Kızıma hazırlık yapıcam bana yardım edin lütfen...

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve zuzu83 tarafından 21 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  1. zuzu83

    zuzu83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Selam kızlar ben 7. ayıma girdim çok şükür ve yavaş yavaş hazırlığa başlamak istiyorum.
    Hastanede gerekli olan eşyalar neler? Bebek bakımı olarak neler almam gerek? Yatak olarak park yatak düşünüyorum peki bu yatak için uyku seti alamam gerek mi??? Şimdiden çocuk bezi alayım mı yoksa bebişime göre mi daha sonra alayım? Siz neler yaptınız lütfen fikrinize ihtiyacım var bayrama gittiğimde bu eksiklikleri tamamlamak istiyorum ve liste yapmam gerek...a.s.
     
  2. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  3. cikocan

    cikocan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam zuzu..ben de 7.ayıma gırdım ve yenı yenı almaya basladım bırseylerı. benım duydugum ve okudugum kadarıyla kıyafet konusunda en gereklı ve kullanıslı olanlar alttan cıtcıtlı body.lermiş, ben onlardan 3-5 tane aldım, 2-3 tane ayaklı kadıfemsı tulumlardan aldım. 1 tane hastane çıkış setı aldım (zıbınlık, battanıye,sapka, eldiven..vs 10 parcaydı sanırım) 1-2 sapka aldım (zatı evden cıkmayacak ılk gunler ama olsun :KK66: )
    bebek odası ocak sonu gelecek, uyku setı falan almadım daha. ama bu yatak bası koruyuculu bı uyku setı alacagım (içinde yorganı, yorgan kılıfı, yastık kılıfı, carsafı var)
    bebek bezı almadım ben, ama alan arkadaslarım var. unutma; ılk basta yenı dogan bezı kullanılıyomus, onu da cok alma, cunku hemen bır ust boya terfı decekler :) sanırım 2 paket yeterlı olur
    ayakkabı gereksız dıyorlar, sadece aksesuar.
    aslında patık falan almak lazımmalum kıs bebıslerı olacak usutmesınler
    bı de odasına nemlendırme cıhazı aldım, şimdi kendım kullanıyorum , tamamen test amaclı :)
    ben de hazırlıklara yenı yenı basladıgım ıcın fıkre ıhtıyacm var, daha cook eksık vardır emınım
     
  4. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  5. EU2

    EU2 Guest

    Bence çok iyi düşünmüşsünüz bu konuyu açmakla... ben de yarın alışverişe çıkmayı düşünüyorum, ne alsam acaba diye kara kara düşünüyordum :) Daha fazla bilgisi olanlar varsa onlar da paylaşırsa çok sevinirim.
     
  6. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  7. symslow

    symslow Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar havlu seti almak gerekiyormuş bir de bebek tırnak makası,emzik biberon ve o süt sağma aletlerinden.şimdilik aklıma bunlar geldi yazdıklarınıza ilave olarak
     
  8. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  9. EU2

    EU2 Guest

    bebiş için özel küvetlerden ve içine kaydırmaz sünger tarzı bir aparat almayı düşünüyor musunuz? Ben alıcam sanırım, aksi halde bebişi yıkamak için hep birilerine bağımlı olurum diye düşünüyorum. Ne dersiniz?
     
  10. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  11. bebisim09

    bebisim09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.264
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben küvetini aldım fakat süngermi alsam yoksa filemi alsam içine kararsızım..
    banyo süngeri kundak şeklindeki havlusu hazır, şampuanlar ve bebe yağıda dahil
    bi tek şu an gördüğüm kadarıyla büyük parça olarak tek eksiğim buhar makinası ne alacağıma karar veremedim beşiğinden arabasına kadar herşeyimiz tam şu an..
    medelanın mini elektrikli süt pompasını aldım ben hem çok kaliteli hemde illaki her gittiğin yerde elektrik bulmak zorunda değilsin pillede çalışıyor çünkü yedek biberonunuda aldım..
     
  12. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  13. EU2

    EU2 Guest

    Hey maşallah!! Baya hızlısın... :)) Ben daha bir don bile almadım kızıma. Yarın burda kar ve fırtına olmazsa çıkıp almayı düşünüyorum. Bi de bu buhar makinesi bu kadar elzem bişey mi yaw? :1shok: Herkes bundan bahsediyor.... Eskiden yoktu böyle şeyler, biz bebekken yani...:) Kalorifere hatta sobanın üstüne su asılır, ortamın nem ihtiyacı karşılanırdı... Ne yapsam ben de mi alsam acaba? Bebek arabasını kaça aldın diye sorsam? Bir de sitede yeniyim, markasını sorsam? Yazmanda sakınca yoksa eğer? :uhm:
     
  14. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  15. bebisim09

    bebisim09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.264
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım benim albümümde aldığım şeyler var bakmak istersen arabaya falan görürsün arabayı kraft aldım sanırım 200 ytl şu an hem çok güzel bi görüntüsü var hemde kibar ve hemen toplanabiliyor, ana kucağı-araba koltuğu olarakta maxi-cosi aldım biraz pahalı ama çok kaliteli ve konforlu 325 ytl ye aldık, bebek sepetimi inci tuncelden yaptırdık oda bize 700 ytlye mal oldu..
    buhar makinası ben almak zorundayım klima ve ufo kullanıyoruz milenyum bebekleri biraz daha hassas bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler..nefes darlığı falan çekmelerini engelliyo aslında hepimiz için güzel bişey..
     
  16. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  17. EU2

    EU2 Guest

    Cevapların için çok teşekkürler... Hepsi iyi aslında sadece sepet biraz pahalı gibi geldi bana. gerçi daha bişey araştırmış değilim; bu nedenle piyasayı bilmeden konuşuyorum. benimkisi sadece kafamdaki hesaba göre... :)Hayırlı olsun; iyi günlerde kullanmak nasip olsun inşallah.
     
  18. 22 Kasım 2008
    Konu Sahibi : zuzu83
  19. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    önce acil olanlardan başla derim alışverişe sonradan ıvır zıvırlar zaten alınır ben park yatağı taşıma koltuğu hastane çıkışı havlu peluş battaniye ve cihicconun bakım seti var çantalı içinde herşey mevcut ondan aldım annemde portbebesi ve çantasını almış kıyafet olarak eksiğimiz var ben park yatağın için nevresim takımı almayı düşünüyorum normal uyku setleri olmaz çünki yada park yatak için uyku setleri var yorgan yastık ve çarşaftan oluşuyor onlarda olabilir ufak tefek eksiklerimiz kaldı onlarıda yavaş yavaş halledicez artık