Kızıma İsim Önerileri

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve Dexterella tarafından 3 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  1. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Allah kısmet ederse ağustosta bende bir prenses annesi olucam. İsim konusunda pek bi kararsızım. Aklımda Irmak ve Öykü ismi var. Aslında ben 2 isim istiyorum ama eşim tek isim istiyo. alsanaalsanasmile Başka aklıma güzel isimde gelmiyo.Güzel olan , çok duyulmamış ,kızımıza yakışıcak isim önerirleriniz var mı acaba ?

    opuyorumnanaktan opuyorumnanaktan
     
  2. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  3. kopuz

    kopuz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    isim konusu gerçekten çok zor ben 43 gün önce doğum yaptım ve kızım 3 gün isimsiz kaldı sonunda SUEDA ya karar verdik,bi fikir olabilir sana belki,birleşik yazılıyor ama iki isimmiş gibi de anlamı da ''dosdoğru,temizlenmiş olan'' hayırlı,sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın bebişini inş..
     
  4. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  5. blacksiya

    blacksiya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.117
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba canım benımde hazıranda kızım olacak inş. bende Beray, Damla ve Asel arasında kaldım...
     
  6. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  7. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Gerçekten değişik bi isimmiş.Güle güle büyüt bebeğini canım.

    Benim adım Damla , seviyorum adımı. kaydirigubbakcemile3 Asel'i ilk defa duydum. Beray da güzel isim.
     
  8. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  9. blacksiya

    blacksiya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.117
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    teşekkür ederim canım
     
  10. 7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  11. EgEceNur

    EgEceNur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    YaĞmur
     
  12. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  13. ozlema

    ozlema Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    masal minel bende kızıma allah nasip ederse melek mina yada ayşe mina koymayı düşünüyorum
     
  14. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  15. tubaerdem

    tubaerdem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm bende 10 haftalık hamileyim ve kızım olsun istiyorum inşallah allah nasip eder kızım olursa adını almira ikra veya hira koyucam sizce nasıl?
     
  16. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  17. Yazyagmuruuu

    Yazyagmuruuu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Canim, bence Öykü cok güzel bir isim, hem fazla denk gelinmeyek bir isim ayrica.
     
  18. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Dexterella
  19. yasil_haktanemin

    yasil_haktanemin hazinem büyüyor:) Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    4.213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    duru zümra beril
    fikir olsun bayanlar
    kızım olursa ilerde zümra koycam adını ben :))))))))))