Kıyaslanmaktan bıktım:(((

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve beyaz06 tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  1. beyaz06

    beyaz06 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    664
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam benim böyle dertlerimi konuşacak ne bir arkadaşım nede bir dostum var.bu yüzden buraya yazmaya karar verdim.evleneli 5 sene oldu.kayınvalidem beni istemedi eşimle herkezden gizli evlendik.zaten böyle birşeyi yapacagımızı her iki ailede biliyordu.bizimkiler onları istemedi eşiminkiler bizi istemedi.neyse asıl konu evlendik herkez ögrendi.kayınvalidem bana bir iyi davranıyor bir iyi anlatamam.bir iki ay böyle geçti.sonra sen temizlik yapmaktan anlamıyosun.yani pissin demeye getiriyor bu tip şeyler söylemeye başladı.evimi begenmez koltuklarıma halılarıma evde ne eşya varsa ona bahane buldu.oysa biz onları kendi emegimizle aldık.evimizde bir çöpleri dahi yoktu.sürekli eltimle kıyaslıyordu.o şöyle temiz böyle becerikli.hepsini sineye çektim sesimi çıkarmadım.sonra ogluşum oldu erken dogdu 32 haftalık çocuk gününü doldurana kadar gözünü açmadı emiyor uyuyordu.uyandırmak neredeyse imkansızdı.eltimin kızıda o zamanlar 1 yaşındaydı ve çok yaramazdı.kayınvalidem bizim çocuklar böyle yaramaz olur der dururdu.benim oglumda sürekli uyudugu için bu çocuk bizden degil dedi.beynimden kaynar sular döküldü.senağlama bunu sonradan sordugumda yani sizin tarafa çekmiş bizimkiler yaramaz olurda dedi.iki sene sonra da kızımı dogurdum hamile oldugumu ögrenince bile nasıl kızmıştı.şimdilerde temizlik konusunda kıyaslamaları ortadan kalktı ama bu seferde çocuklarımı eltimin çocuklarıyla kıyaslamaya başladı.ikide bir senin çocukların saf der.:1no2: geçenlerde bile kalabalık bir yerdeyiz biri eşime sordu çocuklar kime benziyor diye eşimde oglan bana kız annesine dedi kayınvalidem oradan hemen atladı ikiside annesine benziyor seninle ne alakası var diye.inanın eşimde bende çok bozulduk.birde üstüne bununkiler annesine benziyor kardeşinin oglu aynı babası dedi.ya bu kadın tmm beni bir türlü kabullenemiyor ama çocuklarımdan ne istiyor.sanırım boşanalım diye yapıyor.senağlama arkadaşlar biraz karışık yazdım sanırım inşllah anlatabildim.sevgiler.
     
    Son düzenleme: 20 Nisan 2009
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.628
    Ödül Puanları:
    363
    Temizliğinizi,eşyalarınızı eleştirmesini anlarım,yani genelin yaşadığı bir durum..
    Ancak düpedüz namusunuza laf edilmiş..
    Torunu kabul etmemenin başka ne açıklaması olabilir ki?
    Bence görüşmeyin böyle terbiyesiz insanlarla
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  5. Seloxsx

    Seloxsx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Anne çocuklarım hakkında böyle saf gibi kelimeler kullanmanızdan hoşlanmıyorum de.
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  7. keykey

    keykey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    641
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    bosver patavatsizin biriymis kayinvaliden
    esin senin yanindaysa takma
    ama yinede hep yuzyuze bakiyorsunuz sinirlenmemek elde degildir
    cok zor birseydir heleki cocuklarina laf etmeleri
    esinle bu yuzden kavga etme fazla kaile alma ki emeline ulasamazsin
    ne zevk alirlar bu insanlar ya baskalarinin moralini bozarak hic anlamam
     
  8. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  9. beyaz06

    beyaz06 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    664
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    zaten araya mesafe koydum ama hiç görüşmemekte olmuyor.onu sordum neden böyle dedin diye ben namusunla ilgili bir şey demedim sizin tarafa çekmiş bizim çocuklar yaramaz olurda ondan dedim diye söyledi ama beni çok kırdı.
     
  10. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  11. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ne bÜyÜk bı terbıyesızlıktır bu ya?

    Yaptıklarından umarım bır gÜn utanır....
     
  12. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  13. beyaz06

    beyaz06 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    664
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    zaten tek tutuncak dalım eşim o benim yanımda hep.oda çok kızıyor onlara.ama inan psikolojim bozuldu.
     
  14. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  15. beyaz06

    beyaz06 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    664
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım inşallah ama benim hiç umudum yok.
     
  16. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  17. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.628
    Ödül Puanları:
    363
    O zaman daha da az görüşeceksiniz..
    Olabildiği kadar az yani..
    Allahım kolaylık versin ne diyim..:nazar:
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : beyaz06
  19. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.300
    Beğenildi:
    17.161
    Ödül Puanları:
    488

    Kendi kızına böyle şey yapılsa acaba ne yapar bir sorsanıza. Cevabı biliyoruz gercide ine bi sorun:nazar:

    Terbiyesizliğin daniskası bu ya:mymeka:
    Allah yardımcınız olsun. Aynı ortamı ve onunla görüşmemeye calışın:teselli: