Kızım sıralamaya başladı :)

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve SENACE tarafından 4 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  1. SENACE

    SENACE Guest

    EVET KIZLAR DÜNDEN BERi KIZIMI KOLTUĞUN ÜZERİNE BIRAKIYORUM . ( Sırt kısmına )
    UÇ KISMADA İLGİSİNİ ÇEKEN BİRŞEY KOYUYORUM ( Genelde ıslak mendil paketini seviyor )
    YAN YAN BİR KANEPE BOYU İLERLİYOR.
    ÇABUK YORULUYOR AMA OLSUN. sırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şey

    BAZENDE BİR AYAĞI DİĞERİNİN ÜSTÜNE BASIYOR ÇEKMEKTE ZORLANIYOR.
    ÇOK YORULUNCA HOP OTURUYOR.

    ÇOK KEYİFLİ O nu İZLEMEK
    DARISI SİZLERE...
     
  2. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  3. ceylasya

    ceylasya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.043
    Beğenildi:
    370
    Ödül Puanları:
    113
    evet canım ıslak mendil paketini çok seviyorlar ben genelde ıslak mendili eline vermezwsem altını bezleyemiyorum ona ulaşmaya çalışıyo
    elleri ile herşeye ulaşabiliyo yan yan gidiyo saga sola da gidiyo tek emeklemesi kaldı bacakları buna hazır deil heralde ama şubatta ümitliyim
     
  4. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  5. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    gözün aydın nazlıcım pek erkenci sena hanımm maşallah ona...
     
  6. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  7. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Tatlım sevindim ama çok erken değilmi?birazcıkta şaşırdım ama maşallah bebeğine.
     
  8. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  9. XSXimal

    XSXimal Üzeni yolla... Salla... Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Maşallah büyümüşte yürümeye çalışıyor yaramaz..:ecrin_bebek:
    Ay yerim ben onu ya...
    Erken yürüyecek galiba, böyle giderse 2 ay sonra tutup elinden yürür annesi...hihoyyyt
    Yanaklarını sıkıp, o boncuk gözleriden öpüyorum Sena'yı... Şeniz
     
  10. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  11. kreeft

    kreeft Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    masallah, ayakta mi siraliyor canim,sirt ustu yatarakmi....

    benim oglusta geriye dogru emekliyo...ileri dogru gitmesini bekliyoz artik...
     
  12. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  13. nurcanogretmen

    nurcanogretmen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    maşallah nazlım elif sena erkenci hem dişi çabuk çıktı hemde çabuk yürüyecek desene:)
     
  14. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  15. SENACE

    SENACE Guest

    AYAKTA SIRALIYOR CANIM.
    AMA YÜZÜSTÜ EMEKLEMEYi HİÇ SEVMİYOR :KK43:
     
  16. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  17. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    ayakda siraliyor ne demek anladim ha kusura kalmayin ama masallah demek istiyorum
    benim kizda dizlerinin ustune kalmak istiyor, ama zorlaniyor olmayinca sinirleniyor emeklicek sanki bu ay sonu bakalim insallah, masallah yavrularimiza
     
  18. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SENACE
  19. nurcanogretmen

    nurcanogretmen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    ayakta sıralamak demek pericim şöyle oluyo bi yerden destek alarak yan yana yürüyolar ya bebişler işte tamda o :)