kızım diş mi çıkarıyor!

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve vaveyla_a tarafından 18 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  1. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    merhaba..
    son zamanlarda bir huysuzluk var kızımda.salyası akıyordu hep dişleri kaşınıyordu ama şimdi resmen saldırıyor..emerken ısırıyor!:çok üzgünüm: diş mi çıkaracak anlmadım gitti..henüz çok erken yaaa...peki diş çıkarırken ne kadar sürer ki bu huysuzluk..ilk dişini çıkarıncaya kadar mı yoksa hepsi çıkıncaya kadar mı...üstelik gazı da var..offff yardımmm:roflol:
     
  2. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  3. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim oğlumun 3. ayında başladı bu anlattıkların tam 6 buçuk aylıkken yani yılbaşı günü sabahı 2 diş çıkardı ama çıkaracağı günden bir önceki akşam ve gece inanılmaz ateşi çıktı çıkıp çıkıp düştü çok dikkat etmelisin normal çıkaran bir çocuk 5-6 ay arasında alt dişlerini 6-8 ay arasındada üst dişlerini sonra az dişlerini çıkartır..kolay gelsin
     
  4. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  5. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    canım ateşini düşürdün mü kendisi mi düştü
     
  6. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    benim oğlumda 2,5 aylık başlamıştı belirtiler 4,5 aylık çıkardı şu anda 6. ve 7. dişimiz çıkmak üzere öyle anormal bi huzursuzluğu olmuyo çıkarken benim oğlumun gazdan ona pek fırsat kalmıyo :) her çocuk bir olmuyo ateş olmayabiliyo doktorunuza danışıp evde ateş düşürücü ve diş jeli bulundurun çok huzursuz olursa ateşi olursa kullanırsınız calpol ve dentinox verecektir büyük ihtimalle inşallah kullanmaya gerek kalmadan çıkar dişleri
     
  8. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  9. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yarım yarım 6 saatte bir paranox fitila atıp kontrol ettim gecede havale falan geçirir diye sabaha kadar bekledim ama gece ateşi olmadı
     
  10. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  11. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar doktora gittik daha erken diyor anlamadım ben bu işimirmirmirmir annem söyledi ben de 5.aya girerken çıkarmışım..neyse ben yine hazırlıklı olayım..diş jeli alayım calpol var..diş jeli ne öneriyosunuz
     
  12. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  13. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    benim doktorumda 4 aylıkken gittiğimizde erken süpriz olur ancak demişti ama oldu süpriz yani dişetlerinde kabarma beyazlaşma oldu mu çok yakın demektir zaten ben dentinoxtan memnunum rahatlatıyo
     
  14. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  15. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benim kızım 2,5 aylıkken salya akıtmaya, 3-4 aylıkken yüzümüze saldırmaya başladı. Salya çok arttı, Artık eline ne geçirirse onu emiyo. Ama hala diş miş yok. Detinoxu 1 aydır kullanıyoruz. Benim merak ettiğim dişin çıkmasına yakın en kesin belirtisi nedir?
     
  16. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  17. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bence en kesin belirti dişin çıkacağı yerin kabarıp beyazlaşması bizde öyle anlıyoruz çok aşırı etkilemediği için Allah'a şükür öyle olduktan birkaç gün sonra çıkıyor
     
  18. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : vaveyla_a
  19. esin58

    esin58 2 kız anasi:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canim saha çok erken ama sende 5.aya girerken çıkardıysan genetik olabilir.dişçıkarırken rahatsızlık veeren uykusuzlukolur..bide sürekli gece başını saga sola oynatır.benim kızım 6 aylıkken çıkarmişti ilk dişini..ilk diş biraz sıkıntılı oluyor..ama ateş hiç yapmadi bizde..ishal yapıyopr..her bebege göre degişiklik gösterebiliyor..dentinox çok iyi geliyor ama oda bir yerden sonra pekde fayda etmiyor..