kızım hiçbişey yemiyooo:(

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve ceren_78 tarafından 21 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  1. ceren_78

    ceren_78 Guest

    arkadaşlar kızım ne meyve nede sebze püresi yiyor.emmiyo zaten.birtek biberonla bezleniyo.ne yapacağımı şaşırdım.çeşit çeşit sebze çorbaları püreler hazırladım hiç birini beğenmedi.tavsiyelerinizi bekliyorummmm
     
  2. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  3. ertuxgx

    ertuxgx ERTUĞ'UN anneçiiii TUĞBAA Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım ertuğda evde yaptığım hiçbirşeyi yemiyo bitek m.sularını içiyo hep herobaby ve bebelac kavonoz mamasını ve meyve püresini yiyo kaşıkla 3 kaşık yiyo gerissini normal mama yapıyorum 75 ml suya 2 kaşıkkendi kaşığı mama koyuyorum çalkalayıp tekrardan içine o aldığım kavonoz mamasının yarısını koyuyorum o zmaan yiyo milupanın bitek sütlacını yiyo dene formdki bütün bebekler severek yiyo onu meyve pürelerinide 75 ml elma suyuna havuç veya armut suyuna yine yarım kavonozunu koyuyorum bide herobabynin muzlu ballı bebebis.1 tane koyup veriyorum öyle yiyo bkalım kaşıkla benimkide yemiyo bide 6 satte bir 120 veya 150 yiyo umarım bilgiler işine yara canım
     
  4. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  5. ertuxgx

    ertuxgx ERTUĞ'UN anneçiiii TUĞBAA Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kavonozun geri kalanını kapağını sıkıca kapatıp dolaba koyuyorum ertesi gün yediriyorum canım
     
  6. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  7. olric

    olric Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
  8. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  9. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    CNM bazen elvin de yaptıklarımı yemek istemiyor.sebze püresini yemediğinde biraz daha sulandırıp biberonla veriyorum cnm o zaman yiyo.m.pürsini de kavanoz yiyo evde yaptığımı yemiyo.sadece m.suyu olarak içiyo biberonla evde yapınca cnm. yaptığın sebze püresini yarı akışkan hale getir uygun emzik ağzı ile biberonla vermeyi dene cnm
     
  10. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  11. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende sebze püresni ardaya yediriyorumda buğra yemio beni deli edo şekerli şeylerii sevio oo içine bisküvi bile atıp denedim valla sebze içinde ııyyy :)))) ama yemedii :))) deniyorum hala bişiler tutarsa paylaşırım :))
     
  12. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  13. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    seher buğraya biberonla dene sebzeyi sen de cnm belki öle içerek yemiş olur
     
  14. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  15. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar bu yğurdu sebze püresnii akşam yatmadan muhallebiyi ne kadar veriyosunuz mesela bugün 2-3 gibi sebze püresi yaptım dielim kaç kaşık verilmeli aç karnına mesela
    akşam yapılmış bebek muhallebisi ????kaç kaşık
     
  16. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  17. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

    benim kızımda hiç bişey yemiyodu sadece muhallebi yiyordu evde yapılan diğer seyleri ağzını buruşturup tükürüyodu.deneye deneye en sonunda şekerpare kuru kayısı aldım.onu bi kaç saat yada bi gece suda beklettim sonra kaynattım iyice haşlandıktan sonra blenderla çırıptım püre haline geldi küçük küçük kıl gibi şeyleride olmasın diye tel süzgeçten geçirdim bidaha.tadına baktım tatlıydı içinede çok az pekmez koydum verdim baya istekli yedi
    şimdi yaptığım meyve pürelerine hafif ekşi ya onlar bu yaptığım karısımdan koyuyorum güzel yiyor.denemek istersen yap canım ayrıca bebeğinizin kaka problemi varsa kayısı çok güzel çıkarttırıyo:) benimki zorlanırdı şimdi hergün yapabiliyo
     
  18. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ceren_78
  19. yexsxilxoxzen

    yexsxilxoxzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızım emiyo biz yeni başladık ek gıdaya hero baby nin bebelecın sebzepürelerini yemiyo zaten bibereonda almıyo evde evdemeyvepüresi muhallebi yapıyorum onları yiyo.galibabenim cadı hazırları sevmeyecek.