kızım alerjik astım bronşit olmuş.......

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve liva1017 tarafından 15 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  1. liva1017

    liva1017 Guest

    az önce dr dan geldik kızlar yavrum akşam ateşi vardı fitil koydum şurup falan içirdim sabahda boğazları bir dolu balgam öksürdükçe boğulcak gibi oluyor çıkartamıyorda yavrucum hemen dra götürdüm kızın liva alerjik astım bronşit dedi drmuz sizin dedi aileden geliyor dedi eşinin memleket havası çok ağır geliyor dedi am biz orda oturmuyoruz dedik olsun dedi genlerde var dedi.3 yaşına kadar geçmez grip olsa böyle tıkanır gider dedi.neşesi yerindedir ama nefes almakta zorlanır dedi aynen dedikleri doğru neşemiz yerinde ama nefes zor alıyoruz burnumuz zaten tıkalı ağızdan almaya çalışıyor yavrum.antibiyotik verdi 2 tane fısfıs verdi hem burun hem ağız için pompa verdi büyükçe bişey rahat nefes alması içinmiş.tek çözüm o pompa dedi.inşallah yararı olur dedi. bu arada 8.500kilo olmuşuz yarın tam 6 ay bitcek.
     
  2. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  3. amilie

    amilie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    584
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok geçmiş olsun. acil şifalar..
     
  4. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  5. yabgu

    yabgu Guest

    çok geçmış olsun canım sadece agızdan mı nefes alıyo burundan hıç almıyomu bıde oksurugu varmı
     
  6. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  7. yabgu

    yabgu Guest

    çok oldu ama burnu akıyormu bebegının
     
  8. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  9. bxixdxixxsxxixm

    bxixdxixxsxxixm KALBİM EGE' DE KALDI Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Çok geçmiş olsun canım. çok üzüldüm. Umarım iyileşir.
     
  10. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  11. febi

    febi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    geçmiş olsun cnm umarım tez zamanda geçer ..
     
  12. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  13. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    gecmis olsun canim insallah cabucak gecer yavrunun bronsiti aminnnnn
     
  14. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  15. emosum

    emosum yaşamak direnmektir Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    246
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    gecmiş olsun cnm Allah şifasınıda verir /(Amin)
     
  16. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  17. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çok geçmiş olsun kuzuna umarım en kısa zamanda iyileşir yaa
     
  18. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : liva1017
  19. liva1017

    liva1017 Guest

    öksürük var evet ağızdan nefes almaya çalışıyor yavrum masum masum öyle pek bi ağır bugün ateşimizde var şimdi çabuk geçsin yarabbim.teşekkür ederim kızlar bu arada dikkat edin bebişlere çok zor hastalıkla uğraşmak.kaloriferli ev daha kötü yapıyor dedi drmuz.sizin soba sağlam borularda sorun var dedi nefes borusunda varmış problem