Kızarıklıklar

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve uhuvvet tarafından 15 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : uhuvvet
  1. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Ciltteki kızarıklıkların ve düzensiz cilt renginin birçok nedeni olabilir. Esas önemli olan, sorunun neden kaynaklandığını bulmaktır. Eğer retinol ve glikolik asit içeren anti-aging kremleri kullanıyor ve sorunun bu aktif maddelerden kaynaklandığından şüpheleniyorsanız, bir süre normal bir nemlendirici kullanın. Yüzünüzdeki parça parça kızarıklıklar bu süre içinde geçerse, cildinizi tahriş eden şeyi buldunuz demektir. Mutlaka anti-aging etkili bir ürün kullanmanız gerekiyorsa, C vitamini ve üzüm çekirdeği özü içeren ürünleri tercih edin. Bunlar hem etkili, hem de retinol ve glikolik asite oranla daha yumuşak maddelerdir. Eğer kızarıklıklar ağda veya kimyasal peeling yüzünden oluşuyorsa, reçetesiz satılan ve düşük konsantrasyonlarda kortizon içeren kremlerle durumu hafifletebilirsiniz (ama sadece cildinizin çatlamış bölümlerine uygulamalısınız). Dermatologunuzdan, bilhassa kimyasal peeling sonrası uygulanmak üzere tasarlanmış antioksidanlar ve buğday özü içeren kremler önermesini isteyebilirsiniz. Kızarıklıklar, kılcal damarların cilt yüzeyine yakın olmasından da kaynaklanabilir. Ve baharatlı yiyecekler, soğuk hava, güneş, alkol gibi etkenler, damarların genişlemesine neden olarak bu durumu tetikleyebilir. Kesin çözüm istiyorsanız, birkaç seanslık lazer tedavisi ile bu damarlardan tamamen kurtulabilirsiniz.

    Alıntı:Güzel Rehber.com
     
  2. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : uhuvvet
  3. pimpinellaa

    pimpinellaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selamlar
    yanağımda yani dudak kenarımın olduğu kısımda hafif bir kuruluk oluşmuştu.bende bilinçsiz bir şekilde orayı ovalayarak soyulmasına sebep oldum.pantenol plus,silverdin,furacin gibi kremler kullanmama rağmen 15 gündür kıpkırmızı ve geçmiyor. birde bir saçmalık daha yaparak kızarıklığını alması için üzerine limon suyu sürüp 10 15 dk beklettim bu da daha çok kızarmasına sebep oldu.yardımcı olabilir misiniz acaba burayı en kısa sürede nasıl geçirebilirim?