kiz istemeden önce heyecan ve evlenme teklifi !!!!!!!!!!

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve cansubeauty tarafından 19 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  1. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kizlar beni daha istemeye gelmediler ama 1-2 ay icinde olacak insallah.., ben simdiden düsünüyorum nasil bi duygu yani cok heyecanlandinizmi? ben cok utanirim :KK43: cok kalabalik bir aile cünkü bizimde dostlarimizdan gelen olur düsündükce panik basiyor bana :S :kedi:

    evlene teklifide almadim henüz :KK43: bi kac kez laf soktum iste tek tas alipda evlenme teklifi eden olsa diye ama bi tik yok henüz :S siz nezaman aldiniz teklifinizi???

    yorumlar bekliyorum kizlarrrrr
     
  2. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  3. zahter

    zahter tazedagkekigi.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    canım benim nişanım var perşembe günü evlenme teklifini bir hafta önce aldım. öyle zorlama yapma. ben hiç beklemediğim bir anda teklif aldım. artık nişana az kaldı dahada hatırlamaz diye düşüüyordum.
    isteme günü değil kapıdan geldikleri an gerildim ben. kaçayım diye düşündüm. arkadaşım sakinleştirdi beni. el öpmeye içeri girdim. sevgilimi görmedim bile. öptüm resmen arkama bakmadan kaçtım.
     
  4. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  5. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende öyle düsünüyorum , düsündüm zorlamiyacam birseyi olursa olur napalim:KK66: , hehehe alemsin canim ama sanirim bende öyle olurum :S , hayirli ugurlu olsun nisanin zemuszemuscanim allah tamamini erdirsin :)
     
  6. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  7. super87

    super87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    14.316
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    198
    bizde hep lisedeyken beni ymege çıkartırsın..falan filan hep konuşurdukk..
    geldi çatmıştı ogünler..13 mayıs 2009 da teklif etti..tek tAş falan..
    5 temmuz 2009 isteme
    9 agustos söz nişan.
    5 haziran 2010 dügün ::)


    darısı sana cnm
     
  8. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  9. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ooh güzelmis canim:) insallah benimde gelir yakinda o günler ..zemuszemusdarisi basima insallah :)
     
  10. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  11. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    heyecanlanacak ne var ya hu

    o an heyecan falan kalmıyor. yapman gerekenleri yaparken aklından uçup gidiyor heyecan :kahve:
     
  12. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  13. ays83

    ays83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2010
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben 2 gün önceden itibaren herkesle kavga etmeye başladım. hiç bir şey yetişmeyecek diye stres oldum. o gün de iftardan hemen sonra geldiler. makyaj bile yapamadım. sinirlerim bozuldu. kalabalığı görünce gerildim. kahveleri ben götürmem anne sen götür diye neredeyse ağlayacaktım. aşkım da çok gergindi. zaten her şey o kadar karıştı ki hiç bişey anlamadım. bütün gece hizmet ettim. neyseki geçti gitti. nişanı biraz da bu yüzden dışarda yapmak istedim. bişeye karışmayacağım, sadece eğlenmeye bakacağım.
     
  14. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  15. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abowwwww :1shok: makjay bile yapacak zamanin yokmuydu :S abowwww niye onarda hemen pat diye geldi yawww uf hic iyi olmamis canim yaa.., ben herhalde oturup aglayip kafayi yerdim ozaman :S nisanina artik güzelce eylenirsin canim :) icinde kalmaz hehe
     
  16. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  17. AYSSAM

    AYSSAM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    en garip benim ki galiba benimkisi sözlendikten 1 ay sonra doğum günümde evlenme teklifi etti :) kısmetse 2 ay sonra evleniyorum ..
     
  18. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  19. ohorzum

    ohorzum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Sözleneli 3 ay oldu ama hala evlenme teklifi almadım :))