Kızım Bronşit oldu :(

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve sezin05 tarafından 22 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  1. sezin05

    sezin05 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızım 2.5 aylık ve bronjit oldu..burnu tıkalı,öksürüyo balgamıda var,kusuyor,hapşuruyor,boğazları kızarmıs.
    çok üzgünüm o öksürdükçe içim parçalanıyor:1no2:
    4 tane ilaç içiyoruz ama içmek istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor..emmeside biraz azaldı.babası gripti ister istemez onada bulaştı.hiç kucağına alıp sevmedi hep uzağındaydı ama bulaştı.offff morelim çok bozuk...o ağıyor ben ağlıyorum artık...kafanızı şişirdim sadece morelim bozuk o yüzden yazmak istedimmirmirmirmir
     
  2. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  3. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    hay Allah..
    çok geçmiş olsunn.
    umarım hemen iyileşirrr..
    Allah nazardan saklasın..
     
  4. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  5. ecenaz07

    ecenaz07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Geçmiş olsun inş en kısa zamanda bebişin sağlığına kavuşur.
     
  6. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  7. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    geçmiş olsun kısa zamanda geçer işallah kızın çok tatlı bu arada
     
  8. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  9. ertuxgx

    ertuxgx ERTUĞ'UN anneçiiii TUĞBAA Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay yavrum canım benim çok geçmiş olsun yavruma çok zor bilirim canım ertuğ da farenjit oldu.oglumda yemiyo bide ona çok üzüldüm agzımın heryeri yara şuan inş.çabucak iyileşirler geçmiş olsun canım
     
  10. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  11. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    canım geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşir
     
  12. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  13. aysem_ayse

    aysem_ayse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok qecmıs olsun Allah Acıl sıfalar versın cnm
     
  14. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  15. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    canım cok geçmış olsun ınsanlah en kısa zamanda ıyılesır
     
  16. 23 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  17. sezin05

    sezin05 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    saolun arkadaşlar..allah yavrularımıza şifa versin
     
  18. 23 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sezin05
  19. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm benim çok geçmiş olsun inş bir an önce iyileşir cnm,aslında ne kadar süt emerse o kadar çabuk iyileşir..yazık kuzuma yaa...