kızım sanırım bugün doymuyo yardım

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve yildizyy tarafından 23 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  1. yildizyy

    yildizyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    akşam 6.30dan beri emziriyorum uyuyo 10 dkka sora uyanıyo tekrar emmek istiyo bende bunaldım oda artık yoruldu evde mama olsa çoktan vericektim çünkü göğüslerimde çok yumuşadı bugün sanırım sütüm azaldı gerçi sıkıyorum göğsümü süt fışkırıyo ama kızıma yetmedi bugün nedense eşim vardiyalı çalışıyo şuan evde yok mama almaya gönderemiyorum evde yapabilceğim geçici bi çözüm varmıdır acaba biraz dinlensem belki dolcak göğüslerim ama kızım müsade etmiyo ne yazıkki:çok üzgünüm:
     
  2. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  3. kelebegim

    kelebegim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.151
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    canım bebeğin doymuyor olabilir ama bence o senden ayrılmak istemiyordur
    benim kızımda sizin kadarken aynen dediğin gibiydi yapışık ikiz gibiydikki halada öyleyiz o senin kokunda kalmak istiyordur bence.
     
  4. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  5. yaxgxmur sxixla

    yaxgxmur sxixla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bebeğin doyuyo sadece senden ayrılmak istemiyo sıkma canını benimkide öyleydi emzik ver bence ben öle kurtuldum bu olaydan sıkma cınını tekrar sölüyom sütün yetip yetmemesi kiloyla belli olur maşallah bebeğin kiolu gözüküyo üzülme lütfen mamamda verme sakın.....
     
  6. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  7. yildizyy

    yildizyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürederim arkadaşlar cevaplarnız için dün gece sabaha karşı mememde uyuya kaldı bende fırsattan istifade uyudum göğsüm sabah süt dolmuştu şimdilik mama vermeden atlattık bu huzursuzluğu ama bugün her ihtimale karşı evde bulunsun die eşime mama aldırdım ama çok mecbur kalmadıkça vermeyi düşünmüyorum tabi
     
  8. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  9. EU3

    EU3 Guest

    merhaba yıldız
    aynı durum benim başımada geldi
    oğlum yirmi günlükken aynı şey oldu
    bi göğsümden öbür göğsüme alarak aralıksız emzirdim gene de doyuramadım ama asla mama vermeyi düşünmedim
    mamaya hiç gerek yok diye düşünüyorum
    senin yapacağınsa bol bol tereyağı pekmez kaymak ve kuruyemiş tüketerek sütünü doyurucu hale getirmen
    özellikle tereyağı yemeni öneririm hem senin hem bebeğin için çok gerekli bir besin
    ben bu şekilde sorunuma çare buldum
    bebeğini güle güle büyüt
     
  10. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  11. yildizyy

    yildizyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürederim canım cevabın için bende mama vermeyi en son çare olarak düşünmüştüm.biraz fazla yorulunca hemen sütüm geri çekiliyo nedense, normalde kızıma sütümün yaradığını sölemişti doktorumuz.ayrıca bebeklerimizi hiç bir ek besin vermeden büyütmek tarif edilemez bir duygu bence sende bebeğini güle güle sağlıklı büyüt