğin gibi perçemli kullanıyo ve çok memnun sadece önüne fön çekio tek kötü yanı çok sık perçemlerini kestirmeye gitmen gerekiyoo bende perçem yaptırmayı düşünüorum ama biraz daha uzasın diye bekliyorum hele uzun katlı saça çok yakışıo yani arkadaşımın ööle deneyebilirsin
     
  14. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  15. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kıvırcık sacta percem cok kötü olur ya.. bence sacların uzunsa ki kıvırcık ve dalgalı saclar süper oluyor herzaman kullandıgından farklı bi model kullanmaya calıs.. saclarına toka falan tak ordan burdan cıkart et ama saclarını kestirip bozma derim.. ben düz saclı halimle bile percemi kullanmakta zorlandım.. sıcakta cabuk kabarıyo devamlı fönle düzeltmek gerekiyo ve her sabah kalkınca, her banyodan sonra, terleyince, kabarınca fön.. cok zahmetli....
     
  16. 20 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  17. Nessy

    Nessy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.664
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kıvırcık saça zahmetli yani.Ben de perçem yaptırmıştım.Ama sürekli fönlü olması gerekiyor zahmetli.Ayrıca alın bölgesi yağlıysa o perçem hemen mahvoluyor.Tavsiye etmem.
     
  18. 20 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : AttaQue
  19. aysirinler

    aysirinler Guest

    Kesinlikle yaptırma derim.Perçem olayı bu sene moda gibi görünse de saç tipine ve yüz şekline göre uygun saç modeli bulmak en güzeli..Hem zaten perçem biraz yaşı da küçük gösteriyor sanki...
     
Benzer Konular: Kıvırcık Saça
Forum Başlık Tarih
Kıvırcık Saçlara Özel kıvırcık saça sahip olanlar:) 11 Ağustos 2013
Kıvırcık Saçlara Özel kıvırcık saça keratin? 16 Şubat 2012
Kıvırcık Saçlara Özel kıvırcık saça kaynak 28 Ocak 2012
Kıvırcık Saçlara Özel Kıvırcık saça nasıl toka ve şapka yakışır? 4 Ocak 2012
Kıvırcık Saçlara Özel Elektriklenen Kıvırcık Saca Bir Care !!! 15 Ekim 2006