Kizim yediklerimizden yemek istiyor

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve zeynep berru tarafından 1 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  1. zeynep berru

    zeynep berru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    BİZ YEMEK YERKEN SÜREKLİ AĞZINI AÇIYOR VERMEYİNCE AĞLIYOR BEN DE TATTIRIYORUM YEDİKLERİMİZDEN ÇOK HOŞUNA GİDİYOR MASADA ELLERİMİZDEKİ YİYECEKLERE SALDIRIYOR:icecream:
     
  2. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  3. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    :) benim oglumda öyle artık yanında yemek yiyemiyoruz gözleriyle yiyo yemekleri:)
     
  4. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  5. dixgxdem

    dixgxdem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aynen yemek gördümü çıldırıyo
     
  6. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  7. joen

    joen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    79
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bizde de durum farklı değil masayı hazırladığımızı gördüğü an başlıyor hareketlenmeye o tarafa doğru gitmek istiyor bende azar azar tattırıyorum :)))
     
  8. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  9. denisim13

    denisim13 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    biz de durum aynı:p

    ağzı hep açık:S ve ben de tattırıyorum meleğime...
    hedefim 1 yaşında kendi soframıza oturtmak.

    kaşık maması veriyorum. o da benimle kaşığı tutup ağzına götürüyor.bazen hedefi tutturamayıp burnuna götürüyor:)
     
  10. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  11. asiyansari

    asiyansari Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bizde de aynı.öööylee bakıyor.masum masum.illa masaya gelmek istiyor..bazen çığlık atıyor bana da verin diyenaniknanik
     
  12. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  13. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    ama onlar onun yemek olduğunu farketmez ki daha yemekler de onlar için ağıza götürülecek birer nesne tıpkı oyuncakları ya da çıngırakları gibi sofraya ne koyarsanız koyun atılacaktır bi de mesela hangi yemekleri tattırıyorsunuz?ben mi çok pimpirikliyim acaba ben bir kaç defa şeftali suyu tattırdım o kadar geçen gün annem yoğurt verecekti olmaz dedim sakın ha verme kadıncağız bozuldu biraz bende nedense ilk 6 ay sadece anne sütü ibaresi oluşmuş beynimde o yüzden hiç bişey vermiyorum
     
  14. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  15. zeynep berru

    zeynep berru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yok valla biliyo yemek olduğunu mesela sert ve tadını alamayacağı yiyeceklerden (elma,havuç) veriyorum kızıyo tadını alamayınca şeftali verince daha mutlu oluyo ben şeftali,elma,armut suyu verirorum bazen şeftali püresi yoğurt için ben de erken olduğunu düşünüyorum 6. ayını doldurunca vermeyi düşünüyorum
     
  16. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  17. kadis

    kadis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.207
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    BİZİM Kİ yiyo napalım dayanamıyoruz bi şe olur diye
    karpuz şeftali domates ekmek elma somuruyo
    yemeğin suyuna ekmek bandırıp somurtuyorum azıcık çok seviyo vermeyince ağlıyo
    masa örtüsünü çekiyo
    sadece emiyo şimdilik ama bir aydır da tadıyo bakalım çok seviyo yemeyi
    maşallah
    inşallah böyle devam eder
     
  18. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zeynep berru
  19. snowdrop

    snowdrop sağlık,huzur ,mutluluk... Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    954
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    maasallah:nazar:canım senın bebeğın tam kaç aylık oldu ,benım bebeğımde meyve purelerı ve sebze puresı yıyor çorba yaptım onu pek sevmedı ama azda olsa yedı pek sıkıntım olmıcak gıbı duruyor ama bakalım yoğurt verıp vermemekle kararsızım verırsemde sutasın baby mıx yogurdu vvarmıs ondan almayı dusunuyorum:enbuyukkk: