Kızım eve gelmek istemiyor

Konusu 'Davranış Bozuklukları' forumundadır ve melek elif tarafından 18 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melek elif
  1. melek elif

    melek elif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kzılar merhaba. ben çalışan bir anneyim.benim kızım 3,5 yaşında. kızıma annem bakıyor. sabahları bırakıp akşamları eve götürüyoz. geçen gün hava soğuk diye annem gilde kaldı. ondan sonraki günde kalmak istedi. tamam dedik ama çok bozulduk. çünkü kızım bizim geleceğimiz saatleri iple çekiyodu. hiç umursamıyor birden bire bugün öğken yanına gittim yine burda kalacam dedi. ayyyy dedim kzım artık evini istemiyormu ne. anneanneside eve git diyor teyzeside yoook diyo ağlıyo ben burda kalacam diyo. sana bir süprizim var dedim evde ssüprizi buraya getir dedi. çokta bilmiş cadı .ne yapayım kızlar nasıl edeyim bilmiyom. sizce ppsikolojisinde annem babam beni sevmiyor buraya bırakıyor diye bir düşüncemi oldu. ayyyy çok üzüldüm valla. acilen bir fikir.
     
  2. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melek elif
  3. melek elif

    melek elif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlarrrrr nolur nolur
     
  4. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melek elif
  5. melek elif

    melek elif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlarrrrr nolur nolur bir fikir verin.
     
  6. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melek elif
  7. nemida

    nemida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Belli ki kızın orada eğleniyor bu yüzden eve gelmek istemiyor. Acaba evde yanlız mı kalıyordu? Belki de eve annane ile birlikte dönmeli, ve annane kızınıza sizin evinizde bakmalı. Biraz zor da olsa hiç değilse bir süre bu böyle yapsanız? Hem evde komşu cocukları falan varsa ve onlarla oynarsa iyice evine alışabilir.
    Ya da bir dadı bulun ama ne yapın edin minik evinde kalmalı bir süre...
     
  8. 23 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melek elif
  9. bahar_efeege

    bahar_efeege kaktüs Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben çalışan bir bayan değilim ve büyük oğlum annemle çok içiçe büyüdüğünden anneme en az benim kadar yakındır.Birara 3 yaşlarındayken sanırım annemde kalmak istedi ve bizim eve dönmeyceğini söyledi :1shok: İyi dedik bizde kal madem çok istedin yerimseniben Tabi birkaç gün sonra geri döndü ve anneanneye sadece misafrlik için gidilip oynanıp dönüleceğini idrak etti.Hiç üsteleme,zorlamayok olmaz diye.
    Biz şimdi annemlerden başka bir şehirde yaşıyoruz (tayin nedeniyle) Arada hala anneme gidip kalıdığımızda eve dönüşte zolrkuk yaşar büyük oğlum.Çokta duygusaldır eve geldiğinden birkaç gün gözleri dolu gezer :a015: : Anneanneler çok seviliyo yaaaaa :asigim:
     
  10. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melek elif
  11. Uxgxur bxoxcexgxim 29 09 05 09

    Uxgxur bxoxcexgxim 29 09 05 09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba ben de çalışan bir anneyim Benim size tavsiyem çocuğunuza onunla birlikte olduğunuz zamanlar daha fazla ilgi göstermeniz gerekli. Ben hasta olduğum için 1 hafta oğlumla ilgilenememiştim Oğlum bakıcısını istedi hemen ilgiyi arttırdım ve bakıcıya olan ilgisi azaldı. Şu anda kayınvalidem bakıyor. Tek önerebileceğim şey ne kadar yorgun olursak olalım bizden ilgi bekliyorlar Oyunlar oynayın onunla anneanne bir ka gün misafiriniz olabilir ancak sizin ilgilenmeniz şart
     
  12. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melek elif
  13. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Aynı durum oğlumda başıma gelmişti, tam 10 gün eve gelmemişti. Her yolu denemiştim ama olmadı. En sonunda dayısı annenlere gidip bir bakalım sonra geri gelicez diyerek eve getirdi. Bırakıp kaçtı. Oğlum kendini yerden yere atmıştı. Dayanamayıp geri çağırmıştım kardeşimi tekrar alıp gitmişti. Bazen çocuk yetiştirmede eğitimden çok tecrübenin yeri olduğunu düşünürüm. Çünkü o zaman annem bana (ki okuması yazması yoktur) "kızım çocuk bize alışık tabiki bizi isteyecek, sen böyle zorlayarak kendinden iyice soğutuyorsun. Kendi haline bırak bir müddet sonra sizi özler gelir" demişti. Dediğim gibi 10 günün sonunda eve gelmeyi kendisi istedi. Şimdi 13 yaşında hala arada anneannesinde yatıya gider bize hiç sormaz çantasını hazırlayıp "ben gidiyorum" der. Kızımda da aynı şeyleri yaşadım. En iyisi zamana bırakmak, fazla üstüne gitmeyin.
     
  14. 8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melek elif
  15. ozzdennn

    ozzdennn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    benim oğlum da bir ara öyleydi. aneanne diye ağlıyordu sürekli. kardeşi olduğundan beri dibimden ayrılmıyor. bi kardeş yap düzelir :)
     
  16. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melek elif
  17. CennetKokulum

    CennetKokulum kuzusu'nun kuması Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.793
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    148
    sana tavvır almıs canım yeterınce zaman ayırmıyomusun aksamları aceba bırde bu donemde olur calısmana baglıyıp suclama kendını calısmayan annelerın cocuklarıda yapıyor boyle yada evde mutsuz olabılır esınle tartısıyosanız yada ıletısım kopuklugunuz varsa sıkılıp etkılenıyor olabılır
     
  18. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melek elif
  19. NisaNurum

    NisaNurum Canım Kızım Canım oğlum Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.167
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    bence evde sıkıldığı için orası kalabalık olduğu için yada iyi vakit geçirdiği için olabailir bide annen düşkünse ona her istediğini veriyosa bi dediğini iki etmiyosa ondanda gelmek istemeyebilir sen işten geldikten sonra ona illaki zaman ayırıyosundur ama biraz daha fazla ayır bakalım ne olucak bide çok sıkmamak lazım çocukları