kızım uyumuyor ama neden

Konusu 'Davranış Bozuklukları' forumundadır ve marul tarafından 26 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  1. marul

    marul HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    neden olduğunu anlayamıyorum , bugünlerde diş çıkaracak gibi , tamam , ama baştan beri böyle , 10 aylık , uyumamak için her türlü numarayı yapıyor , mızmızlanıyor , tamam diyoruz uyuyacak , uyutmaya teşebbüs ediyoruz ,feryat figan , uyku düzenimiz , herşeyimiz altüst oldu , yatarak emziriyorum , ikimiz için de rahat oluyor , ama büyük hata , uyuyakalıyoruz , o da yanımızda , beşiğine koyar koymaz uyanıyor , kızıyor , yatağa alıyorum tekrar emsin uyusun diye , emmiyor bile , yatağa alır almaz uyuyor ,alıştı yatağa , çok kötü . uykuya geçmek neden bu kadar zor olabilir ki, doktoru sorun yok diyor , tmm yok , gülüp oynarken iyiyiz , uyutmaya çalışınca herşey bitiyor , gözleri kıpkırmızı oluyor , ovuşturuyor , uyku akıyor gözlerinden ama yok , dalana kadar ciyak ciyak. çaylar varmış istemedim kullanmak , hele o rezene çayı , rakı gibi , iğrenç kokuyor , papatya falan dediler ama istemiyorum ,istiyorum ki kendi kendine uyusun , gece 12 den , 1 den önce uymuyor ya , sabah 10 buçuk gibi uyanıyor , gece kç kere uyanyoruz allah bilir , ben ortalıkta hortlak gibi dolaşan bir tip , bekliyorum , düzene girecek diye , girecek değil mi?
     
  2. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  3. çiçek 2

    çiçek 2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm. bizde hemen hemen aynı durumdayız. bebeğim 9 aydan gün alıyo.
    uykuya dalana kadar neler çekiyoruz. ayağımda sallıyorum.kucağımda sallıyorum.
    bugünlerdede gece saat başı ağlıyo, uyanmıyo ama. emzik pış pış derken tekrar dalıyo. hala uyku düzenimiz yok. 1 yaş olcaz nerdeyse yaaa
     
  4. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  5. Begxuxm

    Begxuxm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    831
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm seni o kadar iyi anlıyorumki benim oğlum şu anda 3 yaşında ilk 6 ay evde bebek varmı yokmu belli değildi sonra bir kudurduki anlatamam .Anlattığın durumun aynısını yaşadım bana geçecek diyenlere artık düşman gibi bakıyordum çünkü 2 yaşına kadar bu böyle devam etti maalesef.şimdi ise durum pek farklı sayılmaz yine uykuyu hiç sevmeyen bir çocuk.gece yarılarına kadar oturuyor benim uykum geliyor onun gelmiyor,etrafta aynı durumu gördüğümde aa olurmu öyle şey çocuk dediğin yatar erkenden falan derdim al sana dedi Rabbim nasıl oluyormuş,şimdi kendi haline bıraktım bende ne yapim.

    Ama papatya çayı verebilirsin büyümüş çünkü hem rahatlatırda hazırlarını verme kuru papatya al kendin yap yararı olur zararı olmaz.

    kolay gelsin cnm zordur bilirim....
     
  6. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  7. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    bir yaş olun düzene girer arkadaşlar.bende yaşadım bunları.şimdi çok şükür iyiz.gündüz sabah 1 saat öğlen 1 saat uyuyor.akşam 9 da yatıyor,sabah 8 de kalıkıyor.şimdi 14 aylık oğlum.zamanla düzene girecek.bol bol yoğurt yedirin.
     
  8. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  9. ASXIXYXIXM BEN

    ASXIXYXIXM BEN topiğin ilk annesi.01.07. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    728
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla bende çok iyi anlıyorum seni.benim oğlumda 14 aylık hala uyku problemimiz bitmedi gitti.diş çıkarıyorsa zor uyur.birde gaz problemi varsa rezene vermenin bir zararı olmaz bence
     
  10. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  11. marul

    marul HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    işin ilginç yanı o yana , yoğurt en sevdiği şey , güzel yiyor , ama işte aması var , duyuyorum kadın diyor ki , sekiz buçukta uyuyor , gece birkaç kez emiyor , sabah dokuda uyanıyor , öğlen uyuyor , bizimki gece 12 , 1 ,2 allah ne verdiyse , uyutmaya çalıştığımızda ağlıyor ,baktı olmuyor maymunluk yapıyor , oynuyor , gülüyor , sanki uykusunu almış yeni uyanmış , ne olacak bilmem , bizi uyutmuyor gece hanımefendi , şimdi bu saat oldu uyuyor , zorla kaldırsam , bütün gün ekşi ekşi dolaşır , ne güler ne oynar . hasta olmasın da ne yaparsa yapsın diyorum ama bu durum da nereye kadar ? doğal papatyayı denesem , :bbo:
     
  12. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  13. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    aynı sorunu bizde yaşıyoruz.dünde 12de uyudu yanına yatıyoruz eşimle döne döne uyuyor.sabah 4te falan uykusunu almış oluca dikiliyor yatağa anneee diye alıyoruz yanımıza tekrar öyle uyuyor.
    doktor bana mutlaka düzene sokmalısınız dedi
    gündüz 3te falan uyutup saat 6 dan sonra sakın uyutmayın ne kadar huysuzluk yaparsa yapsın dedi
    21.30da bütün televizyonlar ışığı kapatarak yatağına bırakın ya masal okuyun yada ninni söyliyin ama yatağında kalsın dedi.
    birde hani uyumadan önce enerjisini boşaltsın,yorulsun diye yorucu oyunlar oynatırız ya tam tersini yapmalıymışız.kitap okuyup sakin sakin hareket etmeliymişiz ki içi bayılsın:roflol:diğer türlü dahada enerjik oluyorlarmış
    kolay gelsin sanada canıma.s.
     
  14. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  15. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    belli bi saat tututurmak çok önemli.ben bebekken bile 9 dan önce yada sonra hiç uyutmadım.hep 9 da uyuttum.bünyesi bu saate okadar alıştıkı 8:30 yemeğini yiyor tam 9 da gözler kapanıyor.bu çok önemli.ben sadece bunu yapabildim.gündüz uykuları karışık tabi bi, düzen tutturamadım.
     
  16. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  17. Begxuxm

    Begxuxm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    831
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm Allah kolaylık versin bana hatılıyorum en çok zor gelen uykusuzzluktu beinmkiside meme bahanesiyle hiç kalkmazsa gece 10 kez kalkardı artık ruh gibi olmuştum ama papatyayı dene bence biraz sakinleştiriyor bu arada öksürüğe vede ateşede çok iyi geliyor papatya

    Dediğin gibi hasta olmasınlarda ne olursa olsun ama bizde insanız bir yere kadar katlanıyor vücut ama annelik işte böyle birşey:)
     
  18. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : marul
  19. marul

    marul HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    aynen , hepsi aynı demek ki ya , ağzında meme , emzik gibi , bütün gece öyle uyusun , üstüm açık kalıyor , üşüyorum , iki gündü kasık ağrısı dayanılmaz oldu , üstünü de örttürmüyor , ben de açıkta kalıyorum , meme açık , bel açık .allah cümlemize kolaylık versin ama böyle devam ederse ruh gibi dolaşan bir annesi olacak , işte bunu bilmiyor kafamçokkarıştı