Kızım artık emmiyor:(

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve ceren_78 tarafından 29 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  1. ceren_78

    ceren_78 Guest

    beklenen oldu ve kızım emmeyi bıraktı kızlarr:KK43:bebişte haklı..emdi emdi baktı süt çok az .deymiyor yorulduğuna.niye yorayımki kendimi hazırı var nede olsa dedi heralde.çok üzgünüm yaa.memeyi resmen diliyle ittiriyor ve ağlıyor verdiğimde..ne yapsam geri döner kızlar.ne olur akıl verinn.gece emiyo doymasada.ama gündüz ağzına almıyooo.napıcam bilmiyorummm.sizinle paylaşmak istedimmm...:çok üzgünüm:
     
  2. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  3. aymu

    aymu Guest

    canım gündüz sağ biberonlada olsa mutlaka ver bence:ecrin_bebek:
     
  4. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  5. SadeceAsk

    SadeceAsk Kocasının Bitanesi.. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    113
    bıraktırma ne yap ne et zorla daha çok küçük en az 6 ay emzirmeye çalış göğsüne tatlı bişiler sür bal hariç yada sütünü sık gögüs ucunu tatlandır uğraşacaksın biraz ama napalım onlara herşey feda.. sütünü arttıracak bişiler ye tatlım..
     
  6. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  7. NAZ78

    NAZ78 TUĞÇE'NİN ANNESİ Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim sen mi inat bebişin mi inat sakın pes etme hihoyyytbak gece emiyormuş gündüz de arkadaşların dediği gibi sağıp biberonla falan verirsin olmazsa ek mama mı verdin de bıraktı emmeyi inşallah bi çaresini bulup bebişi kandırabilirsin kendini de üzme sakın sütün azalmasın daha fazlaa.s.
     
  8. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  9. nil1299

    nil1299 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    off off benimde sutum varr var ama emmiyor 4 5 saat arayla bagrısla memeyı verınce kıyamet kopuyor evde var ama emmiyor yanagındn tutup cekıyorum zorla agzına verıyorum hic duskun deil arkadasın dedıgı gıbı gece yada gunduz uyurken guzel emiyor napcamı sasırdım
     
  10. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  11. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    bolbol kayısı hoşafı iç süt çağolcak gün içinde en az 2 lt yani 9-10bardak su iç sütü gelmeyen arkadaşım gelecek sütün gelince de bebeğinin hoşuna gideceke emmeye başlayacak emin ol kendini emmeye hazırla sen böyle düşündükçe gider süt sen emzirmeye odaklan gerçekten inan bak,,,
     
  12. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  13. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    pes etme sakın pes etem hazırı unutturmaya çalışşş verme açlık bastıracak
     
  14. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  15. sherry456

    sherry456 Guest

    canım aynı sorunu bende yaşadım.mam takviyeli gidiyorduk ve kızım memeyi almak istemez oldu.meme verince kendini yırtıyordu.aynı senin ki gibi gece emiyordu.
    bende gündüzleri ayağımda sallayıp uyutttum öyle emzirdim.biraz zor tabii ama sabretmelisin.
    şimdi bazen inat etsede alıyor artık memeyi.
    sağmakta bi çözüm ama çok zor heryerde sağıp veremiyorsun.

    umarım sen kazanırsın
     
  16. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  17. yexsxilxoxzen

    yexsxilxoxzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım mamayı biberonle veriyosan eger o yüzden de emmek istemez biberon daha kolayına geliyodur bence eger biberonla veriyosan biberonu biırak derim
     
  18. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : ceren_78
  19. OznurEylul

    OznurEylul kafa bulanık Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Nil'cim aynı sorun bizdede var. sütüm var ama kızım emmiyor sinirimden oturup ağlıyorum. senağlamasenağlamabenimkide hiç düşkün değil. aç bırak banamısın demez okadar yani. gece emiyor uyku sersemi olduğundan dolayı heralde. gündüz öyle bi bağırıyorki resmen C şeklini alıyor kafayı çevirip feryadı basıyor. bende sallıyorum hafif sersemleşince veriyorum. bazen faydasını görüyorum bezende hemen uyanıp gene bağırıyor. deli gibi emen çocukları görünce imreniyorum. napacam bilmiyorum yani :eek:klava::eek:klava: